TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ff weg
ff weg
ben er ff 10 dagen tussenuit vanaf morgen, ga met school dan naar Rome toe, heb btw ook nog ff astrid aan gezeten, ga der nu eigenlijk vanuit dat ze wel komt, maar goed ben ff weg laturz
Veel plezeier in Rome 
zul je altijd zien dat ze dadelijk voor je deur staat als je in Rome op een terrasje zit!! (kijkend naar zijn soort wijf uit die vodafone reclame)
Anyway: veel plezier daar in het zuiden!! (extreme zuiden voor jou zelfs
)
Re: ff weg
| quote: |
| Originally posted by DJ Bazz ben er ff 10 dagen tussenuit vanaf morgen, ga met school dan naar Rome toe, heb btw ook nog ff astrid aan gezeten, ga der nu eigenlijk vanuit dat ze wel komt, maar goed ben ff weg laturz |
Rome is echt vet! Ik ben d'r ook geweest met school, geweldig!!
Veel plezier!
Re: Re: ff weg
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe "heb btw ook nog ff astrid aan gezeten" Anders leer je even normaal Nederlands. What the hell bedoel je hiermee? Greetz, SnuggLe |
Rome is niet zo heel vet eigenlijk...
Na 2 kerken heb je het wel gezien...
?
volgens mij is rome wat je er zelf van maakt (ze hebben daar vast wel meer dan kerken (lees: italiaanse schone dames
, drankwinkels; terrasjes; BETER weer etc.
nou sussec......!
[aantal post] + [1]
Re: Re: Re: ff weg
| quote: |
| Originally posted by Donna Whahaha zo zaten wij ookal,heb je nou AAN astrid gezeten,of met astrid AANGEZETEN,wtf heb je nou met dat arme mens gedaan waardoor ze nu toch komt? |

hey! ik wil me verknaakte dazzle foto imme sig,hmzzzz ff kijke offik dat kan met me pc-blonde knetter....
have fun in rome!
hoop voor je dat astrid nog komt 
| quote: |
| Originally posted by Flippe have fun in rome! hoop voor je dat astrid nog komt |
Miss Pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Kijk es,tis geluktttttt,ik heb ook me verknaakte pict imme siggie!
Met Dazzle en zn Blondie (ze is lief hoor)
DJ Bazz says from Rome
ben nu in rome in een internetcafe, ga zo naar de cocktailbar! woei!!!!!!!!
Re: Re: Re: Re: ff weg
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus hehehehe......had riz toch gelijk met haar comment ![]() dj Bazz...als je terugkomt uit Rome mag je een allochtonen-cursus nederlands gaan volgen, is vast op kosten van Het Rijk |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.