TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sixpack 2002 dj discussie
Sixpack 2002 dj discussie
Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken 
Sixpack is HET studentenfeest van Utrecht. Het wordt gehouden in de Central Studios en het is voor zo'n 2000 man. E�n zaal is voor bands, de andere voor dj's.
Vorig jaar hadden ze Per, Armin van Buuren en mij dus
. Wie ze dit jaar boeken is nog niet helemaal zeker... Dus ga even naar www.sixpack.nl en dan linksboven zitten vier kleine buttons, waaronder die van het forum en geef je stem!
Re: Sixpack 2002 dj discussie
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken ![]() Sixpack is HET studentenfeest van Utrecht. Het wordt gehouden in de Central Studios en het is voor zo'n 2000 man. E�n zaal is voor bands, de andere voor dj's. Vorig jaar hadden ze Per, Armin van Buuren en mij dus . Wie ze dit jaar boeken is nog niet helemaal zeker... Dus ga even naar www.sixpack.nl en dan linksboven zitten vier kleine buttons, waaronder die van het forum en geef je stem! |
ik heb voor jou gestemd hoor Eye-Riz! 
you got my vote!
ik heb ook me stem laten gelden
tussen de koeien??? Henny Huisman??? whahaha 
maareh, UP en Leander niet vergeten...
moeten die ook allemaal gaan draaien?
had dat dan gezegd!!

jij moet je ogen beter open doen Jukx 
| Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken |
Ja ik ben binnen gekomen ik zal ook wel ff voten...
Whehe damn ik kan niet spellen
grrr 
| Originally posted by Eye-Riz jij moet je ogen beter open doen Jukx ![]() |

you got my vote,
maar wat krijgen er voor terug
(K)???
doei doei
Ben 2 jaar geleden geweest, toen draaide Jurgen er volgensmij.
Maareh..ik stem wel ff.
Greetz,
SnuggLe
/me heeft ook even een vootje gegeven
("springnicht...LoL
)
GrEeTz
'k word er een beetje verlegen van, had er geen rekening mee gehouden dat iedereen met dikke vette letters zou lopen smijten... voel me nu een beetje een valsspeler...
Jaja, de moraalridder in mij komt weer naar boven, WAAR is mijn mali�nkolder en mijn zwaard nou? Jukx, medemoraalridder, hellup!!! Zeg mij dat ik niet in en in slecht ben!!! 
| Originally posted by Eye-Riz Jaja, de moraalridder in mij komt weer naar boven, WAAR is mijn mali�nkolder en mijn zwaard nou? Jukx, medemoraalridder, hellup!!! Zeg mij dat ik niet in en in slecht ben!!! |

da's waar... ik ben tenminste nog niet zo laag gezonken dat ik onder tig verschillende aliassen mezelf loop op te poetsen op dat forum...
die mensen heb je ook 
| Ondanks dat ik je nog nooit heb mogen ontmoeten vind ik je nu al een geweldige meid. Nou, doet dat geen goed. |
| Originally posted by Eye-Riz da's waar... ik ben tenminste nog niet zo laag gezonken dat ik onder tig verschillende aliassen mezelf loop op te poetsen op dat forum... die mensen heb je ook ![]() |