TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- favorite party
Pages (2): [1] 2 »
favorite party
Yo gasten, ik lees hier constant overal over de vetste feesten, wat is HET VETSTE FEEST ???
je vergeet de grootste (qua omvang)van allemaal
DANCE VALLEY!!!!
Ik moet gaan voor Qontact.
Na de eerste 2 en de 3 volgende week kan ik concluderen dat dit gewoon het perfecte feest is. De sfeer, de mensen, de muziek en de locatie maken dit tot een MEGA VET RETE GAAF FEEST!!!
ProFeeTruS says: -={ QONTACT!!!! m*therf*cking OWNS J O E!!!!!!!! }=-
en ik mis Massive! de 2de Massive was zoooo vet!!!! Ferry,Armin,gielen,Marco V, Scott Bond!!! en mijn eerste pilletje, tsja dat kan niet meer stuk

<=EDIT=> Ook Awakenings mis ik, wat onwijs vet was! (Alleen het afgelopen festival t� warm!
)
| quote: |
| Originally posted by Optimus je vergeet de grootste (qua omvang)van allemaal DANCE VALLEY!!!! |
| Originally posted by Partyhardy! en ik mis Massive! de 2de Massive was zoooo vet!!!! |
| Originally posted by Partyhardy! <=EDIT=> Ook Awakenings mis ik, wat onwijs vet was! (Alleen het afgelopen festival t� warm! ) |
| Originally posted by Henkie_henk als je je stem nog wil verandre (de 2 die op overig hebbe gestemd) eem pm sturen.. |
hij is ok nog Dutch Dimension vergeten

en Nexus
ow ja niet meer partys?.. nu ist goed zo
(godver de godver) Of wil je dat feestje van je broertje er ook nog bij?
enne k heb geen pm dus ook geen flauwww idee wat waarin verandert zou moete worde 
iig.. iedreen lekker stemmen
atj0
Denk dat ik van deze feesten,(waar ik bij was)me op Qontact het beste heb vermaakt,met elke keer een super relaxt sfeertje,teQnology zat er niet ver achter, die muziek beviel me zeer goed. maar een poll is wel lastig, je kunt ze vaak niet zo goed vergelijken.
Onderaan staat TE, ben ik ook maar 1x geweest, of misschien 2x maar het heeft duidelijk geen indruk gemaakt...
Awakenings, 200% awakenings
hoop dat het Qontact wordt:
27 april mijn eerste Qontact, hoop dat het net zo vet wordt als Petrus zegt....
GreetZ RubDub
Ik heb gestemd voor Mysteryland omdat ik dat een paar jaar geleden echt het beste feest vondt. De laatste 2 edities waren een stuk minder, maar toch is mysteryland het beste feest waar ik naar toe ben geweest.
Gatecrasher NEC 
Met stip op de 2e plaats: Rosenmontags Rave!!!!!!
en qua Nedelandse feestjes is dat Dancevalley, met vlak erachter M-land
Hoeplijk ga ik dit jaar naar of Gatecrasher Summer Sound System of Godskitchen Global Gathering, maar dan kan ik ook s kijken hoe het er op de UK festivals aantoe gaat 
INNERCITEH!!!!!
Het was 2 jaar geleden m'n allereerste party.. en je weet hoe het gaat met een eerste keer, die onthoud je altijd 
| hij is ok nog Dutch Dimension vergeten |
Moet (helaas) kiezen voor Trance Energy. Vorig jaar op allebei gefeest.
Dit jaar ook al, maar er gaat verandering in mijn mening komen 
29 april Qontact
1 juni Qlubtempo
| Originally posted by Dr. Kuipers Moet (helaas) kiezen voor Trance Energy. Vorig jaar op allebei gefeest. Dit jaar ook al, maar er gaat verandering in mijn mening komen ![]() 29 april Qontact 1 juni Qlubtempo |

Kan ff nie voten op skewl, maar ik zal onze riz ff supporten, whehe
mysteryland, met cosmic gate, marco v, armin, marco bailey en nog meer wat ik vergeten ben, dat was toch echt wel wrede dag/avond 
Ik mis de wildlifes....damn wat waren die vet
meeste feeises ben k wel gweest, maar ja vindt t toch wel lastig om feesten met elkaar te vergelijken....
maar vondt dutch deminsion en dance valley er toch wel boven uitsteken
ow ja henkie_henk impulz (outdoors) staat er ook niet bij 
greetz,
yarnie
| Originally posted by Donna Ik mis de wildlifes....damn wat waren die vet |

Echt helemaal TOP!!!! 

Veels te moeilijk.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Iedereen die Trance Energy stemt kan gewoon niet serieus genomen worden. ![]() Sorry, maar het is gewoon zo. Zo'n feest als TE valt totaal in het niet bij Qontact bv. Maar dat ga je nog wel allemaal merken |
| Originally posted by Remy D OMG dat waren ze zeker. Wat een sfeer daar in die Melkweg. ![]() Echt helemaal TOP!!!! Verder hadden alle feesten waar ik was iets bijzonders. ![]() Maar als ik moet kiezen worden het Qontact en Dutch Dimension. ![]() Fuck zeg dit zijn geen leuke polls. Veels te moeilijk. |
Qlimax 2 juni 2001 in de HMH
beste qlimax ooit!