TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederlandse Dance community.....


Posted by TangLeFuzZ- on Mar-16-2001 20:54:

Be Cool!

Hey!

Ik wilde jullie ff laten weten dat er nu al een paar weken een community bestaat, (ja, trance muziek, elke dag geupdate) die volledig voor Nederlanders is,

neem daar ook 's een kijkje zou ik zeggen

http://www.clubcharts.nl is het adres.....

Trouwens: gaan er van jullie nog mensen naar 'dance nation'?
Dat lijkt me echt een vette party, ik kan helaas niet omdat ik tentamens heb


Posted by mpost on Mar-16-2001 22:26:

ha die tangle! jij ook hier
ik ook!

het is inderdaad een leuke site. maar op deze page heb je gelijk mp3s en video's erbij....is wel relaxt!


Posted by TangLeFuzZ- on Mar-16-2001 22:48:

ssssssssssst

ik weet 't, maar wij zijn wel legaal hehe


Posted by eXos on Mar-17-2001 15:08:

Ja en wat lees je daar....nou, dit:


Trance Energy....
Gepost door Rick (Administrator) op 17-02-2001 @ 18.58.

Vanavond (of gisteren of zaterdag 17 februari) was het dan EINDELIJK zo ver, Trance Energy met Jean, Mauro Picotto, Rank 1 en nog veel meer. Ben je er geweest? vertel het ons geef je mening in het forum en discussieer. Niet geweest?! lees dan de reports en/of koop een kaartje vanaf juli 2001 voor de nieuwe Trance Energy op 29 september dit jaar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gepost door mpost op 18-02-2001 @ 09.58.
Ik vond het echt allemaal goed! Alleen Picotto werd een beetje saai!
Voor de rest top feest! Maar nu zijn m'n benen dood en ga ik slapen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gepost door Vincent op 18-02-2001 @ 14.33.
Het feest was echt strak allen de muziek was niet zo hard. (jammer)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gepost door Edwin op 18-02-2001 @ 14.46.
Jean was KUT, en ATB daarintegen vond ik wel lekker draaien. Picotto
vond ik ook wel een beetje eentoning worden, maar bon, ik ga weer
verder slapen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gepost door trancetheworld op 18-02-2001 @ 17.20.
Zupah!!!!!
ATB draaide voor mij het lekkerst, verassends snel gevolgd door Johan
Gielen.
Johan Gielen mixte verreweg het beste!!!
In de platenkeuze vond ik Jean wel goed maar die bakte er weinig van
met het mixen jammer genoeg
Jammer ook dat de muziek op zich niet zo hard stond.
Wie playlists van Te heeft..ik hou me aanbevolen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gepost door TangLeFuzZ (Administrator) op 18-02-2001 @ 20.07.
ATB viel ook erg mee!
ik had niet verwacht dat we tijdens ATB nog voor de dj bleven staan

Godvergeten, dan hebben ze zeker de hele avond in de Bios gezeten of zo....


Posted by mpost on Mar-17-2001 15:19:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ja en wat lees je daar....nou, dit:



Godvergeten, dan hebben ze zeker de hele avond in de Bios gezeten of zo....


wat wil je hier nou mee zeggen??? Iedereen heeft toch zijn eigen muziek smaak! En iedereen heeft ook een andere mening over een DJ. Dit zal niet altijd overeen komen met jou mening, maar daar moet je dan maar mee leren leven he!!


Posted by eXos on Mar-17-2001 15:27:

Maar zo erg wa het hier op de site nog nie eens... dus..


Posted by TangLeFuzZ- on Mar-18-2001 08:42:

zo erg???

Dat is wel erg laag, iedereen mag z'n mening toch hebben?
Een beetje kritiek is ook niet altijd verkeerd......


Posted by SnuggLe on Mar-18-2001 13:30:

Ja klopt, iedereen mag zijn mening hebben, en DUS mag
Petrus ook lopen zeiken op dat soort luitjes, want dat is dus ZIJN mening.
Maar zie mijn thread over 'Progressive-liefhebbers?' hier op het forum; er zijn inderdaad wel ERG veel luitjes hier die van commerciele house (DANCE dus) houden.

Greetz,
SnuggLe



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.