TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation White
Pages (2): [1] 2 »
Sensation White
Nu word er volop gespeculeerd over de line up van Sensation Black maar is er al wat bekend over Sensation White?
Wat word de line up?
GIMMMMMMMMMMMME INFO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

euhm eerst zou het een progressive, trance acond worden nu las ik ergens anders dat het een club, trance night wordt......
line up weet ik niks van...
johan gielen
jean
marco v
zoiets denk ik plus misschien 2 buitenlandse toppers, blank & jones ofzo of paul van dijk.
| quote: |
| Originally posted by magrec euhm eerst zou het een progressive, trance acond worden nu las ik ergens anders dat het een club, trance night wordt...... line up weet ik niks van... johan gielen jean marco v zoiets denk ik plus misschien 2 buitenlandse toppers, blank & jones ofzo of paul van dijk. |

| Originally posted by magrec euhm eerst zou het een progressive, trance acond worden nu las ik ergens anders dat het een club, trance night wordt...... line up weet ik niks van... johan gielen jean marco v |

Ik zie id&t al weer met hun marketingpraatje hoor...
marco v zijn sound is goed te combineren met beide sounds en daarom is hij voor beide events geboekt vooral vanwege zijn perfecte sound en feeling met het publiek

| Originally posted by magrec Ik zie id&t al weer met hun marketingpraatje hoor... marco v zijn sound is goed te combineren met beide sounds en daarom is hij voor beide events geboekt vooral vanwege zijn perfecte sound en feeling met het publiek |
Ik ben wel van plan te gaan eigenlijk.
Vorig jaar was ik al op vakantie..., maar Sensation moet gewoon iets heel aparts zijn, heel anders als een TE. Dus moet het toch een keer meegemaakt hebben
Hopelijke Line-up:
Tiesto
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Judge Jules
Johan Gielen
Marco V
een Rank 1 of Jean hoef ik echt niet weer te zien.
Het moeten wel een beetje goeie namen zijn
Dus afwachten, ik geloof dat ze nog voor de kaartverkoop de line-up bekent wouden maken, dus zal ergens in mei zijn dan...
ik wil eigenlijk ook heen met een maat van mij, moet alleen nog ff overhalen, maar dat moet te doen zijn.
maar goed over de lineup: meeste is wel ok zolang er maar geen jean, gielen of B&J komt, enneh Astrid moet trouwens wel komen

Jonges jonges... je heb helemaal geen reet aan dat 'hopelyke line-up' en dat gespeculeer
(kan wel geinig zyn om te doen hoor, daar niet van).
Vorig jaar was het precies hetzelfde verhaal... Iedereen zat elkaar gek te maken met allerlei geruchten, en van "ja, ik hoop dat die en die komt".
En toen BAM, werd de line-up bekend gemaakt, iedereen PISSED (en terecht!!
). Sommigen hadden zelfs hun kaartje al gekocht op basis van die geruchten, konde ze weer lekker verpatsen..
denk overigens niet dat ze dit jaar hetzelfde gaan flikken als vorig jaar met de line-up, na al die boze reacties van het niet-TMF-publiek 
eeeeehm... tiesto op sensation?? (=id&t?)
nooit meer toch?
| Originally posted by Apoptosis En toen BAM, werd de line-up bekend gemaakt, iedereen PISSED (en terecht!! ). Sommigen hadden zelfs hun kaartje al gekocht op basis van die geruchten, konde ze weer lekker verpatsen.. |
| Originally posted by LowRider eeeeehm... tiesto op sensation?? (=id&t?) nooit meer toch? |
(maakt mij verder weinig uit hoor))
mijn droom line up
Sasha & Digweed DJ Team - Mag lekker indraaien 
Armin van Buuren
Way out West (Live!)
Tiesto
Paul Oakenfold
Paul van Dyk - mag lekker afsluiten met 3 uur set
| Originally posted by Biohazard mijn droom line up Sasha & Digweed DJ Team - Mag lekker indraaien ![]() Armin van Buuren Way out West (Live!) Tiesto Paul Oakenfold Paul van Dyk - mag lekker afsluiten met 3 uur set |
(beginnen ze dan maar al om 20:00 ofzo 
ik zie eigenlijk liever armin dan tiesto op sensation draaien..
en waarom nou eigenlijk het "gewone" rijtje van armin, ferry, tiesto, marco v en gielen (no offence).. ik zou liever wat minder bekende lui of lui uit het buitenland hierheen zien komen!
en misschien een cool idee, carl cox op sensation black.. wooeeeiiiiiiiii! 
| Originally posted by TimeportE ik zie eigenlijk liever armin dan tiesto op sensation draaien.. en waarom nou eigenlijk het "gewone" rijtje van armin, ferry, tiesto, marco v en gielen (no offence).. ik zou liever wat minder bekende lui of lui uit het buitenland hierheen zien komen! en misschien een cool idee, carl cox op sensation black.. wooeeeiiiiiiiii! |
| Originally posted by mpost Carl Cox??? Je kan ook een kapotte haperende cd speler gaan kopen en die op repeat zetten, heb je het Carl Cox effect. Damn die gast draait echt saaaaie muziek. Wel handig voor de livesets.... dan kunnen ze daar gewoon een .mod file van maken die dan maar 1 MB is. Heb je 2 uur muziek van carl cox. |
Originally posted by Jukx zal ik voor jou anders de nieuwste cd van Kinderen voor Kinderen kopen.. misschien vind je dat wat minder saai. |

ach zolang ze maar niet met mensen zoals Roog aankomen vind ik het goed
Jean en Gielen zijn er zoiezo bij, die hebben een abonnement op ID-T events
Ach Roog vorig jaar was best grappig om er ff in te komen.. Maar ja, volgens mij was vorig jaar die line-up ook niet bekend hoor van Sensation, maar ik kan me natuurlijk vergissen.. Ik ben ook nog hard aan het twijfelen om een kaartje te kopen, ben een btje bang dat het een heej-hoo party gaat worden.. (hoewel ik vorig jaar echt een top-feest heb meegemaakt daarzo,, met dank aan marco v & rank 1
)
Ltr!
| Originally posted by kolkiewolkie hoe kom je daar bij?? er is wel een tijdlang een gerucht (op het internet) rondgegaan dat de partijen ruzie zouden hebben, maar das volgens mij een tijdje geleden door tijs himself in een interview ontkracht...of het kan ook wel Obi zijn geweest die dat zei.. (obi is, voor de duidelijkheid, een spammer die zijn werkgever hier wel eens promoot, en altijd roept dat hij dat in zijn vrije tijd doet. zijn werkgever is trouwes ID&T (maakt mij verder weinig uit hoor)) |
).
)
| Originally posted by LowRider nou hij heeft toch ook sinds sensation 99 niet meer voor id-t gedraaid...? |
| Originally posted by magrec Heb ik weer wat gemist...damn |

nouhoooou niet zo flauw doen jongens... ik maak ook gewoon een foutje....

2000 bedoel ik dus
innercity 2000 was toch de laatste keer