TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wish list
Wish list
Ok dan welke DJ's en liveacts wil jij graag een keer zien...
Dj's die dus ��ns wat vaker in nederland moeten draaien zeg maar
(of die je gemist hebt_
mijn lijstje:
Paul oakenfold [komt snel verandering in]
Sasha
Digweed
BT
Satoshi tomiie [komt ook snel verandering in]
Underworld
Groove armada
Roger sanchez [gimme that dark tribal house
]
Hybrid
James zabiela
Steven Caicedo
Hernan Cattaneo
Steve lawler
Prodigy
Aphex twin
Scumfrog [alias dutch:0 jesse K]
Sandra collins
Layo & bushwacka
Paul van dyk [
]
Fatboy slim
J Creamer and Stephane K
Moshic
Johannes heil
DJ hell
basemant jaxx
laurent garnier
en ik had ooit gehoopt leftfield live te mogen kunnen aanschouwen maar helaas zijn die alweer een tijdje uit elkaar
Ik zal wel wat vergeten hebben naja dus nu jullie nog welke dj/live act moet je hebben gezien voordat je euh ja niet meer kunt feesten.
op het gebied van trance zijn wij volgens mij hoofd leverancier van de beste djs...
Dus ik denk dat deze vraag beter kan worden gesteld aan mensen overseas..
Ik kan nu ff niet op een paar namen komen...
Ok eentje die ik zeker vaker wil horen en zien is Scott Bond... die gast is echt zo goed!!
uuhhhh...
Ed Real
DJ Scot(Project)
Steve Hill
Fausto (hebbik gemist op Impulz)
hennes & Cold willik wel een x horen
eigenlijk de hele Tracid Traxx gang
Lisa Lashes
kweet verder ff nieamnd...
Je vergeet de Chemical Brothers Magrec! 
Ik heb the prodigy gezien, waarschijnlijk hun laatste optreden ooit in nl en daar ben ik trots op 
Underworld ook en die zie ik op dv ook weer.
Deze twee waren toch wel de beste live acts die ik ken.
Ik zou -bij wijze van- een moord doen om de volgende artiesten uit je lijst een x te kunnen zien performen:
Sasha,
Basement Jaxx,
Laurent Garnier,
Fatboy Slim (ik heb die laatste live-cd van m gehoord.. supergoed!!)
En Paul van Dijk ja. Omdat ik elke dag nog spijt heb dat ik de liveset van hem op innercity 2000 heb gedownload - of meer de spijt daardoor dat ik wist wat ik in die zaal gemist had; Ik stond in een andere zaal (was Sander Kleinenberg volgens mij, desalniettemin ook niet slecht)
Oja, Orbital mag ook wel in het lijstje denk ik.
ow jaaaaa
Paul van Dyk
en ik zou de Party Animals welus willen zien

ben wel benieuwd naar paul Oakenfold...
ff denken nog...
k zou chicane wel eens live willen horen.......voor de rest heb k meeste dj's wel gehoord
Ik zou me zelf welleens willen horen live @ innercity of sensation,ook goed.....

Vergeet ik:
danny tenaglia
jimmy van M
deep dish (meer dan 8 uur als het kan
)
uuh
Carl Cox
Paul van Dyk
Underworld
Tiesto (nog nooit live gezie
)
zo dat zijn ze voor nu maar der zijn der nog genoeg die ik nu nie opnoem!
Uhhhmmm,
Dazzle (gvd nog steeds nie live gezien maar komt verandering in
)
Andain (komt ook verandering in)
Danny Tenaglia
Gabriel & Dresden (maar begreep dat een deel andain was dus dat komt ook wel goed
)
Sasha & Digweed
Way Out West
en natuurlijk:.... ..... ..... Dj RV

