TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- axwell @ slagthuset, 28. september

Posted by benni on Sep-01-2007 17:33:

axwell @ slagthuset, 28. september

fr�n 00 till 05
biljetter k�pes p� ticnet.se - kostar 90 sp�nn, eller s� kan man k�pa dyrare vid d�rren

n�n som ska ?

Posted by Funfrock on Sep-02-2007 09:19:

Jag �r d�r

Posted by Olov on Sep-02-2007 10:48:

N�gon mer som spelar?

Posted by benni on Sep-02-2007 11:12:

info fr�n nattklubb.com

Axwell
Warmup: Mankz, Lund
Closer: iTod, Malm�
Entr�

90:- Garderoben �r som vanligt gratis.
�lder

20 �r.
Biljetter

Boka din biljett till axwell p� n�tet. Klicka [h�r]
Det g�r givetvis �ven att betala i d�rren.

�vrigt

Vi kommer �ven att h�lla ytterligare tv� dansgolv �ppna den h�r kv�llen. Mer info kommer inom kort......

Se till att komma i tid den 28 september. Slagthuset kommer att koka och vi �ppnar med en kapacitet p� 2500 m�nniskor.

Posted by CJ InterCity on Sep-05-2007 19:18:

jofan r�kna med mig!

Posted by Christian �. on Sep-10-2007 07:54:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
jofan r�kna med mig!

L�ter nice, Btw jag bodde precis bredvid slagthuset Peter. Sorry att jag inte h�rde av mig p� fredan men jag hade v�ldigt mycket jobb... hoppas att det gick bra

Posted by lacksesepsotygh on Sep-11-2007 16:52:

tror jag kommer :>

edit: nej, vafan. malm�..

Posted by anuga on Sep-11-2007 17:43:

Jag kommer + 10

Posted by benni on Sep-11-2007 20:36:

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
tror jag kommer :>

edit: nej, vafan. malm�..

duhh

jag kommer ocks� plus n�gra kompisar

Posted by CJ InterCity on Sep-14-2007 21:59:

quote:
Originally posted by Christian �.
L�ter nice, Btw jag bodde precis bredvid slagthuset Peter. Sorry att jag inte h�rde av mig p� fredan men jag hade v�ldigt mycket jobb... hoppas att det gick bra

lugnt... det blev ganska vilt �nd�

men nu p� fredag har du ingen urs�kt ska g�ra en topic om det snart

Posted by Laszlo on Sep-25-2007 11:01:

Ouff ouff! Dags f�r rollcall, vilka kommer?

Benni + n�gra
Anuga + 10
Funfrock
CJ Intercity
Laszlo + 2

Posted by benni on Sep-25-2007 16:29:

har alla best�llt biljetter?

Posted by Laszlo on Sep-25-2007 16:33:

nope, t�nkte ta tag i det imorgon s� man slipper k�a till kassan

Posted by anuga on Sep-25-2007 22:13:

G�tt g�tt, jag kommer fota =)
Annars �r det fotof�rbud, bara s� att ni vet.

Vi blir m�nga! =)

Posted by Funfrock on Sep-26-2007 19:16:

ingen TA-f�rfest?

Posted by Laszlo on Sep-26-2007 19:58:

quote:
Originally posted by Funfrock
ingen TA-f�rfest?

Fasen, det var ju ett tag sedan sist. Hade varit skoj att dra ihop n�got, f�r gamla tiders skull liksom =)

Posted by benni on Sep-28-2007 15:46:

jag f�r nog k�a, jag best�llde aldrig n�n biljett..

men fuck it, det kommer va mega ball!

Posted by anuga on Sep-29-2007 12:20:

Fan va nice det var! Tror nog inte jag har haft en s� sk�n kv�ll p� hur l�nge som helst, ren exstas genom hela kv�llen, ocks� fick man ju tr�ffa lite peeps man inte sett p� ett tag

Mer Mer Mer! Ikv�ll �r det Refuge, s� det blir mer!

Posted by Funfrock on Oct-01-2007 15:42:

Bra �s p� festen

Sa dock ta med mig en sopborste n�sta g�ng s� man kan r�ja undan allt krossat glas. Var ju h�gvis s� man fick ont i f�tterna.

Posted by Laszlo on Oct-01-2007 16:10:

Helt okej kv�ll. Vi kom v�ldigt sent till Malm�, vilket resulterade i att v�r f�rfest ocks� drog ut p� tiden, s� det blev inte mer �n 2 timmar med Axwell, vilket i och f�r sig r�ckte. Avslutningen med feel the vibe var guld (tror det var hans sista l�t, vi stack efter den i alla fall). Det mesta var bra utom atmosf�ren. K�ndes v�ldigt mycket som en kv�ll p� krogen. Det var mycket folk, tr�ngt och sm�st�kigt. F�rsta g�ngen jag ser fyra vakter framf�r DJ:n. M�nga som inte var d�r bara f�r musiken, men det r�knade jag liksom med tack vare det l�ga priset. Jag var ocks� sm�seg efter att ha jobbat hela dagen och efter det avverkat fyra timmars bilf�rd - hade det inte varit f�r det hade jag s�kert sett mycket mer positivt p� hela kv�llen. Tummen upp ocks� f�r dekor/ljus. Inget overkill p� n�got, det gjorde liksom susen. Och sk�nt att slippa en jobbig laser Det var ocks� f�rbannat kul att tr�ffa en rad ansikten h�r fr�n TA som jag inte st�tt p� p� v�ldigt l�nge, s� bara det gjorde hela resan v�rd Axwell k�rde �ver lag v�ldigt bra prylar, men att han sl�ngde in I found U i bakgrunden p� var tredje l�t hela kv�llen igenom blev lite sm�tt pl�gsamt mot slutet.

N�sta g�ng kr�ver jag ett intr�de p� minst 200 riksdaler - det filtrerar liksom bort de st�rsta dr�ggen, och man kan st� l�ngt fram utan att bli matad med armb�gar fr�n h�ger och v�nster.

Posted by CJ InterCity on Oct-01-2007 23:16:

verkar som att jag missade alla TA's h�r... f�rutom Sipowitz som man aldrig missar p� en fest mitt g�ng tr�ttnade vid 3 tiden s� vi missade slutet. H�ller helt med Laszlo, sk�n kv�ll men lite v�l packat med vanliga fredags-festisar

Posted by Laszlo on Oct-02-2007 23:33:

F�rst nu slog det mig - Axwell k�rde ju Audion - Mouth to Mouth. S� j�vla �g den l�ten �r. Bara det var v�rt hela resan. Verkar dock som jag var tr�ttare och fullare �n jag trodde