TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Komt ie nu wel echt??
Pages (2): [1] 2 »
Komt ie nu wel echt??
05.05.02 Courtyard @ Cream Liverpool, UK Click here to buy
10.05.02 Pacha Barcelona, Spain
11.05.02 Kremlin, Amsterdam, Holland
17.05.02 Gods Kitchen, Birmingham, UK
18.05.02 Gatecrasher, Sheffield, UK
May shows have been confirmed. Check the tour section on this site for details. The Barcelona and Amsterdam shows are the rescheduled events following previous cancellations.
Nu kun je het dus niet maken om weer niet te komen paulussss...
Ik neem aan dat je meneer Paul Oakenfold bedoelt?
Zou wel relaxed zijn als hij nu een keertje wel komt
Boeit me vrij weinig moet ik zeggen. Vind m nou ook niet zo goed dat ik m wil zien.
Paul oakenfold draait kwalitatief de beste trance tracks..
| quote: |
| Originally posted by magrec Paul oakenfold draait kwalitatief de beste trance tracks.. |
| Originally posted by SnuggLe Tsja, smaken verschillen. Hier kan je zo een 'welles-nietus' thread van maken die 100 pagina's lang is.. Greetz, SnuggLe |
, helaas is nederland niet op te voeden kwa goede muziek.....sad but true....
| Originally posted by magrec haha ja heb ik eigenlijk wel zin , helaas is nederland niet op te voeden kwa goede muziek.....sad but true.... |

| Originally posted by SnuggLe Is dat een hint??? ![]() Offeh...misschien ben JIJ wel niet op te voeden qua goede muziek! ![]() Greetz, SnuggLe |
| Originally posted by magrec haha ja heb ik eigenlijk wel zin , helaas is nederland niet op te voeden kwa goede muziek.....sad but true.... |
Ja je hebt gelijk remy,
mensen willen als ze uitgaan gewoon beuken en niet nadenken ff alle zorgen kwijtraken,ik kan dat het beste op progressive maar voor andere mensen die hebben liever gewoon makkelijke muziek en dat vind ik niet erg. Ieder zijn plezier.
jaaaaaa
beuken man!!! rammen, stampen, hakken beukennnnnnn!!!!
BAM BAM BAM BAM
beuken gek!!!!
jaaaaaaaaaa

ik heb oakie een tijdje geleden lopen dissen..maar wat ik heb gezegd neem ik terrug. Toen hij laast voor DD draaide viel me bek wijd open. Man! die vent kan pas draaien! 
| Originally posted by Remy D Vin het wel goed maar niet te veel. 1 x per maand Earth is vet maar aan dat feest kan je al zien dat het niet scoort in Nederland. |
| Originally posted by Jukx jaaaaaa beuken man!!! rammen, stampen, hakken beukennnnnnn!!!! BAM BAM BAM BAM beuken gek!!!! jaaaaaaaaaa |
| Originally posted by Remy D Dit heb ik een beetje overdreven en moet ik ff rechtzetten. Ik vin het heel phat en ga dan ook altijd graag naar Earth. Alleen op Earth lopen vaak echt vage mensen die in mijn ogen erg sfeerloos zijn en dat vin ik jammer. En het is niet altijd druk en daarom vallen die rare mensen zo snel op en dat vin ik echt kut. En het is best jammer dat het hier niet goed aanslaat. |
) maar you can't find the vibe in clothes.Hoewel ik tijdens een set van lucien foort mensen helemaal gek heb zien worden.
Haha ja das waar. Een x draaide Remy op Earth en toen ging ook heel die zaal los. Wat draaide die man toen goed zeg en die sfeer toen was echt met geen pen te beschrijven. 
Daarom is het zo jammer dat het de ene maand zo 100% omgedraaid kan zijn. 
| Originally posted by magrec ja jukx dat weten we wel hoor, stuiterende springnicht, is q-dance vanavond niet op de radio ofzo? kun je al je energie weer kwijt. |
Sorry hor, maar jullie zeggen altijd dat je elkaars muzieksmaak moet respecteren maar nu zit je zelf ook (vooral de laatste dagen) hardstyle/hardhouse volledig af te kraken....beetje triest vind je niet?
| Originally posted by magrec whaha die mensen zijn gewoon vaag, niet echt super party-dressed, das misschien ook wel het probleem (en ze zijn ook niet echt de jongste) (ze worden overal geweigerd behalve in de melkweg ) maar you can't find the vibe in clothes. Hoewel ik tijdens een set van lucien foort mensen helemaal gek heb zien worden. |
| Originally posted by TranceFool Sorry hor, maar jullie zeggen altijd dat je elkaars muzieksmaak moet respecteren maar nu zit je zelf ook (vooral de laatste dagen) hardstyle/hardhouse volledig af te kraken....beetje triest vind je niet? |
)
| Originally posted by Jukx TranceFool, trek het je niet aan.. sommige mensen zijn gewoon een beetje triest! (en daar bedoel ik niemand meer mee dan mezelf hoor.. voordat mensen zich weer beledigd voelen! ) |
).
| Originally posted by !_PeTrUs_! Vooral Magrec, die vind zichzelf wel zo'n Uber Bikkel omdat ie van progressive houd. |
| Originally posted by Jukx d� lul! ik vind dat magrec straf verdient. misschien moet die de rest van de dag maar in de hoek gaan staan ofzo. magrec, in ieder geval behoor jij, bij deze, nu ook defintief tot het groepje "beetje trieste mensen" van het TA-forum. shame on you! ik zou maar eens bij mezelf te rade gaan als ik jou was! |
Omg waar gaat dit weer over. Het leek een thread te worden of Oakenfold nou wel of niet komt naar NL, maar ergens is er weer een afslag genomen naar geflame...
WTF maakt het uit waar iemand naar luistert. Alsof als je naar "underground" muziek luistert je verheven bent boven de simpele zieltjes die het met de "gewone" muziek moeten doen. Blijf dan lekker in je selecte gezelschapje hangen...
En nee dit was geen geflame, iedereen mag van mij luisteren naar wat ie wil, als ie mij dat ook laat doen.
nuff said 
GreetZ, DC
| Originally posted by Ding Chavez Omg waar gaat dit weer over. Het leek een thread te worden of Oakenfold nou wel of niet komt naar NL, maar ergens is er weer een afslag genomen naar geflame... WTF maakt het uit waar iemand naar luistert. Alsof als je naar "underground" muziek luistert je verheven bent boven de simpele zieltjes die het met de "gewone" muziek moeten doen. Blijf dan lekker in je selecte gezelschapje hangen... En nee dit was geen geflame, iedereen mag van mij luisteren naar wat ie wil, als ie mij dat ook laat doen. nuff said ![]() GreetZ, DC |