GreetZ, DC
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez en natuurlijk:.... ..... ..... Dj RV ![]() |
ik wil DJ rush & speedy J nog een keer live zien....en Bellie ook..
verder eigenlijk nixx..
Eh...moeilijk, maar hier komtie:
DJ Stigma.... jammergenoeg hoor je weinig van hem laatste tijd.
Nick Warren
Carl Cox (DV 2000 was super, wil meeeeeer!)
Olav Basoski
DJ Zagros
Misjah Helsloot
DJ San
Tsja, en dan de standaard namen die ik wel vaker wil zien:
De hele BlackHole crew (Montana, Dazzle, Cor Fijneman, Jaimy, Fred Numf, LeBlanc, Tiesto...)
Greetz,
SnuggLe
DJ Scot en Cosmic Gate. Ik had ze gemist op TE....
wie wil ik heel graag nog een keertje zien?
pfff, dat zullen er heel veel zijn zeg! ff denken hoor..
ik maak trouwens een lijstje van alleen de namen die ik nog niet heb gezien maar dat wel heel graag wil.. anders wordt die lijst zo lang! 
Anthony Rother (Live)
DJ Hell
The Hacker
I-F
Vitalic (Live)
Marco Carola
Laurent Garnier
Acid Junkies (Live)
Alexander Kowalski (Live)
Chris McCormack
Pounding Grooves
DJ Shufflemaster
Alter Ego (Live)
Space DJz
Slam
Josh Wink
Danny Tenaglia
Steve Lawler
Deep Dish
John Creamer & Stephane K
Prodigy
Underworld
Plump DJ's (!!!)
en deze naam wil ik heeeeel erg graag n�g een keertje zien:
Terence Fixmer (Live) (aaaaah, wat was dat RANZIG, VIES en SMERIG wat hij liet horen!!!!!
)
Jaaaaaaaaaaaa, ik ben de PRODIGY helemaal vergeten.
Ik was vorig jaar aan het werk op Lowlands, en daar kwamen ze ook. Ik stond er GVD 300 meter vanaf, maar mijn baas zat te zeiken. "Als jij erheen gaat dan wil iedereen erheen!" GVD! Ik had nog backstage pass en alles, omdat ik er aan het werk was. Was wel mooi KUT!
Half-Lowlands stond toen bij dat concert te kijken..
Nog wat btw: Tiesto komt dit jaar ook op Lowlands..
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by SnuggLe Jaaaaaaaaaaaa, ik ben de PRODIGY helemaal vergeten. Ik was vorig jaar aan het werk op Lowlands, en daar kwamen ze ook. Ik stond er GVD 300 meter vanaf, maar mijn baas zat te zeiken. "Als jij erheen gaat dan wil iedereen erheen!" GVD! Ik had nog backstage pass en alles, omdat ik er aan het werk was. Was wel mooi KUT! Half-Lowlands stond toen bij dat concert te kijken.. Nog wat btw: Tiesto komt dit jaar ook op Lowlands.. Greetz, SnuggLe |
hehehe

zelfs Gabber Piet is wel s geweest, maar ook snel weer weggekeken 
| Originally posted by SnuggLe Eh...moeilijk, maar hier komtie: DJ Stigma.... jammergenoeg hoor je weinig van hem laatste tijd. Misjah Helsloot |
hmmzzzzzzzzz, nou Laurant Ho......heb ik een setje van, dacht Technoparade livesetje....tering wat kan die gast bruut raggen, die wil ik nog wel een keer zien draaien op een technofeestje.
Cari Lekebusch is echt masterlijk, alleen telkens als hij draait dan kan ik niet.......maaaaaaarrr 18 mei dan komt daar verandering in want dan draait op Bamiballen Awakenings en dat wordt beukerdebeukbeuk
| Originally posted by Little Theseus Oja, Orbital mag ook wel in het lijstje denk ik. |
Ik heb Aphex Twin ooit live gezien/gehoord in engeland.
Jezus wat een freak
en het publiek nog 10x zieker maar wel onwijs lachen 
Ik wil PvD, AvB, Ferry Corsten, Cosmic Gate, Dumonde, DJ Scot Project en Hennes & Cold wel eens in de HMH horen. Ik weet dat ze goed zijn maar als ik ze dan hoor, dan ook gelijk goed!
het gaat tegen mijn principes in, maar ik moet toegeven dat Francois op T-E WREED draaide (goed dus)
verder eeh...
wat ik voor een deel al gezien heb, maar gewoon vaker wil zien, en wat ik nog moet zien:
Scott Bont
Yoda
PvD
Paul Oakenfold
Yves de Ruyter
Royksopp
!!
ARMIN
DJ Dean
PAVO
Russenmaffia
Kai Tracid (inderdaad heel Tracis Traxx)
en waarschijnlijk nog duizend namen vergeten...
komt allemaal wel, geduld is een schone zaak 

greetzz
| Originally posted by SnuggLe Jaaaaaaaaaaaa, ik ben de PRODIGY helemaal vergeten. Ik was vorig jaar aan het werk op Lowlands, en daar kwamen ze ook. Ik stond er GVD 300 meter vanaf, maar mijn baas zat te zeiken. "Als jij erheen gaat dan wil iedereen erheen!" GVD! Ik had nog backstage pass en alles, omdat ik er aan het werk was. Was wel mooi KUT! Half-Lowlands stond toen bij dat concert te kijken.. Nog wat btw: Tiesto komt dit jaar ook op Lowlands.. Greetz, SnuggLe |
, sta je dan 3 uur te bakken in de zon
, draaien ze ook nog constant gezellig... gezellig... oh wat is het hier gezellig, sarcasten
Ik wil zien:
Ti�sto (kom op impulz outdoor
)
Ferry Corsten
Cosmic Gate
Dj Scot Project
Paul Oakenfold
Paul van Dijk
Cor Fijneman (komt ook op impulz
)
Verder wil ik mijn kameraden vaker overhalen om na feesten te gaan. Ma dat wil niet altijd even goed