TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Work CD's...
Hey,
Ik ben nieuw hier (kzit meer op www.raremusicfinder.com die nu jammergenoeg tijdelijk uit de lucht is) maar ik moet zeggen, het ziet er leuk uit.
Ik heb even een requestje:
Heeft iemand toevallig nog cd's van het label WORK?
Dat is het oude label van Erick-E & Olav Basoski.
Zelf heb ik deel 1,2,3 en 10.
Ik heb genoeg om te ruilen.. check mijn ftp maar eens:
130.89.223.185 port 21, login/pass: tryme
Greetz,
SnuggLe
ik d8 al .....die naam komt me bekend voor 
domme vraag maar
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hey, Ik ben nieuw hier (kzit meer op www.raremusicfinder.com die nu jammergenoeg tijdelijk uit de lucht is) maar ik moet zeggen, het ziet er leuk uit. Ik heb even een requestje: Heeft iemand toevallig nog cd's van het label WORK? Dat is het oude label van Erick-E & Olav Basoski. Zelf heb ik deel 1,2,3 en 10. Ik heb genoeg om te ruilen.. check mijn ftp maar eens: 130.89.223.185 port 21, login/pass: tryme Greetz, SnuggLe |
Ehmm..je kan het dacht ik ook gewoon in explorer doen door
dit te typen : ftp://tryme:[email protected]:21/
maar dat weet ik niet zekers..
Misschien weet iemand anders het? Je kan het anders met het programma WS-FTP-Pro doen..
Greetz,
SNuggLe
ja gewoon op url klikken.......werkt perfect !!
Btw,
de file mp3list.txt is WEL te downloaden
en je kunt ook naar de directorie d:\club&dance-1
Dat was ik even vergeten te meldden..
Greetz,
SnuggLe
Ik kan alles zien, maar niets dl
Ja dat klopt .. je kan NIETS downloaden. Ik gooi mijn ftp niet zomaar open voor iedereen,dan zou ik zo aan mijn Data-limiet zitten, aangezien ik ook op www.raremusicfinder.com zit waar ik een aantal vaste 'Trade'-accounts heb.
Ik trade alleen, ik laat niet iedereen vanalles leechen.
Greetz,
SnuggLe
klinkt logisch....
ahhhhhhhhhhhhhhhh, k, ksnap het.
| Originally posted by SnuggLe Hey, Ik ben nieuw hier (kzit meer op www.raremusicfinder.com die nu jammergenoeg tijdelijk uit de lucht is) maar ik moet zeggen, het ziet er leuk uit. Ik heb even een requestje: Heeft iemand toevallig nog cd's van het label WORK? Dat is het oude label van Erick-E & Olav Basoski. Zelf heb ik deel 1,2,3 en 10. Ik heb genoeg om te ruilen.. check mijn ftp maar eens: 130.89.223.185 port 21, login/pass: tryme Greetz, SnuggLe |
ohja tis weer dig-dag he 
| Originally posted by HBtje ohja tis weer dig-dag he |
Het requesten van Mp3's is uit den boze, van CD's helemaal. Vaak zijn livesets en dergelijke te downloaden met de Direct Connect Hub

| Originally posted by Opti Hallo SnuggLe, welkom op het forum |

Altijd leuk, die oude threads..
Snuggele toen hij pas een TA was
haha.. ben benieuwd wat er nog meer komt vandaag...
| Originally posted by SnuggLe Dank je dank je, wie ben jij ? ![]() WORK cd's ROCKEN! |
?

| Originally posted by New Wave heb je ze uiteindelijk nog gevonden ? |
naah www.bluemp3s.com heeft alle sal wil wel graag ruilen kome op msn dan [email protected]
| Originally posted by bluemp3s naah www.bluemp3s.com heeft alle sal wil wel graag ruilen kome op msn dan [email protected] |