TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Again feest donderdag 25 april, (Johan Gielen)
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Jappio on Apr-16-2002 15:43:

HappyHappy Dance Again feest donderdag 25 april, (Johan Gielen)

Jah,, ik d8 vorige x was er ook wel aardig wat response op deze thread, maar donderdag de 25e is het weer zo ver.. Er wordt dan weer een Dance-Again feest georganiseerd; Johan Gielen is dit x de dj, samen met de huisdj Mark Stable.. Ik ga in ieder geval, dj Lex die zit in euro disney (tis maar waar je prioriteiten liggen h� ) en Tijs08 ging ook.. Nou, omdat er vorige x ook nog ta-ers waren die niet helemaal zkr gingen, (Raymond was er natuurlijk wel!) en uiteindelijk toch niet gingen, hierom moet je vooral gaan: Mooie vrouwkes, goeie dj's en nog meer mooie vrouwkes hehe

LTR!

Posted by tijs08 on Apr-16-2002 15:52:

IK BEN ER OOK ZEKERS WEER BIJ!!!

Word weer een super feestje... en net met Mark gesproken en die heeft weer aardig wat vette nieuwe releases gehaald, dus dat word weer vet trancen
Ik heb er echt weer zin in... al die mooie vrouwtjes inderdaad... misschien dat ik nu eens op vrouwen jacht ga!!

See ya all @ DA!!

maar eerst.........

Posted by Jappio on Apr-16-2002 15:54:

quote:
Originally posted by tijs08

Ik heb er echt weer zin in... al die mooie vrouwtjes inderdaad... misschien dat ik nu eens op vrouwen jacht ga!!

Hehe.. als je maar van die van mij afblijft

Posted by tijs08 on Apr-16-2002 16:00:

quote:
Originally posted by Jappio

Hehe.. als je maar van die van mij afblijft

jajajaja sgoed hoor.... moet je er wel eerst ff aanwijzen

Posted by Jappio on Apr-16-2002 16:01:

quote:

jajajaja sgoed hoor.... moet je er wel eerst ff aanwijzen

Hehe.. komt goed joh Ltr!

Posted by Jappio on Apr-16-2002 16:49:

Oja,, voor meer info over deze party:
http://www.dance-again.nl ltr

Posted by tijs08 on Apr-17-2002 18:01:

quote:

Name: sjineesje
Homepage: http://
E-Mail: [email protected]
Referred By: Just Surfed In
Country:
Comments: ha tijs08!!!!!

LOL

optimus heb de link gevolgd!!

Kom je ook??
tis tenslotte ook een schoolfeest voor alle studenten van de Ichthus
Zijn altijd super feestjes.. zeker de moeite waard!!

Posted by Opti on Apr-17-2002 18:11:

quote:

LOL

optimus heb de link gevolgd!!

Kom je ook??
tis tenslotte ook een schoolfeest voor alle studenten van de Ichthus
Zijn altijd super feestjes.. zeker de moeite waard!!

mwah, denk ut niet

kweenie of ik vrijdag les heb

Posted by tijs08 on Apr-17-2002 18:14:

quote:
Originally posted by Optimus

mwah, denk ut niet

kweenie of ik vrijdag les heb

EN....?

heb ik ook hoor... beetje doordeweeks feesten kan geen kwaad! en zo boeiend en belangrijk kan die studie van je niet zijn

Posted by Opti on Apr-17-2002 18:17:

quote:

EN....?

heb ik ook hoor... beetje doordeweeks feesten kan geen kwaad! en zo boeiend en belangrijk kan die studie van je niet zijn

ghehehe, wel als ik met mijn 3e HBO opleding bezig ben... en ook mijn 32 puntjes moet binnenhalen

Posted by tijs08 on Apr-17-2002 18:20:

quote:
Originally posted by Optimus

ghehehe, wel als ik met mijn 3e HBO opleding bezig ben... en ook mijn 32 puntjes moet binnenhalen

OK you got me there!

dis ook mijn 2e hoor en 32 word ook erg krap maar toch...

Posted by tijs08 on Apr-24-2002 20:00:

Dancing Dude gaan we weer dansen!!!

Ok ff weer updaten deze thread!!

Ik ga dus nog steeds!!
Raymond gaat ook, dat weet ik zeker... maar hij is gewoon te lui om hier ff te posten
Het komt al erg vroeg los want Mark moet ook voordat Gielen gaat draaien al de stijl draaien die hij eigenlijk pas het laatste uurtje doet! En heb net via msn live ff een half uurtje hem in tha mix gehoort en het word weer TOP... say yes (silent mix WOOOEEEIIII!!)
Dus al vanaf 12 uur helemaal los!!

dus dan zijn het er nu 3...TAss
Three 'O Three gaat deze keer niet mee... heb 3 weken vrij maar precies vrijdagochtend om 9 uur tentamen

Nou meeting spot toch maar ff afspreken... 1 uur rechtsboven weer? Want hoe klein het ook mag zijn het gebeurt soms dat je elkaar 9 uur niet ziet... he Ray!!

Zie jullie Morgen!! en heb er weer enorme zin in.... met het vooruitzicht van de komende grote feesten is deze ook lekker knus!

Laterss

Posted by Jappio on Apr-24-2002 20:03:

Hello!

