TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Parties 31/10/07
Parties 31/10/07
Illusion Experience > Johan Gielen & Re:Locate
Beats of Love @ Vooruit, Gent > Tiefschwarz - The Subs dj set - Spacid - Prinz
Green Velvet @ Decadance
Silo > Jesse Rose - Boris Dlugosch - Pitch & Hold
Ibiza Reunion @ La Rocca > Sarah Main (Pacha) - Jason Bye (Space) - Reche (Space)
Noxx > Junior Jack & Kid Creme - Mr V
Statik Dancing: SUPPLEMENT FACTS LABEL NIGHT GUY GERBER LIVE (cocoon - supplement facts) RESHUFFLE (supplement facts) DARKO (statik dancin�) @ Brussels
Cerry Moon Reunion
Retro Pulse @ Pulse Factory > George's - CP - Fred Baker
42 Years Real > Fedde Le Grand - Green Velvet - Kurt Maverick
vul maar aan ...
Als ik den onderdag 01/11 den laten heb dan zou het wel eens kunnen gebeuren dat ik naar Green Velvet of Beats of Love ga.
Ik ga 31/10 naar de Cherry Moon Reunion in Lokeren.
illusion voor mij
31/10/07 Q-party @brabanthal, Leuven
Aanwezig
lach maar, voig jaar bestond meer dan de helft van de platen uit tranceclassics en eurohouse platen 
Als 't aan mij ligt Illusion
Ook hier zit de kans erin dat ik afzak naar Lier..
| quote: |
| Originally posted by Devilex Ik ga 31/10 naar de Cherry Moon Reunion in Lokeren. |
| Originally posted by TOR 31/10 is er overigens opnieuw een Retro Pulse met George's, CP, Fred Baker, ... |
| Originally posted by TOR Line-up? 31/10 is er overigens opnieuw een Retro Pulse met George's, CP, Fred Baker, ... |
Staat voorlopig wel op de "to do" lijst.
Maar ik ben toch benieuwd naar de Cherry line-up 
| Originally posted by TOR Line-up? |
Wed 31/10 Statik Dancing: SUPPLEMENT FACTS LABEL NIGHT GUY GERBER LIVE (cocoon - supplement facts) RESHUFFLE (supplement facts) DARKO (statik dancin�) @ Brussels
42 Years Real > Fedde Le Grand - Green Velvet - Kurt Maverick
| Originally posted by MikeVee 31/10/07 Q-party @brabanthal, Leuven Aanwezig lach maar, voig jaar bestond meer dan de helft van de platen uit tranceclassics en eurohouse platen |

| Originally posted by MikeVee pisang-redbull |
Vet feestje in de Pulse precies 
| Originally posted by severnayaprods WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAT THE FUUUUUUUUUUUUUUUUCK??????????? Fred Baker forever! enchainement Lotus - Within Or Without You (M. Sam's Voyage To New York Remix) Airwave - Innerspace Push - Universal Nation Energy 52 - Cafe del Mar (3 n' One remix) Nalin & Kane - Beach Ball Systematic Parts - Les Violins de la Nuit Faithless - We come One (Dave Clarke Remix) apres y'a un tas de vieux morceaux tir�s des premiers Magiks, des trucs perdus tir�s des Forbidden Paradise, genre Vincent de Moor, Allure toussa Bon plus George's et CP que j'adore tjs en r�tro, des nanas qui se font bouffer la chatte sur le podium de la salle house toussa, enorme soir�e... mais franchement... Fredddddddddddddd Bakkkkkkkkkker, meme mes potes "lambdas" ont d�coll� pendant 1h Sur ce, douche et dodo Aurvouere (accent belche une fois) Edit : Fred a jou� Clear View - Never Enough aussi (Voir Magik 1) Putain tous les morceaux que j'avais sur mes compils, j'ai eu l'impressionn de revenir 10 ans en arri�re |

Originally posted by Push2005 |

| Originally posted by TOR Vet feestje in de Pulse precies |
| Originally posted by Progrez ... en nog een 500 andere en minder bekende toppers die ik ondertussen kwijt ben. |
| Originally posted by Progrez en nog een 500 andere en minder bekende toppers die ik ondertussen kwijt ben. |