TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hardbazz 27-04-2002

Posted by mido on Apr-24-2002 10:37:

Hardbazz 27-04-2002

Hardstikke leuk dat er veel mensen naar Shockers gaan.

Maar er is ook nog zoiets als een Hardbass in Tropicana Rotjeknor!

Line up zaal 1:

Marco V.
Clive King
Pavo
Mogwai
Nic Chagall a.k.a. Cosmic Gate

Line up zaak 2:

Dana
Luna
Panic
The Beholder
Paul

Host: Ruffian

Voorverkoop �20
Deur �25 (mits uitverkocht)

Gaan er nog mensen van hier?
Zou wel gezellie wezen!

Laters!

Posted by TranceFool on Apr-24-2002 12:26:

Is dat Tropicana nog een beetje wat en wat is de minimum leeftijd daarzo??? En nu gaak nog een hele domme vraag stellen.....is dat bij het zwembad aan de maas?

Posted by mido on Apr-24-2002 12:30:

Hoezo is dat een domme vraag?

En ja het hoort bij het zwembad!

Zwembad is overigens niet open. Ik vind het wel een top locatie. Ik ben er 1x eerder geweest en dat was op Hardcore 4 Life. Dat was echt super.

En volgens mij is de minimum leeftijd 18 jaar. Maar dat kun je voor de zekerheid nakijken op www.back2school.nl

laters!

Posted by TranceFool on Apr-24-2002 12:32:

thanx......trouwens back2school is ook altijd vaak in de Ministry Of Dance (de oude A20) weetnie of je die kent....

Posted by mido on Apr-24-2002 12:35:

quote:
Originally posted by TranceFool
thanx......trouwens back2school is ook altijd vaak in de Ministry Of Dance (de oude A20) weetnie of je die kent....

Weet ik. Ben ik 2x eerder geweest. En 2x is het me niet zo bevallen die locatie. Als het aan mij ligt ga ik daar ook niet meer heen.

Posted by Menno on Apr-24-2002 12:36:

Tropicana is een hele toffe locatie. Minpunt is alleen dat het daar zo ontzettend warm is in zaal 2 (koepel) dat als je daar 3 minuten staat te springen je al drijf nat bent. Als je zaterdag gaat zou ik ook maar vroeg gaan want er staan altijd rijen waar je niet goed van wordt.

Ik ben Zaterdag zeker van de party, Marco V begint om 00.00 las ik op zijn site, dus dat wordt al vanaf het begin 2 uur knallen.

Posted by mido on Apr-24-2002 12:40:

quote:
Originally posted by Menno
Tropicana is een hele toffe locatie. Minpunt is alleen dat het daar zo ontzettend warm is in zaal 2 (koepel) dat als je daar 3 minuten staat te springen je al drijf nat bent. Als je zaterdag gaat zou ik ook maar vroeg gaan want er staan altijd rijen waar je niet goed van wordt.

Ik ben Zaterdag zeker van de party, Marco V begint om 00.00 las ik op zijn site, dus dat wordt al vanaf het begin 2 uur knallen.

Ja ik ben er eerder geweest. En toen stond er ook zo'n helse rij! Maar toen was ik er aan het begin en heb maar een kwartiertje in de rij gestaan. Maar ik heb mensen gesproken die meer dan 2 en een half uur in de rij gestaan hebben.

En dus jij bent ook van de partij zaterdag in het tropicana?

De laatste keer dat ik daar was scheurde mijn pillie zakkie open. Dat was pas kut! whehe

Ach ja nu ken ik d'r wel omlachen. Toen had ik echt de zenuwen dat ik niet gepakt zou worden.

Posted by Opti on Apr-24-2002 15:37:

Tropicana heb toch een supergladde vloer waar je niet op ken dansen?

Posted by mido on Apr-24-2002 16:00:

quote:
Originally posted by Optimus
Tropicana heb toch een supergladde vloer waar je niet op ken dansen?

Ken jij nou ook eens een daggie niet zeiken pestsjinees!

whehe

Tropicana is gewoon een TOP locatie! whehe

Posted by zarch on Apr-24-2002 17:15:

Tropicana heb toch niet zo'n gladde vloer?
Heb er vrijdag schoolfeest haha niet dat je daar nou superblij mee moet zijn, word meestal toch kut gedraait! Maar je kan daarna altijd nog naar Nighttown (of hollywood)
Had wel gewild naar Hardbass, denk allen niet dat ik binnenkom, en ben beetje blut. (kan niet eens kaartje betalen )
Vind de line - up er trouwens wel vet uitzien.

Posted by Flipper01 on Apr-24-2002 18:28:

De lineup is errug lekker!!
Helaas is het wat te ver weg voor mij, maar ik heb ook een heel leuk alternatietf, namelijk Dj Isaac en Mauro Picotto

Posted by mido on Apr-25-2002 10:58:

Kep Sin!!!