TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- John 00 Fleming
John 00 Fleming
Vad vet ni? Han k�r i Canada n�sta vecka s� det blir min utekv�ll...
Ber�tta ALLt ni vet!
mixar r�tt tjockt, m�nga engelsm�n ser honom som en av dom mest underskattade och b�sta Dj's just nu
House, trance ??
Man kan v�l s�ga att han lirar Progressive � trance......
Re: John 00 Fleming
| quote: |
| Originally posted by Gaby Vad vet ni? Han k�r i Canada n�sta vecka s� det blir min utekv�ll... Ber�tta ALLt ni vet! |
honom har man bara h�rt bra om.....Jag har h�rt lite av hans produktioner och det �r Uplifitng stuff.....bra faktiskt...men jag har h�rt att han snurrar progressive....
De liveset jag h�rt (�ver burken allts�
) av honom �r sjukt bra.
Precis som X-Dream s�ger.. blandar Trance med Progressive..
Du hittar j�mt p� roliga grejer.. Reser hela tiden...
han �r resident dj p� Godskitchen i england.
en framg�ngsrik dj som blivit poppis p� sistone.
kolla in hans 2 mixskivor Godskitchen Journeys och John 00 Flemming - Whitelabel Euphoria.
Det b�sta ur melodic och progressive
Jag kommer att ha riktigt kul allts�?
Toronto n�sta fredag
Ska nog tr�ffa n�gra TAs
| Originally posted by Gaby Jag kommer att ha riktigt kul allts�? Toronto n�sta fredag Ska nog tr�ffa n�gra TAs |
vad �r det du ska g�ra? var n�t med jobbet va? hur l�nge �r du d�r?
oh oh Toronto �r "sweet - to say the least"
gl�m inte att k�pa hem lite "maple sirup"

| Originally posted by reveal l�ter ju inte helt tr�kigt vad �r det du ska g�ra? var n�t med jobbet va? hur l�nge �r du d�r? |
) och sen s� vidare till NY under helgen
I like my job
Han var r�tt s� ok...men Joy Kitikonti var ju bara B�ST!!!
Toronto var coolt och publiken var annorlunda. Mycket mix med m�nniskor och stilar, men glowsticks slipper man inte vart man �n �r
. Tyv�rr s� var ljudet lite d�ligt men en helt ok lokal.
Jag har verkligen haft en annorlunda helg med party i Toronto p� fredan och l�rdan i NY.
Jag �r lite sliten m�ste jag s�ga...
| Originally posted by Gaby Han var r�tt s� ok...men Joy Kitikonti var ju bara B�ST!!! Toronto var coolt och publiken var annorlunda. Mycket mix med m�nniskor och stilar, men glowsticks slipper man inte vart man �n �r . Tyv�rr s� var ljudet lite d�ligt men en helt ok lokal.Jag har verkligen haft en annorlunda helg med party i Toronto p� fredan och l�rdan i NY. Jag �r lite sliten m�ste jag s�ga... |
| Originally posted by Gaby Han var r�tt s� ok...men Joy Kitikonti var ju bara B�ST!!! Toronto var coolt och publiken var annorlunda. Mycket mix med m�nniskor och stilar, men glowsticks slipper man inte vart man �n �r . Tyv�rr s� var ljudet lite d�ligt men en helt ok lokal.Jag har verkligen haft en annorlunda helg med party i Toronto p� fredan och l�rdan i NY. Jag �r lite sliten m�ste jag s�ga... |
Hur var Joy Kitikonti eller?.....Var det bara techno han lira eller?
| Originally posted by x-dream Hur var Joy Kitikonti eller?.....Var det bara techno han lira eller? |
| Originally posted by Gaby Tack grabbar! H�r k�nner man sig alltid saknad s� fort man �r borta ett tag... ni �r ju bara f�r gulliga! Joy spelade en helt underbar blandning av allt, psyk, techno, trance, elektro...name it! H�rt och deep... Han var s� j�kla bra!!! Och s� hade han underbar kontakt med publiken hela tiden. Vilken star! |
Det l�ter som att det var lyckat.....N�got f�r mig alls�....
den l�ter som oljud i mina �ron =)