TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Pioneer släpper DJM-700


Posted by Laszlo on Aug-28-2007 13:39:

Pioneer släpper DJM-700

En smäll i käften för alla nya ägare av DJM-800?



Enligt spekulationerna kommer priset att hamna på runt 1200 USD, vilket skulle innebära att de kommer kosta runt 10.000 i Sverige. Helt klart överkomligt!

http://www.djresource.eu/Topics/story/111/Pioneer-DJM-700/


Posted by Johan (DJ Irish) on Aug-28-2007 13:46:

Jag e lat och ganska okunnig. Vad kommer vara skillnaden mot DJM-800?

Har en 600 själv och har än så länge inte stött på 800:an ute. Skulle göra det på ett gig i Brisbane men alla andra DJsarna var rädd för den så det fick installera en 600 istället


Posted by Treo on Aug-28-2007 13:52:

Nämen hej och hå, nu blev man ju inte lite sugen. Saknar både det manuella filtret och xlr utgångarna på min 400.


Posted by Laszlo on Aug-28-2007 13:59:

Den största skillnaden gentemot 800:an verkar vara att de skippat de fyra filtrena samt de digitala ingångarna...å andra sidan har roll effekten piffats upp. Snart får vi se zabiela scratcha utan varesig vinyl- eller cdspelare.


Posted by SteveTranz4ever on Aug-28-2007 14:35:

De här skulle va nåt för mig!


Posted by Christian Ö. on Aug-28-2007 17:23:

titta titta, fick höra nyheten av en polare idag. Ser väldigt intressant ut


Posted by Vizay on Aug-28-2007 22:08:

BAM!!! som elzar skulle ha sagt!

Ser mycket mysig ut...nu saknas bara lite ekonomi


Posted by SteveTranz4ever on Aug-28-2007 22:32:

quote:
Originally posted by Vizay
BAM!!! som elzar skulle ha sagt!

[ot] Haha... underbart! Love Futurama &så [/ot]


Posted by Laszlo on Aug-28-2007 22:34:

Det där kopplade inte först =)

Ari i Entourage hade sagt BOOM!


Posted by Vizay on Aug-28-2007 22:45:

http://youtube.com/watch?v=BuKolWOIwuk


Posted by anuga on Sep-11-2007 18:13:

Ska köra en 800 den 29/9 här, får se de större skillnaderna då.

Vi kanske får hit Pioneer sen med lite goodies så vi kan jämnföra lite annat. =)


Posted by Jeremy H on Sep-11-2007 18:17:

Jag förstår inte riktigt det här släppet från Pioneer med tanke på prisdifferentieringen, men dom vet nog kanske vad dom gör.. För att kunna sälja en mixer i klassen mellan 400an och 800an känns det som om priset hade behövt vara någolunda mittemellan också och inte så nära 800an som nu.. Menmen! Skulle nog köpa en 800a jag om jag fick välja


Posted by Laszlo on Sep-11-2007 19:11:

Japp, jag håller med. Enligt spekulationerna kommer priset att kommer hamna alldeles för nära 800:an, men jag har svårt att tro att det stämmer. Pioneer har ändå varit med i gamet ett par år och de borde veta bättre än så.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.