/me is ook weer van de party.. 1 uur lijkt me een goed plan, gaan we is ff lekker feesten op johan geilen Hmm heb er echt zin in.. Lexie is naar euro disney, die gaat duss nie mee.. XiE jullie morgen wel..

Posted by tijs08 on Apr-25-2002 14:51:

Re: gaan we weer dansen!!!

quote:
Raymond gaat ook, dat weet ik zeker... maar hij is gewoon te lui om hier ff te posten

NIET DUS.... hij is ziek dus gaat niet ... maar hij blijft nog steeds te lui om hier te posten

Kheb er zin in!!! Kaartje binnen en gaan!! ff opwarmen voor shockers en qontact met mijn favoriete stijl.. trance!!!

See ya tonight!!

blijven er dus 2 over

Posted by Jappio on Apr-25-2002 14:56:

Ja, dat moet dan maar Zal me een meeting worden hehe... Nou ja,, laten we t er maar gewoon ophouden dat de rest van het ta-forum hier weer een heerlijk feestjuh gaat missen.. Ik ben om 1 uur overigens gewoon op de plek hoor... Xie je vanavond!! Ltr Jappio

Posted by tijs08 on Apr-25-2002 15:11:

quote:
laten we t er maar gewoon ophouden dat de rest van het ta-forum hier weer een heerlijk feestjuh gaat missen..

Hahaha enof al die mensen hiero een feestje gaan missen!! Dit word mijn 5e DA dit schooljaar en ik moet je zeggen ze waren allemaal TOP!!

quote:

Ik ben om 1 uur overigens gewoon op de plek hoor... Xie je vanavond!!

Ik ook.... met een Rood Wodkaatje Redbull in mijn handen

Posted by Jappio on Apr-25-2002 15:19:

quote:

Hahaha enof al die mensen hiero een feestje gaan missen!! Dit word mijn 5e DA dit schooljaar en ik moet je zeggen ze waren allemaal TOP!!

Mijn 3e geloof ik

quote:

Ik ook.... met een Rood Wodkaatje Redbull in mijn handen

hehe dat gaat er bij mij ook wel in Xie je vanavond tijs LTR!

Posted by tijs08 on Apr-26-2002 13:29:

Zo dit was me weer een leuk partijtje!! Gielen draaide echt VET vond ik.. niet zoals op TE .. iets harder zelfs!! Southern Sun als afsluiter... dan kan het niet meer stuk!!

Jammer van de hitte... maar dat maakte het uitzicht weer helemaal goed!!

Jasper: alles weer OK met je vriendinnekuh?

op naar Qontact... oja eerst nog naar Shockers.. pfff

Posted by Jappio on Apr-26-2002 17:58:

Hehe.. volgens mij misverstandjuh hierzo.. T was een vriend van me, die wat over mn vriendin zei haha,, verders geen problemen met mn vriendin off corse

Ja, t was idd errug warm, en dat was ook t hele nadeel.. Ik heb de helft van gielen gemist vrees ik, want een maatje van me was flauw gevallen; en die hebben we nog ff naar buiten gebracht, zodat zn pa m op kon pikken.. Maar ja,, precies wat je gister zei tijs maandag QONTACT, dus dan gaan we de schade dan ff inhalen haha,,

En over een maandje Rank 1 in Pascha, wordt ook echt weer een toppertje!

LTR!

Jezus wat was jij vroeg op ik was echt pas om 17.00 op ofzo haha

Posted by tijs08 on Apr-26-2002 19:32:

quote:
Hehe.. volgens mij misverstandjuh hierzo.. T was een vriend van me, die wat over mn vriendin zei haha,, verders geen problemen met mn vriendin off corse

Ok das dan idd een misverstand!!

en k was om 10 uur alweer op en zat om half 12 in de schoolbanken

Qontact word super!!!!!!

Posted by Jappio on Apr-26-2002 19:35:

Jezus.. hoe trek je dat toch hehe.. morgen shockers maandag Qontact ik ga dit weekend ff bijslapen, en dan maandag FEESTEN! (ja, met hoofdletters jah )

Posted by total woot on Apr-26-2002 21:14:

mooioo

He Jappio,
wat is er 8-5 in rotjeknor te beleven, morgen Shockers maandag Qontact en dinsdag schijnt er wat in Dort te zijn...
als er wat leuks is in r'dam blijf ik misschien wel een weekje in het zuiden hangen, al weet ik niet of mn broertje dat leuk vindt
(me is big bro van tij08).
khoortwel

laterrr

Posted by Jappio on Apr-26-2002 21:26:

Haha,, 8 mei..

Feyenoord wint de UEFA CUP!!

Posted by tijs08 on Apr-26-2002 22:03:

quote:
Originally posted by total woot

wat is er 8-5 in rotjeknor te beleven,

JEEEEEEEEZ MAN!!

je zit al veels te lang daar in het Noorden zeg... je vergeet gewoon je ROOTS baby!!

vandaag echt heerlijk de hele dag liggen lounchen...... ZO kom ik lekker bij van al die feestjes!!

Posted by total woot on Apr-27-2002 01:30:

kun je mij uitleggen wat voetbal met mijn roots te maken heeft (volgens mij heet deze pagina TRANCE addict, en niet FOOTBALL addict).
whatever misschien blijf ik alsnog een weekje hangen...( see da misses enzo ) kga nu mn febo patatje opeten en pitten, morgen een stereo in rews autotje inbouwen
ltr

Pages (2): [1] 2 »