TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Refuge
Refuge
Krischansta Nation presenterar Refuge
Club, Dance, Electro och... House!
| quote: |
| PAST |
| 8/9 Theme : Fire and Water Guest DJ : Ali Payami 29/9 Theme : Heaven and Hell Guest DJ : Johan Haak |
N�r jag var student f�r ett par �r sedan var jag medlem i Krischansta
Antar att man m�ste vara student f�r att f� komma in?
| Originally posted by reveal N�r jag var student f�r ett par �r sedan var jag medlem i Krischansta Antar att man m�ste vara student f�r att f� komma in? |
| Originally posted by reveal N�r jag var student f�r ett par �r sedan var jag medlem i Krischansta Antar att man m�ste vara student f�r att f� komma in? |

Min brorsa har r�tt kort ocks�, s� det finns alltid ett s�tt att komma in 
Om n�gon kan fixa in mig kommer jag l�tt n�r Lazlo spelar 
| Originally posted by reveal Min brorsa har r�tt kort ocks�, s� det finns alltid ett s�tt att komma in |

| Originally posted by Funfrock Om n�gon kan fixa in mig kommer jag l�tt n�r Lazlo spelar |

| Originally posted by anuga Sure, bara att maila mig namn o personnummer s� fixat jag det ![]() pr_AT_krischan.se |
Vilka vill komma? 
Vi hade svinball i L�rdags, blev b�ttre �n Slagthuset faktiskt, inte fullt lika mycket folk, men �nd�.
Vi k�rde f�rst house, sen club/trance, sen n�stan bara Prodigy Remixer den sista halvtimme, k�ndes det som iallafall. 
Ska bli kul att skaka lite imorgon, inte varje dag det h�nder n�got i lund.
Hur dags kliver du p� Laszlo? Risken �r att spritdimman tar �ver och jag missar alltihop.
| Originally posted by Funfrock Ska bli kul att skaka lite imorgon, inte varje dag det h�nder n�got i lund. Hur dags kliver du p� Laszlo? Risken �r att spritdimman tar �ver och jag missar alltihop. |
Har laddat v�skan med en massa h�rliga schlagerklassiker, s� se till att inte bli f�r full
Synd att det inte kom s� mycket folk, knappt 100, men verkade bara vara 20.
Bra spelat var det iallafall, de som var d�r tyckte lika s�, de h�kk bara med om att det saknade lite publik.
| Originally posted by anuga Synd att det inte kom s� mycket folk, knappt 100, men verkade bara vara 20. Bra spelat var det iallafall, de som var d�r tyckte lika s�, de h�kk bara med om att det saknade lite publik. |
Jag och mina v�nner hade en mycket uppskattad kv�ll 
Kommer g�rna tillbaka.