TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation White
Pages (2): [1] 2 »

Posted by DjRV on Apr-16-2002 17:03:

Sensation White

Nu word er volop gespeculeerd over de line up van Sensation Black maar is er al wat bekend over Sensation White?
Wat word de line up?

GIMMMMMMMMMMMME INFO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by magrec on Apr-16-2002 17:48:

euhm eerst zou het een progressive, trance acond worden nu las ik ergens anders dat het een club, trance night wordt......

line up weet ik niks van...

johan gielen
jean
marco v

zoiets denk ik plus misschien 2 buitenlandse toppers, blank & jones ofzo of paul van dijk.

Posted by Menno on Apr-16-2002 17:54:

quote:
Originally posted by magrec
euhm eerst zou het een progressive, trance acond worden nu las ik ergens anders dat het een club, trance night wordt......

johan gielen
jean
marco v

zoiets denk ik plus misschien 2 buitenlandse toppers, blank & jones ofzo of paul van dijk.

Aahhhhhhhhhhhhh
Geen Jean,B&J en Johan Gielen hoop ik. Ik denk dat ze Marco ook eerder op Black neerzetten omdat hij de laatste tijd meer richting Techno draait.
Wat ik hoop:
-Roog, om de sfeer er in te brengen zoals vorig jaar.
-Tiesto,geen commentaar
-Push, altijd goed.
-Paul van Dijk,hoop dat ie zo'n setje ala Innercity draait

En natuurlijk,niet te vergeten, de voorgeprogrammeerde ID&T tape van een uurtje

Posted by eXos on Apr-16-2002 17:57:

quote:

johan gielen
jean
marco v

Schrap Marco V maar want die staat een week later al op een net zo groot feest.
Dus denk niet dat ie komt

Posted by magrec on Apr-16-2002 18:01:

Ik zie id&t al weer met hun marketingpraatje hoor...

marco v zijn sound is goed te combineren met beide sounds en daarom is hij voor beide events geboekt vooral vanwege zijn perfecte sound en feeling met het publiek

Posted by SnuggLe on Apr-16-2002 18:21:

quote:
Ik zie id&t al weer met hun marketingpraatje hoor...

marco v zijn sound is goed te combineren met beide sounds en daarom is hij voor beide events geboekt vooral vanwege zijn perfecte sound en feeling met het publiek

Inderdaad.
Line-up zal wel niet verassend worden.

Ik reken op Rank1, Paul van Dijk, Tiesto/Armin.
Misschien zelfs wel Danny Howells, en verder dan iets van Roog/Erick-E. Nou, leuk TMF-publiek wat er dan komen gaat, daar ga ik ECHT geen 50euro voor lappen. Komt er nog eens bij dat het om 7 uur licht is en je al die kutkoppen goed ziet.

Grote feesten zijn niet mijn dingetje...

Greetz,
SnuggLe

Posted by Dr. Kuipers on Apr-16-2002 20:26:

Ik ben wel van plan te gaan eigenlijk.
Vorig jaar was ik al op vakantie..., maar Sensation moet gewoon iets heel aparts zijn, heel anders als een TE. Dus moet het toch een keer meegemaakt hebben
Hopelijke Line-up:

Tiesto
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Judge Jules
Johan Gielen
Marco V

een Rank 1 of Jean hoef ik echt niet weer te zien.
Het moeten wel een beetje goeie namen zijn
Dus afwachten, ik geloof dat ze nog voor de kaartverkoop de line-up bekent wouden maken, dus zal ergens in mei zijn dan...

Posted by DJ Bazz on Apr-16-2002 20:31:

ik wil eigenlijk ook heen met een maat van mij, moet alleen nog ff overhalen, maar dat moet te doen zijn.
maar goed over de lineup: meeste is wel ok zolang er maar geen jean, gielen of B&J komt, enneh Astrid moet trouwens wel komen

Posted by Apoptosis on Apr-16-2002 20:43:

Jonges jonges... je heb helemaal geen reet aan dat 'hopelyke line-up' en dat gespeculeer (kan wel geinig zyn om te doen hoor, daar niet van).

