TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TE meeting pics van 17-02-02
TE meeting pics van 17-02-02
Heeft iemand daar pics van...want die hebben little theehuis en ik nog nooit gezien!
Dus heeft iemand ze? En kan diegene ze ff online gooien.,,,
bvd
o?
hmm..
erm...
JA!
inderdaad.
thx0rz
whehe
ik heb de negatief wel maar vergeet m telkens weg te brengen 
ik zal proberen er in de vakantie aan te denken (mede omdat Ant en ik zondag het appartement gaan uitmesten 
Schijt die kat van jullie de hele zooi onder ofzo 
straaaaaaaaaaaaal vergeten... ik wacht ook nog steeds op een pic waar ik ook daadwerkelijk herkenbaar op sta 
Goh ja die pics wil ik ook nog wel eens zien.
Er was voor die crash wel al ooit een meeting foto, alleen tering jantje onduidelijk...
[offtopic]
Dr. Kuipers, ik zal je signature een beetje veranderen. Zitten behoorlijk wat spelfouten in!!
HEERING THE MUSIC = Hearing the Music
IS JUST LIKE SEEING THE COLORS OF TRANCE = Is just like seeing the colours of Trance
AND FEELING THE POWER OF ACID = goed 
[/offtopic]
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe [offtopic] Dr. Kuipers, ik zal je signature een beetje veranderen. Zitten behoorlijk wat spelfouten in!! HEERING THE MUSIC = Hearing the Music IS JUST LIKE SEEING THE COLORS OF TRANCE = Is just like seeing the colours of Trance AND FEELING THE POWER OF ACID = goed ![]() [/offtopic] Greetz, SnuggLe |
| Originally posted by SnuggLe [offtopic] Dr. Kuipers, ik zal je signature een beetje veranderen. Zitten behoorlijk wat spelfouten in!! HEERING THE MUSIC = Hearing the Music IS JUST LIKE SEEING THE COLORS OF TRANCE = Is just like seeing the colours of Trance AND FEELING THE POWER OF ACID = goed ![]() [/offtopic] Greetz, SnuggLe |

| Originally posted by Optimus ghehehe, ja meester! |

man! wat een gedoe
JAAAHHH
Ik ben ook heel benieuwd naar foto's!! Ik heb er maar 1 gezien en die was errug vaag, en dat terwijl er toch een hoop zijn gemaakt..
d'r was er iig een ja,
maar zo'n gast had een behoorlijk reflecterend ding aan, en dat was op de foto ook duidelijk te zien zeg.......
GreetZ RubDub
| Originally posted by Miss Proximus Nou eigenlijk kon colors wel want dat is de amerikaanse spelling ![]() maar ja....engeland altijd boven de us eh? ![]() |

| Originally posted by Ruben_Dubbink d'r was er iig een ja, maar zo'n gast had een behoorlijk reflecterend ding aan, en dat was op de foto ook duidelijk te zien zeg....... GreetZ RubDub |
Na t weekend ok? Breng ik gelijk de Rotterdam Marathon foto's naar de Mediamarkt