TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hebben we een nieuwe mod nodig?
Pages (3): [1] 2 3 »
Hebben we een nieuwe mod nodig?
Deze vraag broedt al geruime tijd in het hoofd van sommigen op het forum. Het zit er regelmatig tegen in sommige threads, en de helft van de tijd zijn het mensen van andere fora die hier even komen ruzie stoken. Niet altijd natuurlijk, tussen de beta's onderling zijn er ook genoeg strubbelingen. Waar het op neerkomt is dat er gewoon te laks gereageerd wordt op die dingen, of soms totaal niet. Hoeveel waarschuwingen heeft mellow_head bijvoorbeeld moeten krijgen alvorens hij dan toch geband werd.
Nu soit, we weten al langer dat Benny niet graag hard optreedt, maar ik denk dat het tegenwoordig wel wat harder mag. Ik denk dat ik mezelf al lang zou hebben geband voor sommige uitspraken
. Sowieso denk ik dat onze huidige mod te weinig optreedt, zelfs waarschuwingen worden tegenwoordig al niet meer gegeven. Een mod zou toch meer in de gaten mogen hebben wat er allemaal gebeurt, volgens mij.
Daarom deze simpele vraag. Het is niets persoonlijk, Benny, ik heb gewoon het gevoel dat ons forum totaal niet meer gemodereerd wordt, en er zou over gediscussieerd moeten worden. Hebben we een nieuwe mod nodig die voeling heeft met wat het forum geworden is, of moet Benny terugkomen en wat harder gaan optreden? En het zou mooi zijn als de meesten hun antwoord zouden kunnen staven.
En ik had beter nog een optieke erbij gezet
Mijn 'ja' misschien toch even nuanceren: als er wat harder opgetreden wordt, dan maakt het voor mij geen ene reet uit wie er moderator is 
Dus mijn vote gaat eerder uit naar de laatste optie, dat een tweede mod noodzakelijk is
(waar is de mod om dit te veranderen lol)
Benny mag blijven van mij maar hij moet wat harder worden. Waar is die vuist van je, Benny?
Een 2e mod zou geen luxe zijn omdat er dan meer kans is dat er ��n online is en de boel wat kan controleren.
Ik heb neen gestemd, het lijkt een jaarlijkse zomerdiscussie dit.
Maar dan omdat hij met verlof is en de domme topics als paddenstoelen uit de grond schieten 
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Ik heb neen gestemd, het lijkt een jaarlijkse zomerdiscussie dit. Maar dan omdat hij met verlof is en de domme topics als paddenstoelen uit de grond schieten |
Ofwel een nieuwe, ofwel een 2den; maakt mij niet uit.
Maar er zou wel eens opgetreden mogen worden tegen die illusion-ventjes die hier nodeloos de sfeer (nog meer
) komen verzieken. Op een ander forum registreren om het uit te lokken hoort niet.
En algemeen vind ik de mod nogal inconsequent bij momenten (maar dat zei ik eerder al
)
Die illusion mensen wel pas bannen na een dag h�, nadat er eerst nog wat gelachen is 
Trouwens, die TV06 van derstraks was wss toch weer ne fake account van MikeVee 
Twee moderators voor die vijftien passanten die hier komen lijkt me een beetje belachelijk. Pak er gewoon ene die meer online is en met ijzere hand durft te regeren.
Neen tegen onnozele topics en nutteloze antwoorden! En hij mag beginnen met de right now-thread af te schaffen.
Een tweede mod zal Swamper hoogstwaarschijnlijk niet toestaan.
Dan rijst de vraag of er wel iemand rondhangt op het forum die geschikter is dan Benny. Ik ben ook voorstander van een iets hardere aanpak, maar ik zie niet direct iemand die in staat is om op een meer eenduidige manier te handelen �n daarbij nog 's de tijd heeft om het forum op regelmatige basis te checken.
| Originally posted by TOR Een tweede mod zal Swamper hoogstwaarschijnlijk niet toestaan. Dan rijst de vraag of er wel iemand rondhangt op het forum die geschikter is dan Benny. Ik ben ook voorstander van een iets hardere aanpak, maar ik zie niet direct iemand die in staat is om op een meer eenduidige manier te handelen �n daarbij nog 's de tijd heeft om het forum op regelmatige basis te checken. |
Het is waar dat ik de laatste tijd minder tijd heb, omdat ik overdag moet werken en niet elke avond achter m'n pc zit. Toch probeer ik nog elke dag minstens ��n keer hier te komen om te kijken of er problemen zijn. En ik lees vrijwel alles.
