TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-up van Sensation Black & White
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Line-up van Sensation Black & White
De eerste twee zaterdagen van juli zal de Amsterdam ArenA in het teken staan van dance. De populairste muziekstroom onder jongeren vandaag de dag komt uitgebreid aan bod op een Sensation 'White' en een Sensation 'Black' die samen ruim zeventigduizend bezoekers zullen trekken. Na het grandioze succes van vorig jaar zal er wederom een dresscode worden gevraagd van het publiek.
Dit succes vraagt natuurlijk om een herhaling en die zal er in tweevoud komen want ID&T heeft het concept dit jaar verbeterd op het gebied van de muzikale programmering door voor twee verschillende edities te kiezen. Niet langer hoeven bezoekers met een voorkeur voor vrolijke muziek zich te schikken in de hardere dance varianten en vice versa. Sensation White krijgt een Nederlandse programmering met DJ's die club en trance draaien, te weten: Erick-E, Jean, Johan Gielen, Armin van Buuren en Marcello. De Black Edition brengt met Michel de Hey, Marco V, Chris Liebing, Mauro Picotto en Dana een mix van buitenlandse toppers en sterren van eigen bodem in de genres hardstyle en techno.
De officiële voorverkoop voor Sensation begint op 6 mei. Op 4 mei is er een speciale voorverkoop waarbij duizend Special Treatment tickets voor elke editie op één speciale locatie in Amsterdam verkrijgbaar zijn ( Free Record Shop, Kalverstraat 230, Ansterdam vanaf 08.00 uur ). Deze tickets geven recht op extra privileges op de avonden zelf. Vorig jaar was Sensation binnen vier weken uitverkocht. ID&T verwacht ook dit jaar een stormloop op de toegangsbewijzen.
Datum: Zat. 6 Juli: White Edition (Club, Trance)
Zat. 13 Juli: Black Edition (Hardhouse, Techno)
Dresscode: Op 'White edition' Wit, op 'Black' zwart
Line Up:
White: Erick-E, Dj Jean, Johan Gielen, Armin van Buuren, Marcello
Black: Michel de Heij, Marco V. Chris Liebing, Mauro Picotto, Dana
Ticket price:
- White:
Normal: 45,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )
White Edition + Black Edition ticket: 90,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )
Special Treatment tickets: 45,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )
Sensation Deluxe tickets (= VIP): 90,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )
- Black:
Tickets: 45,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )
White Edition + Black Edition ticket: 90,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )
Special Treatment Tickets: 45,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )
There will be no Sensation Deluxe tickets for the Black Edition!
(Bron: ID&T. Deze informatie is officieel bevestigd door ID&T. )
Ik bron weer van Clubcharts
Ik ga in ieder geval niet naar white.. das dus bij deze duidelijk.. Te veel geld, en de line-up is zkr nie spectaculair.. ltr
Ik ga niet naar beiden... teveel geld voor te weinig kwaliteit. De namen heb ik allemaal al wel eens gezien.
Greetz,
SnuggLe
Wat een bagger line-up zeg!!! hoe kan je in vredes naam armin samen met jean en erick e op FOCKING --1--- partijtje tezamen zetten.. van deze grootte dan wel te verstaan!!
Hahahaha... en ik maar zeggen dat ik naar Sensation ging dit jaar
nou... mooi niet
en dna heb ik het nog niet eens over de prijs gehad... hahaha wat een grap dit zeg!!
White vind echt schandalig gewoon....alleen AvB is nog 'speciaal' te noemen. Geen een buitenlandse topper. En DJ's die je allemaal in de lokale club kunt zien.....en dat voor 45 euro.
Black ziet er wel kewl uit
quote: |
Originally posted by TranceFool en dat voor 45 euro. |
Wat een zielige line-up van White zeg. Moest eigenlijk gelijk lachen. Wie betaalt er zoveel geld voor dit soort dj's. Black is nog wel te doen. Maar mijn stijl niet en ben toch op vakantie
Originally posted by Jappio »»» 55 euro |
Originally posted by TranceFool ik bedoel maar....nog erger ![]() |
Ik had hier veel meer van verwacht na vorig jaar.
Niet dat ik erheen zou gaan want na impulz outdoor is mn geld wel op
(ik moet ook 2 weken na sensation op vakantie )
Lol :-)
je kunt je eerder afvragen wat armin en johan tussen die 3 dj's moeten doen....
Nah no sensation for me..
Hmmmmmmmmmm
KUT!!!
Was van plan om naar Sensation White (Black op vakantie) te gaan...
Vooral vanwege sfeer ed.
