TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Big Bad Bass, Malmö lör 15e sep
Big Bad Bass, Malmö lör 15e sep
På panora. Nån som ska dit? Drum'n'bass hela natten lång. Vi är ett gäng som ska dit.
Panora
Det lär bli fett. Var på BigBadBass på Panora för nått år sedan. Glömt vem det var dom hade släpat från england den gången men tokigt tryck var det.
Klart lokalen är ju inte enorm precis så det blir packat rätt fort.
Vi gick aldrig dit. Vi fick ett telefonsamtal från en som var där som sa att det var packat med folk så vi sket i det...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.