TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא וגיבושים
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by SimonP on Apr-24-2002 17:55:

צבא וגיבושים

דיי צריך שיהיה לנו טראד כזה אני חושב...

אז לאיפה אתם מתגייסים? מה יש לכם בקרוב?
הכל פה

אז יאללה אני מתחיל
יש לי גיבוש צנחנים/דובדבן ב29.4
עוד מישהו בתאריך הזה?


Posted by DjChook on Apr-24-2002 18:21:

אני עוד לא בן 17


Posted by Hell_Copter on Apr-24-2002 20:43:

quote:
Originally posted by DjChook
אני עוד לא בן 17


חחחחח כמוך כמוני...
יש לי צו ראשון ב 6 לאוגוסט

אבל אני מתכנן ללכת לקרבי... ואין סיבה שלא יהיה לי פרופיל 97


Posted by m0sh on Apr-24-2002 20:44:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


חחחחח כמוך כמוני...
יש לי צו ראשון ב 6 לאוגוסט

אבל אני מתכנן ללכת לקרבי... ואין סיבה שלא יהיה לי פרופיל 97


כמו שצריך!


Posted by DjChook on Apr-24-2002 20:46:

לי יש מתישהו ביוני

(צו ראשון)
בכל מקרה
אין לי בעיה לקבל 82

(בגלל מספר גבוה במשקפיים)

אבל אני חושב שאני יוכל לתרום הכי הרבה ביחידת מחשבים
ולשם אני רוצה להגיע


Posted by Hell_Copter on Apr-24-2002 20:53:

איזה מספר יש לך במשקפיים??
הבנתי שאם זה מתחת ל 5 או משהו כזה אז אתה מקבל רק סעיף וזה לא מוריד פרופיל...

אני מזה בונה על פרופיל 97 ועל קב"א גבוה... ממש אין סיבה שאני לא יקבל...
טפו טפו טפו


Posted by DjChook on Apr-24-2002 21:03:

יש לי פלוס 6.5

אבל יכול להיות שפלוס יכול להוציא סעיף


Posted by Hell_Copter on Apr-24-2002 21:17:

זה בטח יוריד לך...
חפיף אחי יהיה טוב
בהצלחה עם הזה של המחשבים


Posted by yahel222 on Apr-24-2002 21:23:

אני יש לי פרופיל 72 ותאריך גיוס ב29 ביולי
עוד 3 חודשים אני מתגייס !!!
ואתם בטח תשנאו אותי אבל אני פועל נגד זה
זתומרת אני רוצה להוריד פרופיל ולשרת קרוב לבית
72 זה קרבי הכי מגעיל שריון או תותחנים איכססס

וסיימון לחבר שלי היה אמור להיות גיבוש דובדבן צנחנים ביום שלישי
אבל בגלל שהיה לו חום דחו לו את זה ליום שלישי הבא
זתומרת ב30.4.......


Posted by Hell_Copter on Apr-24-2002 22:26:

לחבר שלי יש פרופיל 72 והוא רוצה ללכת ל נ"מ
מה זה נחשב?
שריון?


Posted by NeMeSiS1234 on Apr-24-2002 23:03:

כן אחי עד כמה שאני יודע נ"ט זה נחשב שיריון

ואחים שלי למי שיש פרופיל 72 זה הכי חרא בעולם כי אתה נתקע עם הדברים הכי הכי קקות שיש לעשות בצבא
אני למשל נתקעתי עם 72 ( אסתמה ושבר בעבר) ואני מזה מנסה להוריד פרופיל בשביל מחשבים כנראה או שח"ם שזה אני הכי הכי רוצה


Posted by Hell_Copter on Apr-24-2002 23:21:

הקטע המבאס בפרופיל 72 זה שזה עדיין קרבי אבל קרבי מסריח שאי אפשר לעשות כמעט כלום...
אבל יהיה טוב אחי


Posted by DjNumShum on Apr-25-2002 00:06:

טוב הגעתם לנושא שאני דיי מבין בו...
יש לי גיבוש ב6 למאי לסטיל"ים דבורים

ונמ זה "נגד מטוסים"
וזה יחידה בחיל האויר
יחידה קרבית
אבל בתכלס לא עושים שם יותר מידי
שומרים על מחסומים וכאלה....
אבל ההתמחות שלהם זה נגד מטוסים..
תאריך הגיוס שלי היה ליולי אבל דחיתי למרץ..
אבל במידה ואני יעבור את הגיבוש אז אני יתגייס אני חושב בנובמבר או ינואר..