Vorig jaar was al geen relaxte line-up, dit jaar eigenlijk weer niet
Had toch gehoopt op wat buitenlandse toppers
Als ik ff rijtje af ga
Erick-E: Ken ik eigenlijk niks van, zal wel beetje clubby draaien (niet mijn stijl)
DJ Jean: Meestal wel leuke platen, maar heb het wel beetje gehad met die gast
Johan Gielen: Afgelopen TE vond ik hem superz draaien, blijf hem wel goed vinden
Armin van Buuren: Maandag op Qontact eindelijk eens live bewonderen, maar is zeker de moeite waard voor Sensation
Marcello: Same as Erick-E, ken ik niks van, maar denk te clubby
Dan betaal ik dus 55 euro voor Armin en Gielen die mij echt aanspreken
Beetje te veel poen, denk dat het dna toch maar Impulz Outdoor die week daarvoor word...
MWUAHAHAHAHA... lol.. ze hebben er een echt potje van weten te maken met die line-up van de white versie.. hehe
De black versie is daarentegen wel weer erg lekker.. liebing, mauro en marco, Heerlijk! en Dana en michel kunnen volgens mij lekker draaien dus das in mijn ogen wel een lekkere lin-up!! w0000ttt
maar ik ben dan toch weg, dus ik was zowizo niet naar een van deze 2 versies gegaan..
Re: Line-up van Sensation Black & White
Originally posted by TranceFool . Ik bron weer van Clubcharts |
Originally posted by TranceFool White vind echt schandalig gewoon....alleen AvB is nog 'speciaal' te noemen. Geen een buitenlandse topper. |
Re: Re: Line-up van Sensation Black & White
Originally posted by Miss Proximus jammer dat jullie zo teleurgesteld zijn, maar ja denk s hoeveel geld je uitspaart om naar één of meerdere feestjes te gaan die je wel leuk vindt ![]() |
ID&T take this!!!!
the real sensation:
line-up
.Paul Oakenfold
.Dj Tiesto
.Ferry Corsten
.Armin van Buuren
.Paul van Dijk
dit zou pas een sensatie zijn... en dan zou het het ook echt waard zijn om er 55 Euro voor te dokken...
Originally posted by tijs08 .Paul van Dyk |
Zwart is zoiezo een BRUTE PHATTE LINE-UP en daar ben ik zeker!!!!
White vind ik ie wat tegenvallen maar denk toch dat ik daar ook heen ga. Maar Armin en Johan Gielen vin ik zoiezo wel goed. En precies, iedereen weet inmiddels wat ID&T met Sensation doet en dat is dus NIET pronken met de line-up maar met het feest er om heen zoals Ding ook al zei. Dus als je toch op een super line-up had verwacht heb je al die tijd alleen jezelf maar in de maling genomen. En voor zwart vin ik hem nog HEEL BRUUT!!!
Voor mij is het wel duidelijk..: ZWARTE KLEREN KOPEN! + een kaartje voor de black edition (is ook wel zo handig).....
Mn zwarte TA-Shirt zou hier goed van pas kunnen komen Helaas ben ik dan lekker op vakantie en weet eigenlijk niet eens of ik er zoveel geld voor over zou hebben
ach hoer toch lekker op id-t
Erik-E en Marcello?? Kom op frits! Vergeet het maar.
Black is wel weer cool en daar ga ik zeker heen.
Maar ja white.....tsja, johan gielen op sensation is wel weer super. Maar Erik-E en Marcello neee please neeee dan hoor ik nog liever die cd van vorig jaar met gouwe ouwe toppers van het verleden, daar kan ik tenminste wel op uit me dak gaan.
Trouwens erick e is wel een hele goede dj die heel veel verschillende stijlen draait van:
progressive tot techno (jazeker ook techno...)marcello vind ik persoonlijk wat minder...
White Edition is gare line-up
Black Rulez vooral met Mauro Picotto en Chris Liebing
erick e vind ik wel lachen draait wel lachen, maar die kan je gewoon in een club zien,
Jean, hier geef ik niet eens commentaar op
johan gielen, leuk maar niet op sensation
Armin van Buuren, nooit gehoord, maar die cd s van hem zijn echt vet.
Marcello, ken ik niet maar die kan je ook gewoon in een club zien.
de keuze tussen sensation white en impulz outdoor word wel erg gemakkelijk.
sensation black ga ik niet heen want dan ben ik in berlijn voor de love parade
ps. hoe vinden jullie mijn nieuwe sig? 72,5 euro armer maar dan heb je wel wat, althans dat hoop ik