Vorig jaar was het precies hetzelfde verhaal... Iedereen zat elkaar gek te maken met allerlei geruchten, en van "ja, ik hoop dat die en die komt".
En toen BAM, werd de line-up bekend gemaakt, iedereen PISSED (en terecht!! ). Sommigen hadden zelfs hun kaartje al gekocht op basis van die geruchten, konde ze weer lekker verpatsen..

denk overigens niet dat ze dit jaar hetzelfde gaan flikken als vorig jaar met de line-up, na al die boze reacties van het niet-TMF-publiek

Posted by LowRider on Apr-17-2002 13:45:

eeeeehm... tiesto op sensation?? (=id&t?)
nooit meer toch?

Posted by mpost on Apr-17-2002 13:55:

quote:
Originally posted by Apoptosis
En toen BAM, werd de line-up bekend gemaakt, iedereen PISSED (en terecht!! ). Sommigen hadden zelfs hun kaartje al gekocht op basis van die geruchten, konde ze weer lekker verpatsen..

Waar heb je het over man??
Toen de line up bekend werd gemaakt vorig jaar was de voorverkoop nog helemaal niet begonnen! Dit jaar zal het hetzelfde gaan, eerste line up, en daarna start voorverkoop.
Dusssz

Posted by kolkiewolkie on Apr-17-2002 14:11:

quote:
Originally posted by LowRider
eeeeehm... tiesto op sensation?? (=id&t?)
nooit meer toch?

hoe kom je daar bij??

er is wel een tijdlang een gerucht (op het internet) rondgegaan dat de partijen ruzie zouden hebben, maar das volgens mij een tijdje geleden door tijs himself in een interview ontkracht...of het kan ook wel Obi zijn geweest die dat zei.. (obi is, voor de duidelijkheid, een spammer die zijn werkgever hier wel eens promoot, en altijd roept dat hij dat in zijn vrije tijd doet. zijn werkgever is trouwes ID&T (maakt mij verder weinig uit hoor))

Posted by Biohazard on Apr-17-2002 14:16:

mijn droom line up

Sasha & Digweed DJ Team - Mag lekker indraaien
Armin van Buuren
Way out West (Live!)
Tiesto
Paul Oakenfold
Paul van Dyk - mag lekker afsluiten met 3 uur set

Posted by magrec on Apr-17-2002 14:19:

quote:
Originally posted by Biohazard
mijn droom line up

Sasha & Digweed DJ Team - Mag lekker indraaien
Armin van Buuren
Way out West (Live!)
Tiesto
Paul Oakenfold
Paul van Dyk - mag lekker afsluiten met 3 uur set

indraaien.....haha de 1e 3 uur ja (beginnen ze dan maar al om 20:00 ofzo

maarre dit is niet echt waarschijnlijk, maar mocht het zo zijn dan gaan mijn pricipes om niet meer naar sensation te gaan de kast in

Posted by TimeportE on Apr-17-2002 14:31:

ik zie eigenlijk liever armin dan tiesto op sensation draaien..
en waarom nou eigenlijk het "gewone" rijtje van armin, ferry, tiesto, marco v en gielen (no offence).. ik zou liever wat minder bekende lui of lui uit het buitenland hierheen zien komen!

en misschien een cool idee, carl cox op sensation black.. wooeeeiiiiiiiii!

Posted by mpost on Apr-17-2002 14:46:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik zie eigenlijk liever armin dan tiesto op sensation draaien..
en waarom nou eigenlijk het "gewone" rijtje van armin, ferry, tiesto, marco v en gielen (no offence).. ik zou liever wat minder bekende lui of lui uit het buitenland hierheen zien komen!

en misschien een cool idee, carl cox op sensation black.. wooeeeiiiiiiiii!

