TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check this out!
Check this out!
Even wat zooi hier neer kwakken. Kwam even een ziek filmpje tegen van een bedroom DJ.
flimpje
Tracklist:
1. My Robot Friend - Dial 0 (ModeSelektor Remix) [Soma]
2. D.Ramirez & Mark Knight - System [Toolroom]
3. Steve Angello, Sebastian Ingrosso, Axwell - Get Dumb (Mark Knight's Dex Ray Dub) [Special Project] Is deze in omloop?
:
4. Dual Core - Scan [Scan]
5. Hipp-E - Get Ready [SOCO Audio]
Re: Check this out!
| quote: |
| Originally posted by Creamfields23 Even wat zooi hier neer kwakken. Kwam even een ziek filmpje tegen van een bedroom DJ. flimpje Tracklist: 1. My Robot Friend - Dial 0 (ModeSelektor Remix) [Soma] 2. D.Ramirez & Mark Knight - System [Toolroom] 3. Steve Angello, Sebastian Ingrosso, Axwell - Get Dumb (Mark Knight's Dex Ray Dub) [Special Project] Is deze in omloop? :4. Dual Core - Scan [Scan] 5. Hipp-E - Get Ready [SOCO Audio] |
Re: Re: Check this out!
| Originally posted by DjRV Cool filmpje, ik zie hem alleen niet beatmatchen ? |
hij geilt wel op zn muziek lijkt; hij staat in t begin haast op zn booth in te b(n)euken als n horny bunny ... zo sta ik thuis nog nooit achter mn TT's
. laat staan als mezelf op neem 
beetje een tiestootje dit, met zijn spastische heupbewegingen. ![]()
omg wat triest, een spiegel voor je decks!
ik vind dat altijd zo ghey. die djs die met hun neus boven de knoppen hangen. Met zon dikke BOGGEL in de rug.

| Originally posted by Siesta ik vind dat altijd zo ghey. die djs die met hun neus boven de knoppen hangen. Met zon dikke BOGGEL in de rug. |
dat eerste nummer is ook geil
| Originally posted by DjRV Gerrit doet altijd een bezem in zijn reet om er voor te zorgen dat ie recht blijft staan |
| Originally posted by DjRV Gerrit doet altijd een bezem in zijn reet om er voor te zorgen dat ie recht blijft staan |
Dat die gast nog nooit met zijn kop tegen zijn spiegel is geklapt!!
Btw, wie zet er nou een spiegel voor zich als ie aan het draaien is..
| Originally posted by Siesta ik vind dat altijd zo ghey. die djs die met hun neus boven de knoppen hangen. Met zon dikke BOGGEL in de rug. |