Het is duidelijk dat er een aantal hier zijn die een andere (of tweede) moderator willen. Ik ga niet meer discussi�ren over mijn beslissingen, want het heeft weinig zin. Ik zal Swamper nu contacteren en hem vragen wat de mogelijkheden zijn. Swamper contacteren vergt soms veel tijd, dus dat kan even duren. Als het kan, dan komen er 2 mods. Als dat niet kan, dan zal ik ermee zonder problemen stoppen.
Mensen die de interesse hebben in de job mogen mij pm'en. Als er kandidaten zijn en ik een antwoord heb van de grote baas, dan zullen we nog eens een MSN vergadering houden 
PS: TV06 is gebanned.
| Originally posted by CygnusX PS: TV06 is gebanned. |
Enne Benny, we vragen niet dat je ermee stopt, gewoon dat er een beetje harder wordt opgetreden, that's all 
Flames krijgen en kans, ge kunt is lachen en na verloop van tijd wordt er dan wa opgekuist. Benny doet da goed jingskes!
| Originally posted by Xilver Enne Benny, we vragen niet dat je ermee stopt, gewoon dat er een beetje harder wordt opgetreden, that's all |
| Originally posted by Xilver Enne Benny, we vragen niet dat je ermee stopt, gewoon dat er een beetje harder wordt opgetreden, that's all |
Nee, serieus, ik vind het geen slecht idee als iemand anders het overneemt of als er iemand bijkomt. Door de conflictjes van het laatste jaar geniet ik er niet meer zoveel van als vroeger. Zoveel verschillende karakters hier, dat maakt het niet altijd gemakkelijk.
| Originally posted by CygnusX Als niemand kandidaat is, dan wil ik zeker blijven, maar als iemand anders het wil doen (alleen of gedeeld), be my guest. De deur naar de macht staat open |
Ik heb met Swamper gesproken. Een 2e mod is (nog altijd) geen optie. Kandidaten kunnen me dus een pm sturen. Ik stel voor dat de ge�nteresseerden voor donderdagavond iets laten weten.
Ik vind het spijtig dat er geen 2 mods kunnen zijn, maar het kan niet anders. En met maar ongeveer 20% die wil dat ik alleen blijf als mod, ga ik niets forceren.
Mss wel een tweede mod bij.. Maar een die neutraal kan blijven.. Soms zijn discussies wel goed 
edit.. Had benny 's reply nog niet gelezen... Dan maar nieuwe met zelfde conditie als hierboven.. Ik denk aan vishnu...
| Originally posted by domineesje Ik denk aan vishnu... |

En er zijn een heel aantal leden die actiever alle discussies volgen en er deel van uitmaken dan ik ooit zal doen.
De vraag is gewoon wie zich neutraal genoeg kan opstellen, heel erg vaak aanwezig is en hard wil optreden. Velen onder ons zullen het immers moeilijk hebben om objectief te blijven.
Ik vind dat CygnusX dat zeker goed doet, hij mag misschien af en toe wat harder optreden maar ik begrijp dat dit niet altijd evident is.
| Originally posted by Blue Sky 99 Ik vind dat CygnusX dat zeker goed doet, hij mag misschien af en toe wat harder optreden maar ik begrijp dat dit niet altijd evident is. |
| Originally posted by CygnusX Dan had je als threadtitel maar "Moet de mod strenger zijn?" moeten kiezen Nee, serieus, ik vind het geen slecht idee als iemand anders het overneemt of als er iemand bijkomt. Door de conflictjes van het laatste jaar geniet ik er niet meer zoveel van als vroeger. Zoveel verschillende karakters hier, dat maakt het niet altijd gemakkelijk.Als niemand kandidaat is, dan wil ik zeker blijven, maar als iemand anders het wil doen (alleen of gedeeld), be my guest. De deur naar de macht staat open |
haha , als ik geen newbie was die in het voorbije jaar zo onder mijn kloten heeft gekregen had ik me eigenlijk wel als kandidaat gesteld 
maar nu dus beter niet 
Maar ok, wat harder optreden mag best wel, dat had vroeger en nu misschien een deel problemen kunnen vermijden. Een 2de mod klinkt mooi, maar blijkbaar kan het dus niet en de vraag stelt zich ook als wij dat ook daadwerkelijk nodig hebben.. met zo'n grote hoop zijn we nu ook niet eigenlijk. Dus eigenlijk kan wat harder optreden best volstaan.. , vind het alleszins al een mooi gebaar van Benny dat hij zijn positie zomaar wil afstaan, maar voor mijn part mag hij zeker blijven.