ו72 זה ממש לא חרא פרופיל..
הכי קרבי שיש כיוס ובתלכס מי שעושים הכי הרבה זה שיריון.. ולפי דעתי שיריון זה בכלל לא גרוע.. תארו לכם לדהור במדבר בתוך טנק ולדרוס כל דבר שעובר שיריון זה ממש אחלה מצידי

אה ולי יש פרופיל 82 על עיוורון צבעים

קב"א 56


Posted by SimonP on Apr-25-2002 09:50:

quote:
Originally posted by DjNumShum
ו72 זה ממש לא חרא פרופיל..
הכי קרבי שיש כיוס ובתלכס מי שעושים הכי הרבה זה שיריון.. ולפי דעתי שיריון זה בכלל לא גרוע.. תארו לכם לדהור במדבר בתוך טנק ולדרוס כל דבר שעובר שיריון זה ממש אחלה מצידי

אה ולי יש פרופיל 82 על עיוורון צבעים

קב"א 56


מה זאת אומרת? שיריון זה אחלה חייל שבעולם! אני מורעל שיריון (ברצינות) הסיבה היחידה בעצם שאני הולך לגיבוש דובדבן צנחנים זה כי אם אני מסיים אותו אני יכול להגיע לפלס"ר שיריון, שכרגע נמצא בפיסגת השאיפות הצבאיות שלי (אלא אם אני יקבל דובדבן שאי אפשר להגיד לא...בכל זאת)...אחלה חיל שיריון אל תזלזלו, כל החיר לא מעיזים להרים את הראש שלהם לתקוף לפני ששיריון לא מחורר את הבית ממול..


Posted by yahel222 on Apr-25-2002 09:57:

עיוורן צבעים אתה בטוח שעל זה הורידו לך????
כי גם לי יש ואצלי זה רק סעיף
בגלל זה אין לי מצב לשום סיירת או משהו מובחר
אפילו סטי"ל שאפשרי עם 72 אני לא יכול

ושריון - קודם כל במלחמה שיש היום בג'נין ובשטחים אז התפקיד שלו פחות חשוב כי חיל רגלים שם עושה הכל
בלבנון למשל שהיינו שם אז שריון היה הכי חשוב
אבל עדיין זה מסריח להיות שבוע בטנק לחרבן בפנים !!!!

ואתה ממש לא דוהר במדבר ודורס הכל אחי....זה מה שאומרים לך ביום חילות וכאלה שטויות כדי לפתות אותך ללכת לשם ולאכול חרא


Posted by warpedd_ on Apr-25-2002 10:04:

וואי כמה זמן כבר לא כתבת פה משהו

בכל מקרה לי אישית יש 97 ואני נראה לי רוצה ללכת לטיס
לגבי מחשבים
אין סיכוי ללכת לשם אם יש לך מעל 64 וגם ככה צריך פרוטקציות
לגבי נ"מ זאת יחידת חיר שעוסקת איך לא בהגנה מפני מטוסים
וזה די נחמד יש להם רובים גדולים


Posted by SimonP on Apr-25-2002 10:17:

quote:
Originally posted by yahel222
ושריון - קודם כל במלחמה שיש היום בג'נין ובשטחים אז התפקיד שלו פחות חשוב כי חיל רגלים שם עושה הכל
בלבנון למשל שהיינו שם אז שריון היה הכי חשוב
אבל עדיין זה מסריח להיות שבוע בטנק לחרבן בפנים !!!!

ואתה ממש לא דוהר במדבר ודורס הכל אחי....זה מה שאומרים לך ביום חילות וכאלה שטויות כדי לפתות אותך ללכת לשם ולאכול חרא


חופשי שטויות...
בוא נתחיל מזה שבלבנון בגלל שלא רצינו להכנס למלחמה כוללת לא נכנסנו עם כח יבשה כבד (שיריון) אלה רק פעולות שמירה במוצב, פעולות סיירות מיוחדות ופעולות מהאוויר (ענבי זעם). בג'נין היה שיריון, והיה הרבה הרבה מאוד שיריון... כמו שאמרתי זה היה ממש ככה. הטנקים עוברים ברחוב ומורידים ורק אח"כ החיר נכנסים..
בתור בן אדם שמתעניין בשיריון יותר מהרגילים אני מאמין, אני יכול להגיד לך שחרא על שיריון תשמע רק ממי שבחיים שלו לא היה שם. זאת סטיגמה. כל מי שפגשתי שמשרת בשיריון בכלל ובפלס"ר בפרט אמר לי שהכל שטויות וזה אחלה חיל ואחלה אנשים...לא מדבר איתך על כל האלה שבאים עושים טירונות 02 ואז יושבים בבסיס ומגרבצים, אני מדבר על החילות המסודרים של שיריון..


