TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik voel me kut - topic
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Ik voel me kut - topic
Mido: FUCK you man!
w00t LoL!

wat heb jij een ongelovelijk geile,kinky nickname darkhelmet

| quote: |
Originally posted by mido w00t LoL! |


Ja ja...anders post dan niet! 
eerst stond er toch iets anders bij die post, maar goed, als hij het wilde editten.....
- Ajax word kampioen
- Ik heb nu een maand vakantie
oftewel, mijn leven is allesbehalve kut
FC Den Bosch verliest in de laatste 12 minuten van NEC door onder andere een ZEER onterechte penalty gegeven door Dhr. van Hulten...
Dus ik voel me prima thuis in deze thread 
Ik sluit me aan bij deze topic.
Vanmiddag is mijn laatste hoop op het kampioenschap verdwenen.
Nu is het nog slechts een droom.
| quote: |
| Originally posted by raoel Ik sluit me aan bij deze topic. Vanmiddag is mijn laatste hoop op het kampioenschap verdwenen. Nu is het nog slechts een droom. |
)
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- FC Den Bosch verliest in de laatste 12 minuten van NEC door onder andere een ZEER onterechte penalty gegeven door Dhr. van Hulten... Dus ik voel me prima thuis in deze thread |
Hmm, kan deze gesloten worden?
Nut van topic is toch weg, en had een maffe bui, dus firstpost gaat ook niet meer op....
| quote: |
| Originally posted by Blik ach joh, ik wist het al in het begin van het seizoen (toen psv 11de stond )het leuke is dat ze nog best wel kans hebben om 3de te worden en dat feyenoord dan 2de word, heeft feyenoord wel verdient |
Rot op blik......Ajax had NOOIT kampioen moeten en mogen worden met zo'n lelijk voetbal.
Yarnie begreep het tenminste op irc:

*** Massive` is now known as stoelp00t
*** Chicane is now known as tafelp00t
*** tafelp00t is now known as Chicane
Greetz,
SnuggLe
lol snuggle, zegt meer over de andere ploegen dan over ajax, en volgens mij heeft feyenoord de finale van de Uefa Cup gehaald, zo slecht is het dus nog niet eens
OK
FF serieuze reactie:
Ajax geef ik 85% kans om kampioen te worden.
ik hoop nog altijd op een nederlaag van Ajax.
Dan is PSV alsnog kampioen. Ik zal dan zeer blij zijn.
Maar hoe dan ook:
Degene die dit jaar kampioen wordt, is de kampioen die het minst slecht heeft gespeeld. Geen ��n club die echt de titel verdient.
En PSV en Feyenoord moeten zich beiden schamen. Dat ze met zulke selecties zoveel punte hebben laten liggen. Dat ajax niet zo'n geweldig voetbal heeft gespeeld is nog te begrijpen.
Het heeft de mindere selectie, trainerswissel. Ze moesten eigenlijk opnieuw beginnen.
Maar goed. Ik heb me er eigenlijk al bij neergelegd. Ajax wordt kampioen
Ik schaam me ervoor.
WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES! 


Met vriendelijke groet.
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES! ![]() ![]() ![]() Met vriendelijke groet. |
| quote: |
| Originally posted by raoel Het is maar waar je tevreden mee bent |
balletje opgooien...
en ik maar denken dat deze site TRANCEaddict heette....
| quote: |
| Originally posted by Blik lol snuggle, zegt meer over de andere ploegen dan over ajax, en volgens mij heeft feyenoord de finale van de Uefa Cup gehaald, zo slecht is het dus nog niet eens |
| quote: |
| Originally posted by raoel Ajax geef ik 85% kans om kampioen te worden. ik hoop nog altijd op een nederlaag van Ajax. Dan is PSV alsnog kampioen. Ik zal dan zeer blij zijn. |
dordrecht 90 had ook kampioen kunnen worden :S
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Rot op blik......Ajax had NOOIT kampioen moeten en mogen worden met zo'n lelijk voetbal. |
| quote: |
| Degene die dit jaar kampioen wordt, is de kampioen die het minst slecht heeft gespeeld |
Re: Ik voel me kut - topic
| quote: |
| Originally posted by DarkHelmet Mido: FUCK you man! |



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.