TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ff weg


Posted by DJ Bazz on Apr-17-2002 20:03:

ff weg

ben er ff 10 dagen tussenuit vanaf morgen, ga met school dan naar Rome toe, heb btw ook nog ff astrid aan gezeten, ga der nu eigenlijk vanuit dat ze wel komt, maar goed ben ff weg laturz


Posted by Dr. Kuipers on Apr-17-2002 20:53:

Veel plezeier in Rome


Posted by tijs08 on Apr-17-2002 21:01:

zul je altijd zien dat ze dadelijk voor je deur staat als je in Rome op een terrasje zit!! (kijkend naar zijn soort wijf uit die vodafone reclame)

Anyway: veel plezier daar in het zuiden!! (extreme zuiden voor jou zelfs )


Posted by SnuggLe on Apr-18-2002 08:50:

Re: ff weg

quote:
Originally posted by DJ Bazz
ben er ff 10 dagen tussenuit vanaf morgen, ga met school dan naar Rome toe, heb btw ook nog ff astrid aan gezeten, ga der nu eigenlijk vanuit dat ze wel komt, maar goed ben ff weg laturz


"heb btw ook nog ff astrid aan gezeten"

Anders leer je even normaal Nederlands. What the hell bedoel je hiermee?

Greetz,
SnuggLe


Posted by Kamaya on Apr-18-2002 08:53:

Rome is echt vet! Ik ben d'r ook geweest met school, geweldig!!
Veel plezier!


Posted by Donna on Apr-18-2002 09:05:

Re: Re: ff weg

quote:
Originally posted by SnuggLe


"heb btw ook nog ff astrid aan gezeten"

Anders leer je even normaal Nederlands. What the hell bedoel je hiermee?

Greetz,
SnuggLe


Whahaha zo zaten wij ookal,heb je nou AAN astrid gezeten,of met astrid AANGEZETEN,wtf heb je nou met dat arme mens gedaan waardoor ze nu toch komt?


Posted by -=WVG=- on Apr-18-2002 10:19:

Rome is niet zo heel vet eigenlijk...
Na 2 kerken heb je het wel gezien...


Posted by total woot on Apr-18-2002 11:43:

?

volgens mij is rome wat je er zelf van maakt (ze hebben daar vast wel meer dan kerken (lees: italiaanse schone dames , drankwinkels; terrasjes; BETER weer etc.


Posted by New Wave on Apr-18-2002 14:25:

nou sussec......!

[aantal post] + [1]


Posted by Miss Proximus on Apr-18-2002 16:35:

Re: Re: Re: ff weg

quote:
Originally posted by Donna


Whahaha zo zaten wij ookal,heb je nou AAN astrid gezeten,of met astrid AANGEZETEN,wtf heb je nou met dat arme mens gedaan waardoor ze nu toch komt?


hehehehe......had riz toch gelijk met haar comment

dj Bazz...als je terugkomt uit Rome mag je een allochtonen-cursus nederlands gaan volgen, is vast op kosten van Het Rijk


Posted by Donna on Apr-18-2002 16:41:

hey! ik wil me verknaakte dazzle foto imme sig,hmzzzz ff kijke offik dat kan met me pc-blonde knetter....


Posted by Flippe on Apr-18-2002 17:16:

have fun in rome!

hoop voor je dat astrid nog komt


Posted by DjRV on Apr-18-2002 17:39:

quote:
Originally posted by Flippe
have fun in rome!

hoop voor je dat astrid nog komt


Zal het morgen er is met astrid over hebben...


Posted by Donna on Apr-18-2002 20:01:

Miss Pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Kijk es,tis geluktttttt,ik heb ook me verknaakte pict imme siggie!
Met Dazzle en zn Blondie (ze is lief hoor)


Posted by DJ Bazz on Apr-22-2002 18:35:

DJ Bazz says from Rome

ben nu in rome in een internetcafe, ga zo naar de cocktailbar! woei!!!!!!!!


Posted by DJ Bazz on Apr-27-2002 20:15:

Re: Re: Re: Re: ff weg

quote:
Originally posted by Miss Proximus


hehehehe......had riz toch gelijk met haar comment

dj Bazz...als je terugkomt uit Rome mag je een allochtonen-cursus nederlands gaan volgen, is vast op kosten van Het Rijk


Damned alweer woorden daar vergeten, had toen haast, want moest mijn tas nog inpakken, maareh boeiuh! er moest nog bij 'achter' bij staan

maar goed, ff beetje ontopic:

Rome was vet gaaf, heb geen zin om alle dingen op te schrijven, dus hier de (hoogte)punten maar ff op een rij:
- slaaptreinen zuigen, heb maar 5,5 uur in totaal geslapen op de heen en terugreis.
- we hadden nog een vechtpartij op de Spaanse Trappen met een school uit Deventer (iemand die daar woont op dit forum?)
- je kunt er oude gebouwen bezoeken tot je erbij neervalt
- cocktails heersen daar vet!

ok dat wast wel ongeveer, misschien later meer voel me nu dronken door die slaaptrein zonder dat ik drank heb gehad



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.