TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw gereleased spul
Nog wat nieuw gereleased spul (dus dan weten jullie wat je kan verwachten aan mp3spul de komende tijd):
Ferry_Corsten_-_Live_At_Dance_538_Department-Radio-03-17-2001-TWCMP3 (50 minuten)
DJ_Benno_De_Goeij_(Rank_1)-Live_At_Slam_FM_15-03-01-Radio-2001-1REAL
Tom_Harding-Live_In_Club_Eau_03-10-2001-2DB
VA-Bonzai_Retro_Classix_Mix_16-03-2001-Radio-2001-SND
Ook nog:
DJ Montana - Space Age 4.0
Sander Kleinenberg - Global Underground - Nubreed 4
Lucien Foort - Singularity 2
DJ Promiss - Live at SlamFM (14-03-01)
Greetz,
SnuggLe
Die nieuwe van "the moon" wil ik ook wel... of het is weer zon losertje die een oud nummer een naam als "the moon - swallow the bass heeft gegeven...
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Die nieuwe van "the moon" wil ik ook wel... of het is weer zon losertje die een oud nummer een naam als "the moon - swallow the bass heeft gegeven... |
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Die nieuwe van "the moon" wil ik ook wel... of het is weer zon losertje die een oud nummer een naam als "the moon - swallow the bass heeft gegeven... |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Als je mij bedoeld kan je dat ook wel gewoon zeggen. Ik heb echt gehoord dat ze een nieuwe nummer hebben, in een discotheek zei die dj dat tegen mij, hij wist alleen de titel niet. Toen hoorde ik dat het Drums Are Dead was, bleek hetzelfde nummer te zijn Cherrymoon Trax, dus misschien is het toch Swallow The Bass. Als je het niet gelooft moet je het zelf weten, je ziet het vanzelf wel!! |


| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Haha nee joh zo bedoelde ik het niet.. maar t is wel vaker gebeurt dat iemand een oud nummer re-named... En de toekomst zal t zeggen ja ![]() Of die DJ had het fout hey?? Of je verstond het verkeerd?? Kan allemaal.. ![]() L@terz |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool OK, nee dan heb ik jou ook verkeerd begrepen, sorry. Maar het schijnt echt dat er een nieuwe is, verder weet ik ook niets. Latuurrzzz... |

| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Maak nie uit joh.. Ik zal me ogen open houden en het posten als ik em gevonde heb ![]() L@T@Z |
Push
Weet je ook hoe de nieuwe van Push heet??
Die draaide hij als eerste in z'n set op Trance Energy!
M@zzels
Push - strange world (2000 remake)
well thats was the TE theme song..
Nee, dat was 'em niet..
Hij draaide op Trance Energy de volgende nummers:
1. New Push SONG - Release on 12/13 march
2. Push - Till We Meet Again
3. Push - Strange World (2000 Remake) (The Trance Energy Theme Song)
4. Push - Universal Nation
Het gaat dus om die eerste..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.