TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא וגיבושים
Pages (3): [1] 2 3 »
צבא וגיבושים
דיי צריך שיהיה לנו טראד כזה אני חושב...
אז לאיפה אתם מתגייסים? מה יש לכם בקרוב?
הכל פה 
אז יאללה אני מתחיל
יש לי גיבוש צנחנים/דובדבן ב29.4
עוד מישהו בתאריך הזה?
אני עוד לא בן 17

| quote: |
| Originally posted by DjChook אני עוד לא בן 17 |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחח כמוך כמוני... יש לי צו ראשון ב 6 לאוגוסט אבל אני מתכנן ללכת לקרבי... ואין סיבה שלא יהיה לי פרופיל 97 |
לי יש מתישהו ביוני
(צו ראשון)
בכל מקרה
אין לי בעיה לקבל 82
(בגלל מספר גבוה במשקפיים)
אבל אני חושב שאני יוכל לתרום הכי הרבה ביחידת מחשבים
ולשם אני רוצה להגיע
איזה מספר יש לך במשקפיים??
הבנתי שאם זה מתחת ל 5 או משהו כזה אז אתה מקבל רק סעיף וזה לא מוריד פרופיל...
אני מזה בונה על פרופיל 97 ועל קב"א גבוה... ממש אין סיבה שאני לא יקבל...
טפו טפו טפו
יש לי פלוס 6.5
אבל יכול להיות שפלוס יכול להוציא סעיף
זה בטח יוריד לך...
חפיף אחי יהיה טוב
בהצלחה עם הזה של המחשבים
אני יש לי פרופיל 72 ותאריך גיוס ב29 ביולי
עוד 3 חודשים אני מתגייס !!!
ואתם בטח תשנאו אותי אבל אני פועל נגד זה
זתומרת אני רוצה להוריד פרופיל ולשרת קרוב לבית
72 זה קרבי הכי מגעיל שריון או תותחנים איכססס
וסיימון לחבר שלי היה אמור להיות גיבוש דובדבן צנחנים ביום שלישי
אבל בגלל שהיה לו חום דחו לו את זה ליום שלישי הבא
זתומרת ב30.4.......
לחבר שלי יש פרופיל 72 והוא רוצה ללכת ל נ"מ
מה זה נחשב?
שריון?
כן אחי עד כמה שאני יודע נ"ט זה נחשב שיריון
ואחים שלי למי שיש פרופיל 72 זה הכי חרא בעולם כי אתה נתקע עם הדברים הכי הכי קקות שיש לעשות בצבא
אני למשל נתקעתי עם 72 ( אסתמה ושבר בעבר) ואני מזה מנסה להוריד פרופיל בשביל מחשבים כנראה או שח"ם שזה אני הכי הכי רוצה
הקטע המבאס בפרופיל 72 זה שזה עדיין קרבי אבל קרבי מסריח שאי אפשר לעשות כמעט כלום...
אבל יהיה טוב אחי
טוב הגעתם לנושא שאני דיי מבין בו...
יש לי גיבוש ב6 למאי לסטיל"ים דבורים
ונמ זה "נגד מטוסים"
וזה יחידה בחיל האויר
יחידה קרבית
אבל בתכלס לא עושים שם יותר מידי
שומרים על מחסומים וכאלה....
אבל ההתמחות שלהם זה נגד מטוסים..
תאריך הגיוס שלי היה ליולי אבל דחיתי למרץ..
אבל במידה ואני יעבור את הגיבוש אז אני יתגייס אני חושב בנובמבר או ינואר..
ו72 זה ממש לא חרא פרופיל..
הכי קרבי שיש כיוס ובתלכס מי שעושים הכי הרבה זה שיריון.. ולפי דעתי שיריון זה בכלל לא גרוע.. תארו לכם לדהור במדבר בתוך טנק ולדרוס כל דבר שעובר שיריון זה ממש אחלה מצידי
אה ולי יש פרופיל 82 על עיוורון צבעים
קב"א 56
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum ו72 זה ממש לא חרא פרופיל.. הכי קרבי שיש כיוס ובתלכס מי שעושים הכי הרבה זה שיריון.. ולפי דעתי שיריון זה בכלל לא גרוע.. תארו לכם לדהור במדבר בתוך טנק ולדרוס כל דבר שעובר שיריון זה ממש אחלה מצידי אה ולי יש פרופיל 82 על עיוורון צבעים קב"א 56 |
עיוורן צבעים אתה בטוח שעל זה הורידו לך????
