TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vrijgezellig of niet?
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by kolkiewolkie on Apr-25-2002 11:43:

vrijgezellig of niet?

OK, een absolute NON-trance topic, waarvoor sorry.

maar de vraag borrelde ineens in mijn gedachten op...

dus: hebbie vriendin/vriend

zo ja: beetje meer vertellen kan geen kwaad hoelang, numero hoeveel

zo nee: al lang single? zoekende enz. enz.

ow ja: moi = vrijgezellig, is al een tijd zo, zal ook nog wel een tijd zo blijven, en daar lig ik niet wakker van. komt uiteindelijk vast wel goed, en vrouwen hinderen je alleen maar bij feesten . en JA, het heeft ook flinke nadelen.

ben benieuwd

Posted by tijs08 on Apr-25-2002 12:07:

Love

Haha!!

He kolkie.. idd off trance topic maar wel een goeie!!

Ik ben sinds december weer vrijgezel en het bevalt me PRIMA!!! Heerlijk, die vrijheid en geen gezeik om je heen!!!
Ik heb maar 1 relatie gehad van 11 maanden en 3 weken... maar heb er nu ff genoeg van. Het bevalt me goed zo, en als ik iemand tegen kom dan kom ik die vanzelf wel tegen en ga er dus niet echt naar opzoek.. zoals de casanova zou doen die ik vroeger was

Posted by Dj Lex on Apr-25-2002 12:10:

Ik ben geen vrijgezel. Heb sinds 2 maandjes weer vriendinnetje. Veel probleempjes weer enso al dat gezeik, maar gaat allemaal hartstikke lekker.

Posted by SnuggLe on Apr-25-2002 12:31:

Ik heb al 2 en een kwart jaar een vriendin. Ze studeert hier ook in Enschede (ook Bestuurskunde) en gaat vaak gezellie met me mee naar feesten enzo, wel relaxed. Ze houdt wel van dansen.
Ze gaat alleen binnenkort op stage naar China voor een aantal maanden, das wel kut. Maar ik ga er ook heen, om te kijken waar ze zit, en dan gaan we circa 2 maanden rondtrekken in China. Wel vet.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Gurian on Apr-25-2002 12:35:

k ben sinds een maand weer vrijgezel. En dat bevalt me best!! ik hou het nog wel zo tot de vakantie. Hoef ik daar tenminste geen rekening mee te houden.

Ma na de vakantie ga ik wel ff weer een vriending zoeken.

Posted by TimeportE on Apr-25-2002 12:51:

uuuh sinds zondag weer vrijgezel na 2 hardstikke leuke maanden maar ik vond het nie meer leuk en was nie meer verliefd dus heb ik er maar een einde aangemaakt.. uuh ben zelf niet zo'n player (daarvoor moet je bij henkie wezen ), was dan ook "pas" mijn 5de vriendin

Posted by Opti on Apr-25-2002 12:56:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Ze gaat alleen binnenkort op stage naar China voor een aantal maanden, das wel kut. Maar ik ga er ook heen, om te kijken waar ze zit, en dan gaan we circa 2 maanden rondtrekken in China. Wel vet.

mag ik mee? back to my roots ghehehe

Posted by TranceFool on Apr-25-2002 12:56:

ik ben gezellig en nog vrij ook....

Posted by total woot on Apr-25-2002 13:01:

ben sinds november weer vrijgezel (tip: begin nooooooit een relatie met je huisgenoot), daarvoor te lang een vriendin gehad...
vrijgezel zijn is inderdaad relaxter bij het feesten, maar een feest met je vriendin is natuurlijk ook geniaal (met zn tweeen in hogere sfeeren)

Posted by LowRider on Apr-25-2002 13:34:

heb ruim 9 maanden vriendin, bevalt prima

(wow... wie heeft die nederlandse vertaling bedacht? master zeg... klevertje... geniaal gewoon)

Posted by Cosmic on Apr-25-2002 13:53:

Ja, me is ook vrijgezel. Ben ook niet echt op zoek. Misschien is het een probleem(pje) voor mij dat ik niet snel verliefd wordt. Dan begin je weinig natuurlijk. Ik heb nog de tijd

Posted by Henkie_henk on Apr-25-2002 14:07:

quote:
Originally posted by LowRider

(wow... wie heeft die nederlandse vertaling bedacht? master zeg... klevertje... geniaal gewoon)

idd geniaal!

Posted by Jappio on Apr-25-2002 15:05:

/me heeft nu weer 2 weken een vriendin.. daarvoor altijd vrijgezellig.. maar dat gaat ook ooit vervelen.. ltr

Posted by Dr. Kuipers on Apr-25-2002 15:57:

Me is ook vrijgezellig

Altijd wel aan ouwehoeren met dames enzo, maar meestal draait het dna toch weer op niks uit.
Anyways vermaak me wel prima altijd met dames, dus over aandacht nooit te klagen eigenlijk.
Alleen wordt het meestal nooit een relatie
Who cares..., komt wel een keer

Posted by Ruben_Dubbink on Apr-25-2002 17:08:

Re: vrijgezellig of niet?

