TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is je leeftijd?
Pages (3): [1] 2 3 »
Wat is je leeftijd?
Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde leeftijd hier is...
Kzag net in een thread mensen van 14 enzo.
Zal al wel vaker gedaan zijn dit, maar toch post ik um ff.
Greetz,
SnuggLe
Ik wil niet al te zeikerig overkomen
maaruh...hebben we deze vorige maand ook al niet ingevuld?
efef voor de mensen...de gem leftd.....is nogsteeds 17 jaar.......
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik wil niet al te zeikerig overkomen maaruh...hebben we deze vorige maand ook al niet ingevuld?efef voor de mensen...de gem leftd.....is nogsteeds 17 jaar....... |
Hehe idd.. Ben nog steeds 19 jaar
Maar dr zullen dr ongetwijfeld een paar ouder geworden zijn
(hoewel die nieuwe gasten van 14 dat dan weer helemaal opheffen) (pff wat een voorspellingen hiero
)
| quote: |
| Originally posted by DjRV heeft me chickie toen ook gestemd? anders halen we dat gemiddelde wel ff omhoog |
21 jaar
Ik pleit voor 14 jarige kinderen in de zandbak.
17 jaar nog steeds
en idd, deze thread hebben we ruim een maand geleden ook al gehad, maar ok 
ps: Donna en Eye-Riz hadden toen niet gestemd 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik pleit voor 14 jarige kinderen in de zandbak. |
| quote: |
| Originally posted by Blik 17 jaar nog steeds en idd, deze thread hebben we ruim een maand geleden ook al gehad, maar ok ![]() ps: Donna en Eye-Riz hadden toen niet gestemd |

http://www.tranceaddict.com/forums/...hlight=leeftijd
asjeblieft snuggle.. (nu doek eiglijk optimus ze werk 
nja nwayz..
voor die 2 vrouwtjes die niet gestemd hebben.. kiek maar gewoon in andre joh (Y)
18
20
Zozo deze thread heb ik al vaak gezien!!
/me = 15 
LeTeRzz
Heb 3 weken geleden weer een jaartje erbij op mogen tellen. Ben nu 19 jaartjes jong!! En op naar de 20 
Ik ben 16 
Ik ben 16 jaartjes jong!
nog uuh
half jaartje en k ben 17 

| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik ben 16 |

Je bent net zo oud als je je voelt!! 
ik ben dus 22
Ik zal het gemiddelde wel weer flink omlaag halen denk ik. Sorry, maar ik ben 14.
Veel tukkers trouwens hiero zeg.
| quote: |
| Originally posted by Flippe Ik ben 16 jaartjes jong! nog uuh half jaartje en k ben 17 ![]() |
ikke 18
Bij vorige topic was ik nog 18, inmiddels 19 
| quote: |
| Originally posted by Donna ikke 18 |
hee nog gewoon 16 he 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.