כי גם לי יש ואצלי זה רק סעיף
בגלל זה אין לי מצב לשום סיירת או משהו מובחר
אפילו סטי"ל שאפשרי עם 72 אני לא יכול
ושריון - קודם כל במלחמה שיש היום בג'נין ובשטחים אז התפקיד שלו פחות חשוב כי חיל רגלים שם עושה הכל
בלבנון למשל שהיינו שם אז שריון היה הכי חשוב
אבל עדיין זה מסריח להיות שבוע בטנק לחרבן בפנים !!!!
ואתה ממש לא דוהר במדבר ודורס הכל אחי....זה מה שאומרים לך ביום חילות וכאלה שטויות כדי לפתות אותך ללכת לשם ולאכול חרא
וואי כמה זמן כבר לא כתבת פה משהו
בכל מקרה לי אישית יש 97 ואני נראה לי רוצה ללכת לטיס
לגבי מחשבים
אין סיכוי ללכת לשם אם יש לך מעל 64 וגם ככה צריך פרוטקציות
לגבי נ"מ זאת יחידת חיר שעוסקת איך לא בהגנה מפני מטוסים
וזה די נחמד יש להם רובים גדולים
| quote: |
| Originally posted by yahel222 ושריון - קודם כל במלחמה שיש היום בג'נין ובשטחים אז התפקיד שלו פחות חשוב כי חיל רגלים שם עושה הכל בלבנון למשל שהיינו שם אז שריון היה הכי חשוב אבל עדיין זה מסריח להיות שבוע בטנק לחרבן בפנים !!!! ואתה ממש לא דוהר במדבר ודורס הכל אחי....זה מה שאומרים לך ביום חילות וכאלה שטויות כדי לפתות אותך ללכת לשם ולאכול חרא |
לי יש פרופיל 64 על ניתוח שעברתי בברך
ועשיתי מבחנים לפני שבוע לממר"מ
אם אני לא אתקבל אני (מאוד ייתכן כי לא ידעתי כלום בבחינות) אני אנסה להרים את הפרופיל או לחתום שייתנו לי קרבי
כי בתכלס בימים כמו עכשיו חייבים קרבי ואם לא מודיעין ומחשב שזה מאוד חשוב
אז חובה קרבי ולא משנה איפה כי הכל חשוב
| quote: |
| Originally posted by yahel222 עיוורן צבעים אתה בטוח שעל זה הורידו לך???? כי גם לי יש ואצלי זה רק סעיף בגלל זה אין לי מצב לשום סיירת או משהו מובחר אפילו סטי"ל שאפשרי עם 72 אני לא יכול ושריון - קודם כל במלחמה שיש היום בג'נין ובשטחים אז התפקיד שלו פחות חשוב כי חיל רגלים שם עושה הכל בלבנון למשל שהיינו שם אז שריון היה הכי חשוב אבל עדיין זה מסריח להיות שבוע בטנק לחרבן בפנים !!!! ואתה ממש לא דוהר במדבר ודורס הכל אחי....זה מה שאומרים לך ביום חילות וכאלה שטויות כדי לפתות אותך ללכת לשם ולאכול חרא |
עוד לא זכיתי להגיע ל 16 

טוב שמע אני אמרו לי שרוב הדברים במובחרים אי אפשר בגלל עיוורון צבעים
וגם בעלה של אחותי הוא קצין בשריון (מיל) והוא ממש מורעל
אבל עדיין לא הצליח לשכנע אותי
שריו"ן - שבת ראשונה יוצאים והשאר נשארים
בכל מקרה יש לי חבר שהיה במלא דדברים עכשיו הוא גובניק
היה בצנחנים גולני כל המוקמות הוא עבר
אמר לי שאוכלים כזה חראאאאאאאאאאאא
אבל מי שרוצה שיהינה זה חשוב שיש אנשים כמוכם רסמי אני מעריך אתכם
צו ראשון
23/7
פרופיל 97 כמו כלום
בטח ישלחו אותי לאיזה סיירת קרבית אחושרמוטה
וזה בדיוק מה שאני לא רוצה
אבל מה אין לי ברירה...
אני רק בן 15 (עוד שלוש שבועות) וכנראה יהיה לי פרופיל 82
כי יש לי פלטפוס (רגל שטוחה למי שלא יודע) וחוץ מזה אין לי כמעט אלרגיות קצת לאבק אבל לא רציני ולא שברתי עדיין כלום....
וחי"ר עושים הכל במבצע "חומת מגן" אבא שלי חי"ר וחוץ מהפריצה שזה עשו שיריון את הכל עושים חיל רגלים.....
דובדבן
אני בן 16 וחצי
ואני כבר מתפלל להגיע ליום שאני יוכל להצטרף לצבא
לתרום כמה שרק אוכל
ולהרוג כמה שיותר ערבים
ברוך השם טפו טפו טפו יש לי פרופיל 97
ואני רוצה להיות כמה שיותר קרבי
"קרבי זה הכי, אחי"
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.