TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- P2 Örebro, sveriges sämsta DJ

Posted by Beamish on Apr-25-2002 13:22:

P2 Örebro, sveriges sämsta DJ

Killen som låtsas vara DJ där är så pinsam. Klockan var runt 00.30 o jag gick o bad om lite mer dansvänlig musik istället för Aaliyah tjafset ha körde. 20 min senare gick jag o frågade om det var dax för dans snart..Då skrek han åt mig att jag fick ge mig, bad om Blank & Jones - Desire och tror att han lackade ur för att han inte visste vad det var för låt.

Annars så gillar han att köra färdigmixade cd skivor och stå o hångla med brudar, för han e ju som sagt en läcker kille. Sen framåt småtimmarna då åker mikrofonen fram och han ska envisas med att stå o tugga i den ett tag.

Tror nog att han är Sveriges kanske sämsta DJ....riktigt pinsam e han

Posted by WhiteRussian on Apr-25-2002 14:09:

Nackskott.

Posted by Phat^Trance on Apr-25-2002 15:03:

Jester

lol

Posted by SteveTranz4ever on Apr-25-2002 16:50:

Pinsam människa... låter som en lokal kanal för locals fjortisar som han håller på då...
Han får väl ragg på att göra det där så han kör väl lite Robinsson Robban stuk...

Posted by dbl on Apr-25-2002 19:07:

hehe

Posted by nils on Apr-25-2002 19:43:

haha! ifall jag kom in på P2 [åldergräns, IGEN!!!] så vore det kul o mobba honom lite

förresten, så känner jag en av portvakternas bror, så PASSA ER, alla som också bor i Örebro!

Posted by ExOn on Apr-26-2002 08:17:

Det finna 100 sånna dj's här i stan! Suger hästballe!

Posted by Amnezia on Apr-26-2002 17:56:

Re: P2 Örebro, sveriges sämsta DJ

quote:
Originally posted by Beamish
Killen som låtsas vara DJ där är så pinsam. Klockan var runt 00.30 o jag gick o bad om lite mer dansvänlig musik istället för Aaliyah tjafset ha körde. 20 min senare gick jag o frågade om det var dax för dans snart..Då skrek han åt mig att jag fick ge mig, bad om Blank & Jones - Desire och tror att han lackade ur för att han inte visste vad det var för låt.

Annars så gillar han att köra färdigmixade cd skivor och stå o hångla med brudar, för han e ju som sagt en läcker kille. Sen framåt småtimmarna då åker mikrofonen fram och han ska envisas med att stå o tugga i den ett tag.

Tror nog att han är Sveriges kanske sämsta DJ....riktigt pinsam e han

woahaha prexis.. .....e inte så mkt å göra åt...e så...vi får flytta utomlands helt enkelt.sverige suger..

frågar man om tex en låt som Twisted så ser dom ut som frågetecken
å frågar...öööööh e det en ny isglass lr=)=)=)=)=)=

//Nezia

Posted by spoider on Apr-26-2002 20:50:

jag hade gått till ombudsmannen och klagat lite så där får de inte gå till !!!

Posted by MiB on Apr-27-2002 19:07:

quote:
Originally posted by Trancefella
haha! ifall jag kom in på P2 [åldergräns, IGEN!!!] så vore det kul o mobba honom lite

förresten, så känner jag en av portvakternas bror, så PASSA ER, alla som också bor i Örebro!

hahaha...

sen håller kraftig med asså... sluta o gå dit för ett bra tag sen... gå till harrys =) dom pumpar på rätt bra med trance emellanåt..

Posted by RebeL9 on Apr-28-2002 12:30:

låter som en riktig slyna. gör så att du tar med dig din vinylsamling, brottar ner honom och spinner dina egna ch00ns

Posted by Aendy on Apr-28-2002 13:28:

Var på Garbos i Sumpan igår. Satan i gatan vilken skön DJ där var då. Visst, han slängde in lite Rn`b emellanåt för att tillfredställa klubbägaren, men det drog han max 15 min sen var han på´t igen. Drog alla klassiker plus nya plus riktigt tunga utan att repetera en enda låt. Fick jälar hela 30+ publiken att gå loss som värsta klubbkidsen plus att han hade full koll när folk inte riktigt hängde med. Om den snubben alltid är där föredrar jag nog Sumpan framför Dockan. GODAMN!
(Skönt klientell var där oxå trots spännvidd på 18-35+)

Posted by WhiteRussian on Apr-28-2002 20:45:

Shit...Garbo?

Där hänger juh farsan juh...

Posted by nils on Apr-28-2002 20:48:

quote:
Originally posted by Aendy
Var på Garbos i Sumpan igår. Satan i gatan vilken skön DJ där var då. Visst, han slängde in lite Rn`b emellanåt för att tillfredställa klubbägaren, men det drog han max 15 min sen var han på´t igen. Drog alla klassiker plus nya plus riktigt tunga utan att repetera en enda låt. Fick jälar hela 30+ publiken att gå loss som värsta klubbkidsen plus att han hade full koll när folk inte riktigt hängde med. Om den snubben alltid är där föredrar jag nog Sumpan framför Dockan. GODAMN!

låter juh som en bra DJ

Posted by ExOn on Apr-28-2002 21:17:

quote:
Originally posted by Aendy

Det är alltid kul när Dj:n har full kontroll..
Önskar vi hade nåra sånna där i Götet