Posted by sheshbesh17 on Apr-25-2002 11:08:

לי יש פרופיל 64 על ניתוח שעברתי בברך
ועשיתי מבחנים לפני שבוע לממר"מ
אם אני לא אתקבל אני (מאוד ייתכן כי לא ידעתי כלום בבחינות) אני אנסה להרים את הפרופיל או לחתום שייתנו לי קרבי
כי בתכלס בימים כמו עכשיו חייבים קרבי ואם לא מודיעין ומחשב שזה מאוד חשוב
אז חובה קרבי ולא משנה איפה כי הכל חשוב


Posted by DjNumShum on Apr-25-2002 11:43:

quote:
Originally posted by yahel222
עיוורן צבעים אתה בטוח שעל זה הורידו לך????
כי גם לי יש ואצלי זה רק סעיף
בגלל זה אין לי מצב לשום סיירת או משהו מובחר
אפילו סטי"ל שאפשרי עם 72 אני לא יכול

ושריון - קודם כל במלחמה שיש היום בג'נין ובשטחים אז התפקיד שלו פחות חשוב כי חיל רגלים שם עושה הכל
בלבנון למשל שהיינו שם אז שריון היה הכי חשוב
אבל עדיין זה מסריח להיות שבוע בטנק לחרבן בפנים !!!!

ואתה ממש לא דוהר במדבר ודורס הכל אחי....זה מה שאומרים לך ביום חילות וכאלה שטויות כדי לפתות אותך ללכת לשם ולאכול חרא


טוב נתחיל בזה שכן אני בטוח שרק על זה הורידו לי ל 82
ועיוורון צבעים ממש לא פוסל מכל הסיירות
אפשר להגי עם עיוורון צבעים ל שלדג וסיירת מטכל
וזה בדוק
ונכון שאתה לא רק דוהר ודורס בשיריון אבל שמע, גם חיר לא רק עושים מארבים ופעולות כם היום..
בכל מקום אוכלים חרא, והרבה חרא


Posted by oDrori on Apr-25-2002 15:02:

עוד לא זכיתי להגיע ל 16


Posted by yahel222 on Apr-25-2002 15:35:

טוב שמע אני אמרו לי שרוב הדברים במובחרים אי אפשר בגלל עיוורון צבעים

וגם בעלה של אחותי הוא קצין בשריון (מיל) והוא ממש מורעל
אבל עדיין לא הצליח לשכנע אותי
שריו"ן - שבת ראשונה יוצאים והשאר נשארים


בכל מקרה יש לי חבר שהיה במלא דדברים עכשיו הוא גובניק
היה בצנחנים גולני כל המוקמות הוא עבר

אמר לי שאוכלים כזה חראאאאאאאאאאאא

אבל מי שרוצה שיהינה זה חשוב שיש אנשים כמוכם רסמי אני מעריך אתכם


Posted by Scorchio on Apr-25-2002 16:02:

צו ראשון
23/7
פרופיל 97 כמו כלום
בטח ישלחו אותי לאיזה סיירת קרבית אחושרמוטה
וזה בדיוק מה שאני לא רוצה
אבל מה אין לי ברירה...


Posted by Dj Moriano on Apr-25-2002 16:25:

אני רק בן 15 (עוד שלוש שבועות) וכנראה יהיה לי פרופיל 82
כי יש לי פלטפוס (רגל שטוחה למי שלא יודע) וחוץ מזה אין לי כמעט אלרגיות קצת לאבק אבל לא רציני ולא שברתי עדיין כלום....

וחי"ר עושים הכל במבצע "חומת מגן" אבא שלי חי"ר וחוץ מהפריצה שזה עשו שיריון את הכל עושים חיל רגלים.....


Posted by m0sh on Apr-25-2002 18:18:

דובדבן


Posted by NaOren on Apr-25-2002 18:29:

אני בן 16 וחצי
ואני כבר מתפלל להגיע ליום שאני יוכל להצטרף לצבא
לתרום כמה שרק אוכל
ולהרוג כמה שיותר ערבים
ברוך השם טפו טפו טפו יש לי פרופיל 97
ואני רוצה להיות כמה שיותר קרבי
"קרבי זה הכי, אחי"


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.