TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sensation Black 2007
Sensation Black 2007
Tjena moss! Nu e vi i Amsterdam har hos Spliph Vi e Akia, Mjz och Anuga 
Tjena hall�. H�lsa g�nget 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Tjena hall�. H�lsa g�nget |
Ja, j�vlar vilket drag det var trots att h�lften av alla m�nniskor verkade sitta p� l�ktaren redan fr�n b�rjan, tyckte v�l ocks� musiken gick lite downhill efter zany men luna, dana och zany var bra och det var grym st�mning d�r inne.
Plastkorten man betalade med och att det gick runt folk och s�lde olika sorters dricka k�ndes ganska klockrent ocks� �ven om det s�klart inte �r billigt 
Resan ner s����g - 22 timmar! Det var inte helt l�tt att h�lla sig vaken sista biten...
Men det gick och var absolut v�rt allt besv�r! Nico (Spliph) bodde helt perfekt med g�ngavst�nd fr�n city och sk�mde dessutom bort oss kungligt.
Kan bara h�lla med anuga och mjz betr�ffande eventet. F�rsta halvan var riktig tung med Scot Project, Luna, Dana och Zany men mot slutet saknade musiken b�de melodi och textvariation.
Kul hade jag i alla fall! Tack f�r s�llskapet anuga och mjz! And Nico, thank you for everything! An unforgettable trip!
....
Fun fotos .... 
Var d�r f�r f�rsta g�ngen, dock p� egen hand. Men oj vad koolt det var.
Att jag sedan tr�ffade en bunt folk jag k�nner mitt i allt k�ndes n�stan lite overkligt.
Tyckte musiken var kanon, f�rutom Angerfist som jag hade f�rv�ntat mig mer av. Upplevde han bara som trist men det kan ocks� vara att man b�rjade bli lite sm�tr�tt fram�t morgonen.
Vad kul att iaf halva av SB var bra
O b�rjan av eventet ocks�!
Jag hade t�nkt sitta o lyssna p� streamen, men som ni antagligen vet s� blev det ingen