Carl Cox??? Je kan ook een kapotte haperende cd speler gaan kopen en die op repeat zetten, heb je het Carl Cox effect. Damn die gast draait echt saaaaie muziek.
Wel handig voor de livesets.... dan kunnen ze daar gewoon een .mod file van maken die dan maar 1 MB is. Heb je 2 uur muziek van carl cox.

Posted by Jukx on Apr-17-2002 14:51:

quote:
Originally posted by mpost

Carl Cox??? Je kan ook een kapotte haperende cd speler gaan kopen en die op repeat zetten, heb je het Carl Cox effect. Damn die gast draait echt saaaaie muziek.
Wel handig voor de livesets.... dan kunnen ze daar gewoon een .mod file van maken die dan maar 1 MB is. Heb je 2 uur muziek van carl cox.

zal ik voor jou anders de nieuwste cd van Kinderen voor Kinderen kopen.. misschien vind je dat wat minder saai.

Posted by mpost on Apr-17-2002 14:57:

quote:
Originally posted by Jukx

zal ik voor jou anders de nieuwste cd van Kinderen voor Kinderen kopen.. misschien vind je dat wat minder saai.

ey nog een Delftenaar
kom je die cd ff langsbrengen dan??

ieder z'n muzieksmaak he, maar wat was ik blij toen ik eindelijk klaar was met luisteren naar carl cox @ sensation 2000

Posted by Blik on Apr-17-2002 15:45:

ach zolang ze maar niet met mensen zoals Roog aankomen vind ik het goed

Jean en Gielen zijn er zoiezo bij, die hebben een abonnement op ID-T events

Posted by Jappio on Apr-17-2002 15:54:

Ach Roog vorig jaar was best grappig om er ff in te komen.. Maar ja, volgens mij was vorig jaar die line-up ook niet bekend hoor van Sensation, maar ik kan me natuurlijk vergissen.. Ik ben ook nog hard aan het twijfelen om een kaartje te kopen, ben een btje bang dat het een heej-hoo party gaat worden.. (hoewel ik vorig jaar echt een top-feest heb meegemaakt daarzo,, met dank aan marco v & rank 1 )

Ltr!

Posted by LowRider on Apr-17-2002 16:09:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

hoe kom je daar bij??

er is wel een tijdlang een gerucht (op het internet) rondgegaan dat de partijen ruzie zouden hebben, maar das volgens mij een tijdje geleden door tijs himself in een interview ontkracht...of het kan ook wel Obi zijn geweest die dat zei.. (obi is, voor de duidelijkheid, een spammer die zijn werkgever hier wel eens promoot, en altijd roept dat hij dat in zijn vrije tijd doet. zijn werkgever is trouwes ID&T (maakt mij verder weinig uit hoor))

nou hij heeft toch ook sinds sensation 99 niet meer voor id-t gedraaid...?
ik zeg ook nix over een ruzie tussen id &t en tiesto, ik bedoel alleen dat het erg onwaarschijnlijk is dat hij nog (binnenkort) voor id&t zal draaien (tenzij de opzet drastisch gaat veranderen... ).

dat was toch alleen wat hij toen in dat interview zei?

(en obi kende ik wel hoor )

Posted by magrec on Apr-17-2002 16:17:

quote:
Originally posted by LowRider

nou hij heeft toch ook sinds sensation 99 niet meer voor id-t gedraaid...?

Heb ik weer wat gemist...damn

Posted by Opti on Apr-17-2002 16:24:

quote:

Heb ik weer wat gemist...damn

HAHAHAHA

Posted by LowRider on Apr-17-2002 17:56:

nouhoooou niet zo flauw doen jongens... ik maak ook gewoon een foutje....

2000 bedoel ik dus

Posted by kolkiewolkie on Apr-18-2002 08:58:

innercity 2000 was toch de laatste keer

Pages (2): [1] 2 »