TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sixpack 2002 dj discussie

Posted by Eye-Riz on Apr-19-2002 11:45:

Sixpack 2002 dj discussie

Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken

Sixpack is HET studentenfeest van Utrecht. Het wordt gehouden in de Central Studios en het is voor zo'n 2000 man. E�n zaal is voor bands, de andere voor dj's.
Vorig jaar hadden ze Per, Armin van Buuren en mij dus . Wie ze dit jaar boeken is nog niet helemaal zeker... Dus ga even naar www.sixpack.nl en dan linksboven zitten vier kleine buttons, waaronder die van het forum en geef je stem!

Posted by magrec on Apr-19-2002 12:34:

Re: Sixpack 2002 dj discussie

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken

Sixpack is HET studentenfeest van Utrecht. Het wordt gehouden in de Central Studios en het is voor zo'n 2000 man. E�n zaal is voor bands, de andere voor dj's.
Vorig jaar hadden ze Per, Armin van Buuren en mij dus . Wie ze dit jaar boeken is nog niet helemaal zeker... Dus ga even naar www.sixpack.nl en dan linksboven zitten vier kleine buttons, waaronder die van het forum en geef je stem!

ey cool

perrrrrrrr hehe,
Die forum page wil niet openen

Posted by Jukx on Apr-19-2002 12:47:

ik heb voor jou gestemd hoor Eye-Riz!

Posted by New Wave on Apr-19-2002 13:08:

you got my vote!

Posted by serialkillah on Apr-19-2002 13:08:

ik heb ook me stem laten gelden

Posted by Eye-Riz on Apr-19-2002 13:25:

tussen de koeien??? Henny Huisman??? whahaha
maareh, UP en Leander niet vergeten...

Posted by Jukx on Apr-19-2002 13:36:

moeten die ook allemaal gaan draaien?
had dat dan gezegd!!

Posted by Eye-Riz on Apr-19-2002 13:57:

jij moet je ogen beter open doen Jukx
quote:

Posted by magrec on Apr-19-2002 14:05:

Ja ik ben binnen gekomen ik zal ook wel ff voten...
Whehe damn ik kan niet spellen grrr

Posted by Jukx on Apr-19-2002 14:57:

quote:
jij moet je ogen beter open doen Jukx

oooooooh,

verdikkie!

je hebt helemaal gelijk..

ik zal me binnekort dan ook wel even voor Leander en Up uitspreken!

Posted by Siesta on Apr-19-2002 15:16:

you got my vote,

maar wat krijgen er voor terug (K)???

doei doei

Posted by SnuggLe on Apr-19-2002 16:28:

Ben 2 jaar geleden geweest, toen draaide Jurgen er volgensmij.

Maareh..ik stem wel ff.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Passiva on Apr-20-2002 18:14:

/me heeft ook even een vootje gegeven ("springnicht...LoL )

GrEeTz

Posted by Eye-Riz on Apr-21-2002 00:49:

'k word er een beetje verlegen van, had er geen rekening mee gehouden dat iedereen met dikke vette letters zou lopen smijten... voel me nu een beetje een valsspeler...
Jaja, de moraalridder in mij komt weer naar boven, WAAR is mijn mali�nkolder en mijn zwaard nou? Jukx, medemoraalridder, hellup!!! Zeg mij dat ik niet in en in slecht ben!!!

Posted by eXos on Apr-21-2002 11:41:

quote:
'k word er een beetje verlegen van, had er geen rekening mee gehouden dat iedereen met dikke vette letters zou lopen smijten... voel me nu een beetje een valsspeler...
Jaja, de moraalridder in mij komt weer naar boven, WAAR is mijn mali�nkolder en mijn zwaard nou? Jukx, medemoraalridder, hellup!!! Zeg mij dat ik niet in en in slecht ben!!!

Dat ken ik ook wel ff doen hoor

Uhum....

Ondanks dat ik je nog nooit heb mogen ontmoeten vind ik je nu al een geweldige meid.

Nou, doet dat geen goed.

LOL, geeft nix hoor dat je t via deze weg probeert. Er zijn heel wat mensen je voor gegaan met dit soort praktijken.

Posted by Eye-Riz on Apr-21-2002 21:14:

da's waar... ik ben tenminste nog niet zo laag gezonken dat ik onder tig verschillende aliassen mezelf loop op te poetsen op dat forum...
die mensen heb je ook
quote:
Ondanks dat ik je nog nooit heb mogen ontmoeten vind ik je nu al een geweldige meid.

Nou, doet dat geen goed.

Zekers, you made my day

Posted by Opti on Apr-21-2002 21:52:

quote:
da's waar... ik ben tenminste nog niet zo laag gezonken dat ik onder tig verschillende aliassen mezelf loop op te poetsen op dat forum...
die mensen heb je ook

wie doet dat dan?