TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is je leeftijd?
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by SnuggLe on Apr-19-2002 16:24:

Wat is je leeftijd?

Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde leeftijd hier is...
Kzag net in een thread mensen van 14 enzo.
Zal al wel vaker gedaan zijn dit, maar toch post ik um ff.

Greetz,
SnuggLe


Posted by New Wave on Apr-19-2002 16:29:

Ik wil niet al te zeikerig overkomen maaruh...hebben we deze vorige maand ook al niet ingevuld?

efef voor de mensen...de gem leftd.....is nogsteeds 17 jaar.......


Posted by DjRV on Apr-19-2002 16:31:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik wil niet al te zeikerig overkomen maaruh...hebben we deze vorige maand ook al niet ingevuld?

efef voor de mensen...de gem leftd.....is nogsteeds 17 jaar.......


heeft me chickie toen ook gestemd?
anders halen we dat gemiddelde wel ff omhoog


Posted by Jappio on Apr-19-2002 16:32:

Hehe idd.. Ben nog steeds 19 jaar Maar dr zullen dr ongetwijfeld een paar ouder geworden zijn (hoewel die nieuwe gasten van 14 dat dan weer helemaal opheffen) (pff wat een voorspellingen hiero )


Posted by New Wave on Apr-19-2002 16:33:

quote:
Originally posted by DjRV


heeft me chickie toen ook gestemd?
anders halen we dat gemiddelde wel ff omhoog


Neu, makt nu nie meer uit, ik heb perongelijk onder de 14 aangevinkt


Posted by serialkillah on Apr-19-2002 16:48:

21 jaar


Posted by Remy D on Apr-19-2002 17:09:

Ik pleit voor 14 jarige kinderen in de zandbak.


Posted by Blik on Apr-19-2002 18:17:

17 jaar nog steeds

en idd, deze thread hebben we ruim een maand geleden ook al gehad, maar ok

ps: Donna en Eye-Riz hadden toen niet gestemd


Posted by Tha Force on Apr-19-2002 18:32:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik pleit voor 14 jarige kinderen in de zandbak.


owh... en wrom dat dan???
Ik weet et ik ben de jongste hier ben 14...
En idd dit topic is een maand geleden ook al geweest


Posted by SnuggLe on Apr-19-2002 19:03:

quote:
Originally posted by Blik
17 jaar nog steeds

en idd, deze thread hebben we ruim een maand geleden ook al gehad, maar ok

ps: Donna en Eye-Riz hadden toen niet gestemd


Ow sorry, wist ik helemaal nie
Ik was gewoon benieuwd.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Henkie_henk on Apr-19-2002 19:28:

http://www.tranceaddict.com/forums/...hlight=leeftijd

asjeblieft snuggle.. (nu doek eiglijk optimus ze werk

nja nwayz..

voor die 2 vrouwtjes die niet gestemd hebben.. kiek maar gewoon in andre joh (Y)


Posted by Joost008 on Apr-19-2002 20:34:

18


Posted by Ruben_Dubbink on Apr-19-2002 22:03:

20


Posted by Passiva on Apr-20-2002 08:14:

Zozo deze thread heb ik al vaak gezien!!

/me = 15

LeTeRzz


Posted by LightForce on Apr-20-2002 08:24:

Heb 3 weken geleden weer een jaartje erbij op mogen tellen. Ben nu 19 jaartjes jong!! En op naar de 20


Posted by eXos on Apr-20-2002 09:08:

Ik ben 16


Posted by Flippe on Apr-20-2002 11:04:

Ik ben 16 jaartjes jong!

nog uuh
half jaartje en k ben 17


Posted by New Wave on Apr-20-2002 12:31:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben 16


DAMN, je hebt tegen em gelogen!! dat ene op het station had ik dus toch moeten weigeren!! je wist dat je minderjarig was











Posted by franzelare on Apr-20-2002 14:50:

Je bent net zo oud als je je voelt!!

ik ben dus 22


Posted by //j o o s t on Apr-20-2002 16:40:

Ik zal het gemiddelde wel weer flink omlaag halen denk ik. Sorry, maar ik ben 14.

Veel tukkers trouwens hiero zeg.


Posted by LowRider on Apr-20-2002 17:48:

quote:
Originally posted by Flippe
Ik ben 16 jaartjes jong!

nog uuh
half jaartje en k ben 17

same 4 me


Posted by Donna on Apr-20-2002 18:00:

ikke 18


Posted by Dr. Kuipers on Apr-20-2002 19:21:

Bij vorige topic was ik nog 18, inmiddels 19


Posted by Opti on Apr-20-2002 23:15:

quote:
Originally posted by Donna
ikke 18


ik ben sinds gister 16 feliciteer me jongens


Posted by Massive on Apr-21-2002 09:46:

hee nog gewoon 16 he


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.