TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- sasha & kleinenberg op DV
sasha & kleinenberg op DV
Volgens www.excession.co.uk draaien Sasha en sander kleinenberg dit jaar op dance valley.
Zijn er nog meer namen bekend die zeker komen?
Fucking awsome 
Vandaag ff me gereserveerde kaartje ophalen

Idd geweldig
hmmm 150 piek is wel prijzig maar misschien moest ik toch maar es een kaartje gaan ophalen. thx voor de info 
Voor de rest weet ik niks van de line up behalve dat tiesto zeer waarschijnlijk ook geboekt is.
Dat zal wel loslopen met die line up...(aangezien sasha en digweed, euh bdoel sander K eiegnlijk hehe) zowiezo niet in de kremlin tent draaien....daar verwacht ik, cross, emjay, james holden, astrid....
Ik hoop zelf dat everybody een tent gaat hosten...meer kan ik nog niet zeggen....
| quote: |
| Zijn er nog meer namen bekend die zeker komen? |
Tiesto staat op de main stage deze keer
heb ook gehoord dan AvB ook geboekt is
Ik ga morgen mijn kaartje halen. 

Bij de powerhouse in Nijmegen hebben ze nog 30 kaarten in de losse voorverkoop hoorde ik net. Kweenie hoe het staat in de rest van het land, maar opschieten dus als je er geen gereserveerd hebt 
GreetZ, DC
Huppa daar gaat mijn theorie over een tent gehost door everybody...
sander en sasha draaien op mainstage...(eerst sasha en dan sander of andersom en misschien wel b2b
)
leuke quote van sasha:
| I�m in Amsterdam at the moment, working on my new album with Tom from Junkie XL. We�re having a bit of a session in a bar with Tiesto � he�s just won some huge award for promoting Dutch dance music so we�re celebrating. |
ik ga niet..... stelletje afzetters !
Dave Clarke komt ook zeker. 
DJ Ti�sto zal dit jaar niet op Dance Valley draaien vanwege dat hij op tour gaat met(o.a.) niemand minder dan Moby. Ti�sto zal ook niet draaien op Fast Forward in Rotterdam deze zomer.
De tour genaamd 'Area 2' wordt gehouden in de maanden juli & augustus.
(Bron: Dancelinx.com)
Helaas voor de DV gangers.....
| Originally posted by TranceFool DJ Ti�sto zal dit jaar niet op Dance Valley draaien vanwege dat hij op tour gaat met(o.a.) niemand minder dan Moby. Ti�sto zal ook niet draaien op Fast Forward in Rotterdam deze zomer. De tour genaamd 'Area 2' wordt gehouden in de maanden juli & augustus. (Bron: Dancelinx.com) Helaas voor de DV gangers..... |
| Originally posted by magrec Geen ramp dacht ik toch, tiesto heeft heel nederland wel bijna een keer live gezien. |
www.junkieXL.nl - Tourdates: AUGUST 2002,Saturday 3rd ance Valley,Spaarnwoude,Netherlands |