TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- axwell @ slagthuset, 28. september
axwell @ slagthuset, 28. september
fr�n 00 till 05
biljetter k�pes p� ticnet.se - kostar 90 sp�nn, eller s� kan man k�pa dyrare vid d�rren
n�n som ska ?
Jag �r d�r 
N�gon mer som spelar?
info fr�n nattklubb.com
Axwell
Warmup: Mankz, Lund
Closer: iTod, Malm�
Entr�
90:- Garderoben �r som vanligt gratis.
�lder
20 �r.
Biljetter
Boka din biljett till axwell p� n�tet. Klicka [h�r]
Det g�r givetvis �ven att betala i d�rren.
�vrigt
Vi kommer �ven att h�lla ytterligare tv� dansgolv �ppna den h�r kv�llen. Mer info kommer inom kort......
Se till att komma i tid den 28 september. Slagthuset kommer att koka och vi �ppnar med en kapacitet p� 2500 m�nniskor.
jofan r�kna med mig! 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity jofan r�kna med mig! |
tror jag kommer :>
edit: nej, vafan. malm�..
Jag kommer + 10 
| Originally posted by lacksesepsotygh tror jag kommer :> edit: nej, vafan. malm�.. |
| Originally posted by Christian �. L�ter nice, Btw jag bodde precis bredvid slagthuset Peter. Sorry att jag inte h�rde av mig p� fredan men jag hade v�ldigt mycket jobb... hoppas att det gick bra |
ska g�ra en topic om det snart
Ouff ouff! Dags f�r rollcall, vilka kommer?
Benni + n�gra
Anuga + 10
Funfrock
CJ Intercity
Laszlo + 2
har alla best�llt biljetter?
nope, t�nkte ta tag i det imorgon s� man slipper k�a till kassan
G�tt g�tt, jag kommer fota =)
Annars �r det fotof�rbud, bara s� att ni vet.
Vi blir m�nga! =)
ingen TA-f�rfest? 
| Originally posted by Funfrock ingen TA-f�rfest? |
jag f�r nog k�a, jag best�llde aldrig n�n biljett..
men fuck it, det kommer va mega ball!
Fan va nice det var! Tror nog inte jag har haft en s� sk�n kv�ll p� hur l�nge som helst, ren exstas genom hela kv�llen, ocks� fick man ju tr�ffa lite peeps man inte sett p� ett tag 
Mer Mer Mer! Ikv�ll �r det Refuge, s� det blir mer!
Bra �s p� festen 
Sa dock ta med mig en sopborste n�sta g�ng s� man kan r�ja undan allt krossat glas. Var ju h�gvis s� man fick ont i f�tterna.
Helt okej kv�ll. Vi kom v�ldigt sent till Malm�, vilket resulterade i att v�r f�rfest ocks� drog ut p� tiden, s� det blev inte mer �n 2 timmar med Axwell, vilket i och f�r sig r�ckte. Avslutningen med feel the vibe var guld (tror det var hans sista l�t, vi stack efter den i alla fall). Det mesta var bra utom atmosf�ren. K�ndes v�ldigt mycket som en kv�ll p� krogen. Det var mycket folk, tr�ngt och sm�st�kigt. F�rsta g�ngen jag ser fyra vakter framf�r DJ:n. M�nga som inte var d�r bara f�r musiken, men det r�knade jag liksom med tack vare det l�ga priset. Jag var ocks� sm�seg efter att ha jobbat hela dagen och efter det avverkat fyra timmars bilf�rd - hade det inte varit f�r det hade jag s�kert sett mycket mer positivt p� hela kv�llen. Tummen upp ocks� f�r dekor/ljus. Inget overkill p� n�got, det gjorde liksom susen. Och sk�nt att slippa en jobbig laser
Det var ocks� f�rbannat kul att tr�ffa en rad ansikten h�r fr�n TA som jag inte st�tt p� p� v�ldigt l�nge, s� bara det gjorde hela resan v�rd
Axwell k�rde �ver lag v�ldigt bra prylar, men att han sl�ngde in I found U i bakgrunden p� var tredje l�t hela kv�llen igenom blev lite sm�tt pl�gsamt mot slutet.
N�sta g�ng kr�ver jag ett intr�de p� minst 200 riksdaler - det filtrerar liksom bort de st�rsta dr�ggen, och man kan st� l�ngt fram utan att bli matad med armb�gar fr�n h�ger och v�nster. 
verkar som att jag missade alla TA's h�r... f�rutom Sipowitz som man aldrig missar p� en fest
mitt g�ng tr�ttnade vid 3 tiden s� vi missade slutet. H�ller helt med Laszlo, sk�n kv�ll men lite v�l packat med vanliga fredags-festisar 
F�rst nu slog det mig - Axwell k�rde ju Audion - Mouth to Mouth. S� j�vla �g den l�ten �r. Bara det var v�rt hela resan. Verkar dock som jag var tr�ttare och fullare �n jag trodde