TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- First time
Pages (2): [1] 2 »
First time
Niks bijzonders te melden. Pas geregisterd. FF kijken hoe dit allemaal werkt
welkom welkom welkom in het land van Trance, Techno, Progressive en alle andere rotzooi wat deze aardkloot tot ons brengt 
ehh, welkom in ieder geval
dank je wel, wel lachen hier, wordt aardig wat af gepost...
| quote: |
| Originally posted by maanus dank je wel, wel lachen hier, wordt aardig wat af gepost... |

ksal mijn best doen om jullie van leipe/nuttige/coole info etc te voorzien
Je moet je pik wassen.
| Originally posted by Remy D Je moet je pik wassen. |
| Originally posted by Optimus jij ook |
| Originally posted by Remy D Dat zou jij toch doen zo, heb je je tanden al gepoetst. |

Deze jongentjes geven het school voorbeeld van ongepast en buitengewoon irritant forum gedrag 
Ga zo door! 
| Originally posted by Optimus ja, kom jij ze zo weer bevuilen? ![]() ![]() |
Vin je lekker he. 
| Originally posted by Remy D Ja tuurlijk. Vin je lekker he. ![]() |

| Originally posted by aphex Deze jongentjes geven het school voorbeeld van ongepast en buitengewoon irritant forum gedrag ![]() Ga zo door! |
| Originally posted by Remy D Hahaha het is alleen jammer dat hier geen strenge lekkere juf kan optreden die ons lekker straf kan geven en ons slaat. En zodat wij haar later kunnen overmeesteren en kunnen vastbinden om haar vervolgens een lekkere dubbele penetratie te geven. |

| Originally posted by Remy D Hahaha het is alleen jammer dat hier geen strenge lekkere juf kan optreden die ons lekker straf kan geven en ons slaat. En zodat wij haar later kunnen overmeesteren en kunnen vastbinden om haar vervolgens een lekkere dubbele penetratie te geven. |
Originally posted by DjRV Remy k3r3l,daar hadden we petrus toch voor,op Qontact? |

Ben wel benieuwd hoeveel kinderarmen die kan hebben. Maar voor de zekerheid als ie meer kan hebben mag ik ook de TARZAN van mijn tante van 163 kilo mee en dan kunnen we hem daar ook nog mee verwennen. Als ik die maar wel mee naar binnen krijg.
| Originally posted by Remy D Ohja dat was ik haast vergeten, die word natuurlijk ons speelobjekt. ![]() Ben wel benieuwd hoeveel kinderarmen die kan hebben. Maar voor de zekerheid als ie meer kan hebben mag ik ook de TARZAN van mijn tante van 163 kilo mee en dan kunnen we hem daar ook nog mee verwennen. Als ik die maar wel mee naar binnen krijg. |
| Originally posted by Remy D Ohja dat was ik haast vergeten, die word natuurlijk ons speelobjekt. ![]() Ben wel benieuwd hoeveel kinderarmen die kan hebben. Maar voor de zekerheid als ie meer kan hebben mag ik ook de TARZAN van mijn tante van 163 kilo mee en dan kunnen we hem daar ook nog mee verwennen. Als ik die maar wel mee naar binnen krijg. |
Toch heb jij wel mensenkennis huh?

| Originally posted by !_PeTrUs_! Ff de smoel houden h� sl3tj3s. Ik ben al wel eens door wat groters gepenetreerd kan ik je vertellen, dus jouw armpie is iig nooit lang en breed genoeg om mij te kunnen bevredigen. En Rv krijg ik nog wel. Dat onderdanige hondje heeft t al moeilijk genoeg met Donna dus. |
| Originally posted by DjRV Grinz,wacht jij maar ff kereltje Donna heeft zeker nog niet verteld over SM MASTER RV huh? Ze heeft nog al wat striemen van me riem overgehouden dus zal wel iets bedekts aan doen op Qontact.. Voor jou hebben we ook nog wel ruimte over in onze sm kelder knaapje,leer staat jou wel denk ik. BOW DOWN!!!GEHOORZAAM SLAAFJE!!!!!!!!!! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! WHAHAHAHAHAHA ventje!! |
| Originally posted by DjRV Meester RV voor jou !! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ha, kom op zeg! Mij krijg je nooit van z'n leven onderdanig mannetje. |
| Originally posted by DjRV Kijk jij nou maar uit uit welk glas jij gaat drinken op Qontact |