TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Enekele vraagjes over Dana/Pavo, Bas&Ram en....Gigi
Enekele vraagjes over Dana/Pavo, Bas&Ram en....Gigi
1.Produceren Dana en of Pavo ook zelf? Ik heb nog nooit een nummer gezien onder hun naam zeg maar
2. Die gasten Bas&Ram, die hoor je steeds vaker de laatste tijd. Ik had nog nooit van hen gehoord. Ik weet alleen dat ze hardtrance draaien. Wie kan meer vertellen?
3. Heeft Gigi ook livesets? Of produceert ie alleen maar? Ik kan me vaag iets herinneren vaan een set van hem, en die was best goed.
That's all
Re: Enekele vraagjes over Dana/Pavo, Bas&Ram en....Gigi
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy 2. Die gasten Bas&Ram, die hoor je steeds vaker de laatste tijd. Ik had nog nooit van hen gehoord. Ik weet alleen dat ze hardtrance draaien. Wie kan meer vertellen? |
Re: Enekele vraagjes over Dana/Pavo, Bas&Ram en....Gigi
| Originally posted by Cosmic Guy 3. Heeft Gigi ook livesets? Of produceert ie alleen maar? Ik kan me vaag iets herinneren vaan een set van hem, en die was best goed. That's all |
Ik heb ook gehoord dat Gigi wel aardig kan draaien jah......vraag het me sterk af maar je weet natuurlijk nooit.....zelf alleen nog nooit wat vannem gehoord
| en ik ga ze weer zien volgende week zaterdag!!! |
Pavo produceert ook zelf. Samen met the prophet heeft ie in ieder geval 2 nummers gemaakt.
DJ Pavo & The Prophet - Rocking With The Best
DJ Pavo & The Prophet - Hardhouz Generation
| Originally posted by Cosmic Guy Is dat in de nieuwezijdse voorburgwal vlakbij CS? |
| Shockers 27 april in de Amsterdam RAI Line-up=> UPS; 21:00 Marcel Woods 22:00 Dumonde 23:30 Bas&Ram ![]() 01:00 Warmduscher 02:30 Luna 04:00 Dj Wag 05:30 Dana |
Bas & Ram
Basm draait een beetje clubby ofzo
Ram is de Hardhouse/hardtrance dj
samen Bas & Ram dus!
Maar meestal beuken deze "kneuzen"(aldus Jukx
) lekkere harde shit uit de boxen
| Originally posted by Optimus Maar meestal beuken deze "kneuzen"(aldus Jukx ) lekkere harde shit uit de boxen |
Re: Re: Enekele vraagjes over Dana/Pavo, Bas&Ram en....Gigi
| Originally posted by New Wave Nou ga ik me diep schamen over het feit dat ik wat van die nerd weet............. ja die kneus heeft sets.............hij draaid vooral in Italie op badplaatsen en shit, GELUKKIG zijn ze hopelijk niet digitaal ofzo.......maar hoorde idd ook dat hij wel goeie sets draaide, was wel van een heeeeele vage kennis....... |
| Originally posted by Cosmic Guy Is dat in de nieuwezijdse voorburgwal vlakbij CS? |
Re: Re: Re: Enekele vraagjes over Dana/Pavo, Bas&Ram en....Gigi
| Originally posted by Blik was da niet Remy D die dat zei? |

Was toen wel kewl. Was in Collosos in Spanje(Lloret de Mar).
niet zeike... gigi roels 
THE RIDDLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

The Riddle..... laat me niet lachen. Ik bedoel, toen ik on 1999 in Italie was hoorde ik dat nummer al. En toen kon ik hem al. Het is zo slecht.....
Maar goed, das mijn mening. Als anderen hem goed vinden, oke.
Vergeleken met riddle is l'amour toujours een topper.
| Originally posted by Cosmic Guy Vergeleken met riddle is l'amour toujours een topper. |
| Originally posted by Cosmic Guy The Riddle..... laat me niet lachen. Ik bedoel, toen ik on 1999 in Italie was hoorde ik dat nummer al... |