TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik voel me kut - topic
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by DarkHelmet on Apr-21-2002 15:55:

Ik voel me kut - topic

Mido: FUCK you man!


Posted by mido on Apr-21-2002 16:00:



w00t LoL!


Posted by DjRV on Apr-21-2002 16:13:

wat heb jij een ongelovelijk geile,kinky nickname darkhelmet




Posted by Opti on Apr-21-2002 16:36:

Jester

quote:
Originally posted by mido


w00t LoL!



WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA


Posted by SnuggLe on Apr-21-2002 17:00:

Ja ja...anders post dan niet!


Posted by Blik on Apr-21-2002 17:59:

eerst stond er toch iets anders bij die post, maar goed, als hij het wilde editten.....

- Ajax word kampioen
- Ik heb nu een maand vakantie

oftewel, mijn leven is allesbehalve kut


Posted by -=WVG=- on Apr-21-2002 18:28:

FC Den Bosch verliest in de laatste 12 minuten van NEC door onder andere een ZEER onterechte penalty gegeven door Dhr. van Hulten...

Dus ik voel me prima thuis in deze thread


Posted by raoel on Apr-21-2002 18:33:

Ik sluit me aan bij deze topic.
Vanmiddag is mijn laatste hoop op het kampioenschap verdwenen.
Nu is het nog slechts een droom.


Posted by Blik on Apr-21-2002 18:41:

quote:
Originally posted by raoel
Ik sluit me aan bij deze topic.
Vanmiddag is mijn laatste hoop op het kampioenschap verdwenen.
Nu is het nog slechts een droom.


ach joh, ik wist het al in het begin van het seizoen (toen psv 11de stond )

het leuke is dat ze nog best wel kans hebben om 3de te worden en dat feyenoord dan 2de word, heeft feyenoord wel verdient


Posted by SnuggLe on Apr-21-2002 18:42:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
FC Den Bosch verliest in de laatste 12 minuten van NEC door onder andere een ZEER onterechte penalty gegeven door Dhr. van Hulten...

Dus ik voel me prima thuis in deze thread


Idd, was ZWAAR onterecht....echt kut.
Maar wel mooi voor de Graafschap.....

Greetz,
SnuggLe


Posted by DarkHelmet on Apr-21-2002 18:43:

Hmm, kan deze gesloten worden?
Nut van topic is toch weg, en had een maffe bui, dus firstpost gaat ook niet meer op....


Posted by raoel on Apr-21-2002 18:43:

quote:
Originally posted by Blik


ach joh, ik wist het al in het begin van het seizoen (toen psv 11de stond )

het leuke is dat ze nog best wel kans hebben om 3de te worden en dat feyenoord dan 2de word, heeft feyenoord wel verdient


...


Posted by SnuggLe on Apr-21-2002 18:47:

Rot op blik......Ajax had NOOIT kampioen moeten en mogen worden met zo'n lelijk voetbal.

Yarnie begreep het tenminste op irc:

in ieder geval....... AJAX WORD KAMPIOEN!!!!
volgend jaar champions league kaarten kopen
ja das ook een schande man
*** Massive` is now known as stoelp00t
ajax kampioen
k ben wel voor ajax
*** Chicane is now known as tafelp00t
*** tafelp00t is now known as Chicane
daar niet van
maaar ajax is zo sleecht
feck you, je bent voor ajax man
zegt veel over de nederlandse competitie dit

Greetz,
SnuggLe


Posted by Blik on Apr-21-2002 18:49:

lol snuggle, zegt meer over de andere ploegen dan over ajax, en volgens mij heeft feyenoord de finale van de Uefa Cup gehaald, zo slecht is het dus nog niet eens


Posted by raoel on Apr-21-2002 18:56:

OK

FF serieuze reactie:

Ajax geef ik 85% kans om kampioen te worden.
ik hoop nog altijd op een nederlaag van Ajax.
Dan is PSV alsnog kampioen. Ik zal dan zeer blij zijn.

Maar hoe dan ook:
Degene die dit jaar kampioen wordt, is de kampioen die het minst slecht heeft gespeeld. Geen ��n club die echt de titel verdient.