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ow ja: moi = vrijgezellig

nou, gezellig valt ook nog wel tegen

Maar ff over moi:

Heb nu ff kijken: 14 maand een vriendin,
bevalt erg goed moet ik zeggen.
Af en toe inderdaad wel lastig.....maar er zijn genoeg voordelen

GreetZ RubDub

Posted by basvh on Apr-25-2002 18:02:

ben sinds anderhalve maan weer vrijgezel, ik had wel 2 weken verkering, jaja das lang he.

maar ik vind wel relekst vrijgezel, zker dadelijk op kreta, ff kijken over er nog lekkere zweedse rondlopen. zweeds vrouwen zijn naar mijn mening het lekkerst

Posted by Little Theseus on Apr-25-2002 18:58:

bleh!
Als mijn idealen uitkomen dan trouw ik veel later toch met een vrouw, en zit ik mn hele leven misschien wel aan dr vast.
Dus laat ik het er nu maar lekker van nemen - hier en daar een scharrel (dat wel) maar GEEN VRIENDIN! Kga wel zoeken rond mn dertigste.

Kheb trouwens een best grote vriendengroep, 8 hebben er een vriendin, en 6 daarvan zitten ontzettend onder de PLAK!
Sinds dat ze een vriendin hebben zie ik ze nauwelijks, hebben ze nauwelijks tijd voor je en zitten ze altijd klef bij hun meiske.

Niet dat ik me ooit zo laat bespelen door een vrouw, maar ik vind het gewoon zonde dat door een stelletje oversexte mutsen ik een aantal goede vrienden mis.

Posted by magrec on Apr-25-2002 19:37:

Psies little theseus....ik lach mijn vrienden ook gewoon enorm uit..

��n is 18 en er zeker van dat ie gaat trouwen met zijn 1e vriendin ..

whahahahahaaha.....

ja ik ben niet gezellig en heb drom ook geen vriendin

Posted by Blik on Apr-25-2002 20:23:

nope, heb alweer bijna 8 maanden een vriendin

Posted by kolkiewolkie on Apr-25-2002 20:54:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Kheb trouwens een best grote vriendengroep, 8 hebben er een vriendin, en 6 daarvan zitten ontzettend onder de PLAK!
Sinds dat ze een vriendin hebben zie ik ze nauwelijks, hebben ze nauwelijks tijd voor je en zitten ze altijd klef bij hun meiske.

Niet dat ik me ooit zo laat bespelen door een vrouw, maar ik vind het gewoon zonde dat door een stelletje oversexte mutsen ik een aantal goede vrienden mis.

komt ERG bekend voor...

beste voorbeeld: ruben_dubbink.... zit onder een laag plak van minstens 40 cm......

resultaat is dat ik erg creatief moet zijn om OF hem mee te krijgen naar feest OF om andere mensen te ritselen

Posted by TimeportE on Apr-25-2002 21:11:

quote:
Originally posted by Blik
nope, heb alweer bijna 8 maanden een vriendin

voor de newbies onder ons..
blik hier scoorde op een avond een leuk meisje door zijn horloge kwijt te raken! deze leuke meid is sindsdien ook zijn vriendin hehehe

Posted by Ruben_Dubbink on Apr-25-2002 21:14:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
beste voorbeeld: ruben_dubbink.... zit onder een laag plak van minstens 40 cm......

Etter Dit is dus duidelijk flamen he....closuh die thread

Posted by New Wave on Apr-26-2002 06:34:

Ik ben gelukkig vrijgezel en dat is maar goed ook, en zeker voor mijn portemonai,....tis al weer 3 maanden uit met de laatste zeikwijf......en owh wat een rust, wat een ruimte.....heerlijk....op zijn tijd effe aan de pik sjorren want aan de vrouw begin ik effe niet meer ........mijn platencollectie is al behoorlijk gegroeit nadat het uit ging.
Maar ik heb der 5 gehad, over 10 jaar komt de 6de, eerder niet....(zeg ik nu )

Posted by serialkillah on Apr-26-2002 07:31:

ik heb al bijna vier jaar een vriendin, dus echt vrij ben ik nie meer

Posted by Gurian on Apr-26-2002 07:37:

quote:
Originally posted by magrec

ja ik ben niet gezellig en heb drom ook geen vriendin

Ja na die ene keer dat ik je op school gezien heb kan ik dat beamen ja.

Ma ik heb ook een kameraad die is gewoon minimaal 1 keer in de 2 weken in het weekend by zn vriending duz gewoon gezegt dat ie zn leven vergooid

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »