TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sensation Black 2007

Posted by Spliph on Jul-13-2007 13:16:

Sensation Black 2007

Tjena moss! Nu e vi i Amsterdam har hos Spliph Vi e Akia, Mjz och Anuga

Posted by Laszlo on Jul-13-2007 15:23:

Tjena hall�. H�lsa g�nget

Posted by Spliph on Jul-15-2007 21:39:

quote:
Originally posted by Laszlo
Tjena hall�. H�lsa g�nget

Skit alltsa, vi var pa Sensation igar och det var en upplevelse som sent kommer glommas.
Typ forsta 4 timmarna var bra, men sen blev det mer enformigt, nar Vince borjade spela, blev det mer Hardcore an Hardstyle.
Men upplevelsen att se alla manniskor var vart allt.

Idag har vi upplevt Amsterdam fran Spliph expert hjalp och det var sa nice! Det finns alltsa mer an Redlight och Shopping gatorna

Posted by jp on Jul-16-2007 10:35:

picz0r

Posted by mjz on Jul-17-2007 10:58:

Ja, j�vlar vilket drag det var trots att h�lften av alla m�nniskor verkade sitta p� l�ktaren redan fr�n b�rjan, tyckte v�l ocks� musiken gick lite downhill efter zany men luna, dana och zany var bra och det var grym st�mning d�r inne.

Plastkorten man betalade med och att det gick runt folk och s�lde olika sorters dricka k�ndes ganska klockrent ocks� �ven om det s�klart inte �r billigt

Posted by Akia on Jul-17-2007 20:02:

Resan ner s����g - 22 timmar! Det var inte helt l�tt att h�lla sig vaken sista biten... Men det gick och var absolut v�rt allt besv�r! Nico (Spliph) bodde helt perfekt med g�ngavst�nd fr�n city och sk�mde dessutom bort oss kungligt.

Kan bara h�lla med anuga och mjz betr�ffande eventet. F�rsta halvan var riktig tung med Scot Project, Luna, Dana och Zany men mot slutet saknade musiken b�de melodi och textvariation.

Kul hade jag i alla fall! Tack f�r s�llskapet anuga och mjz! And Nico, thank you for everything! An unforgettable trip!

Posted by Evan Sauler on Jul-20-2007 19:55:

....

Fun fotos ....

Posted by Jimmie on Jul-21-2007 13:05:

Var d�r f�r f�rsta g�ngen, dock p� egen hand. Men oj vad koolt det var.
Att jag sedan tr�ffade en bunt folk jag k�nner mitt i allt k�ndes n�stan lite overkligt.
Tyckte musiken var kanon, f�rutom Angerfist som jag hade f�rv�ntat mig mer av. Upplevde han bara som trist men det kan ocks� vara att man b�rjade bli lite sm�tr�tt fram�t morgonen.

Posted by Crillz0r on Jul-29-2007 15:17:

Vad kul att iaf halva av SB var bra O b�rjan av eventet ocks�!
Jag hade t�nkt sitta o lyssna p� streamen, men som ni antagligen vet s� blev det ingen