En PSV en Feyenoord moeten zich beiden schamen. Dat ze met zulke selecties zoveel punte hebben laten liggen. Dat ajax niet zo'n geweldig voetbal heeft gespeeld is nog te begrijpen.

Het heeft de mindere selectie, trainerswissel. Ze moesten eigenlijk opnieuw beginnen.

Maar goed. Ik heb me er eigenlijk al bij neergelegd. Ajax wordt kampioen Ik schaam me ervoor.


Posted by mr.marcello on Apr-21-2002 19:02:

WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES!

Met vriendelijke groet.


Posted by raoel on Apr-21-2002 19:06:

quote:
Originally posted by mr.marcello
WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES!

Met vriendelijke groet.


Het is maar waar je tevreden mee bent


Posted by mr.marcello on Apr-21-2002 19:16:

quote:
Originally posted by raoel
Het is maar waar je tevreden mee bent


Nou, als je failliet bent en je dan tegen de verwachtingen in (media heeft het eigenlijk alleen over NAC en Heerenveen als subtoppers) toch nog Europees voetbal haalt, mag je heel tevreden zijn.

Met vriendelijke groet.


Posted by total woot on Apr-21-2002 19:42:

balletje opgooien...

en ik maar denken dat deze site TRANCEaddict heette....


Posted by Joost008 on Apr-21-2002 19:55:

quote:
Originally posted by Blik
lol snuggle, zegt meer over de andere ploegen dan over ajax, en volgens mij heeft feyenoord de finale van de Uefa Cup gehaald, zo slecht is het dus nog niet eens


Da vinnik nou ook ik denk dat vooral Feyenoord en Ajax de laatste paar weken beter zijn gaan voetballen en dan bedoel ik echt als een team. Eerst was het bij Ajax alleen een van der Vaart die echt opviel maar nu die nog geblesseerd is vin ik ech dat ze meer als een team zijn gaan voetballe

Grtz


Posted by Blik on Apr-21-2002 21:07:

quote:
Originally posted by raoel
Ajax geef ik 85% kans om kampioen te worden.
ik hoop nog altijd op een nederlaag van Ajax.
Dan is PSV alsnog kampioen. Ik zal dan zeer blij zijn.


Dan moet PSV de resterende wedstrijden allemaal winnen, dat zie ik ze eigenlijk ook niet doen, ze spelen echt slecht de laatste tijd m.u.v. de wedstrijd tegen Feyenoord was het allemaal bagger

PSV gaat gelijkspelen tegen Willem II en dan word feyenoord nog lekker 2de


Posted by John on Apr-21-2002 21:19:

dordrecht 90 had ook kampioen kunnen worden :S


Posted by New Wave on Apr-21-2002 21:36:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Rot op blik......Ajax had NOOIT kampioen moeten en mogen worden met zo'n lelijk voetbal.



hhhhhhhhhmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, effe zien hoor..........................ajax is nog geen kampioen....(voor mij altijd maargoed)..ze moeten het nog WORDEN.....

lelijk voetbal..........mwwhhzzzzz, zoals je zelf weet heeft elk team met een nieuwe trainer een aantal maanden nodig om de draad op te pakken...........ennnuuhhhh die 'super-boeren' spelen de sterren van de hemel zeker? denk na.........14de...........enige wat ze kennen doen is 'super' hun weiland bemesten.........dus pak je trekker, zuig het stront uit je ogen en ga doen waar jullie goed in zijn

Heerlijk zo'n voetbal-thread


Posted by TimeportE on Apr-21-2002 21:43:

quote:
Degene die dit jaar kampioen wordt, is de kampioen die het minst slecht heeft gespeeld

klopt mar Ajax speelde de eerste helft vandaag wel erg lekker.. alleen moeten de kansen beter benut worden!!
en psv speelde gister gewoon slecht vond ik.. en zo haal je die achterstand nie in, maar dat terzijde..


Posted by mido on Apr-21-2002 21:47:

Re: Ik voel me kut - topic

quote:
Originally posted by DarkHelmet
Mido: FUCK you man!


WaaaaaaaaaaaaaH ik ben in de hoofdrol!

whehe

Je moet je niet zo aangevallen voelen!

Flamen is hier van iedereen een hobby voor zover ik dat weet.
En het is maar internot hoor!

Dussuh KoP oP!


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.