TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The boulevard of Dance
The boulevard of Dance
Hai mensen,
K heb n leuk feesie voor jullie:
The Boulevard of Dance
Hier is de line-up;
-Johan Gielen
-Rank 1
-Denniz
-Marco V
-Ton TB
En het beste komt nu; het is gratis!?!
Het wordt gehouden in Dordt (Dordrecht voor de rest van NL) op de spuiboulevard (vanaf het station rechtdoor en dan achter het geluid aan (links)) op Koninginnedag van 14.00 tot 21.00 u. Daarna is er een afterparty in Scanners .
foto's van vorig jaar;

Ik ben er ook;
aan de biertap
(de bar is trouwens 45 meter
)
See you there !!!

Re: The boulevard of Dance
| quote: |
Originally posted by TANK!E En het beste komt nu; het is gratis!?! See you there !!! |
der was toch al een thread over dit feest geweest...?
| Originally posted by Optimus der was toch al een thread over dit feest geweest...? |
| Originally posted by TranceFool ja.....vorig jaar |
Wel een relaxt line-uppie wel het overwegen waard om
daarheen te gaan 
| Was dat vorig jaar niet met Tiesto enzo?? Toen hadden ze (DACHT ik) een behoorlijk goede lineup. |
| der was toch al een thread over dit feest geweest...? |
lekker line-up maar zoals Opti al zo goed zei...
deze thread is er al een keer geweest 
mwehehe
feesten promoten hoef je echt niet te doen hoor....
in de regel zijn de meesten van TA 'redelijk
' goed op de hoogte waar we uit ons dakkie kunnen gaan.... want niet alleen in de thread die optimus aanhaalde, maar ook in de koninginnedagthread werd dit feest al genoemd (moet je maar ergens op pagina 5 of 6 kijken... let wel op dat je de koninginnedagthread van dit jaar bekijkt, en niet die van vorig jaar...
EDIT: ik kom sowieso niet, want zoals het nou lijkt ben ik smorgens om 11 uur pas thuis, en slapen is nog iets waar de mens nog steeds nauwelijks zonder kan.....(tegen de tijd dat ik wakker word is het feest afgelopen zeg maar...)
| Originally posted by TANK!E Maar een maatje van me organiseerd het en die vroeg me het een beetje te promo-en her en der, dus vandaar... |

hmm deze thread heeft wel meer replies dan de mijne over bod...
ik ben er zowiezo wel...kannik lekker bijkomen van qontact en savonds nog ff vuurwerk kijke op et groothoofd 
| Originally posted by John D ik ben er zowiezo wel...kannik lekker bijkomen van qontact |

heehh als jer om 5 uur bent is denniz aan et draaien whaha, 18:00 uur marco v w00t rank 1 sluit af van 19:30-21:00, ze zullen dus wel nie live zijn (ws alleen piet bervoets achter de draaitafels wat zeker niet verkeerd is
) gielen is trouwens om 15:00u voor de geinteresseerden