TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- check je mail
check je mail
Dit bericht is automatisch gegenereerd. Reageren op dit e-mailadres heeft geen
zin!!!!
Gefeliciteerd! Voor u is een ticket voor Dance Valley gereserveerd! U kunt uw
ticket op ieder willekeurig ticketverkooppunt afhalen en betalen. De adressen
van de verkooppunten vindt u op https://tickets.lvp.nl/nl/verkooppunten.htm .
Het enige dat u hoeft door te geven aan de baliemedewerker is uw huisnummer en
postcode. Na betaling van Eur 71,81 ontvangt u uw ticket. Wees er snel bij, want
uw reservering blijft slechts ��n week voor u beschikbaar. Als u niet op tijd
bent, wordt uw ticket opnieuw aangeboden voor de vrije verkoop.
dit kreeg ik van dancevalley..........
Ff wachten totdat ik studiefinanciering krijg (opschieten IBG)
ik koop um gewoon kan um altijd wel verkopen denk ik (hoop ik) met winst ofcourse.
GVD i heb die mail nog niet. Erger nog, ik ga dat kaartje dus echt niet aanschaffen voordat de line-up bekend is... Tis natuurlijk zo dat je em wel nog kan verkopen anders, maar heb weinig zin om 's ochtends naar Spaarnwoude te gaan alleen om me kaartje te verkopen....
OK....... veel succes met het by elkaar schrapen van Eur 71,81 dan! 
| quote: |
| Originally posted by Apoptosis OK....... veel succes met het by elkaar schrapen van Eur 71,81 dan! |
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ik kan me niet herinneren dat ik ergens mijn postcode heb moeten invullen, dus hoe ze die te weten komen is mij een raadsel.
En ze denken toch echt niet dat in een week tijd 40.000 kaarten worden opgehaald.
stelletje mongolen
Ja die lui lopen maar te kutte.. zal me niets verbaze als mar helft van de mense er uiteindelijk staan door major screw ups van de zogeheten dv-crew
Gewoon DV laten rotten zoals ze vorig jaar zelf ook met the crowd hebben gedaan en lekker voor Impulz gaan.
DV WAS zwaar relaxed maar ondertussen door t vele gekut van die lui kun je er beter wegblijven,laat ze maar op hun bek gaan zodat een andere organisatie t over kan nemen en er weer een nice iets van kunnen maken
| Originally posted by Optimus mwah, anderhalf avondje werken |

| Originally posted by Donna Gewoon DV laten rotten zoals ze vorig jaar zelf ook met the crowd hebben gedaan en lekker voor Impulz gaan. DV WAS zwaar relaxed maar ondertussen door t vele gekut van die lui kun je er beter wegblijven,laat ze maar op hun bek gaan zodat een andere organisatie t over kan nemen en er weer een nice iets van kunnen maken |