TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [17-11-2007] Luminosity presents Phynn & Friends - Club Poema, Utrecht (NL)
Pages (3): [1] 2 3 »
[17-11-2007] Luminosity presents Phynn & Friends - Club Poema, Utrecht (NL)
On Saturday the 17th of November Luminosity will fill Utrecht's (home of massive events such as Trance Energy) top club venue 'Poema' with music lovers, top DJs, and an amazing atmosphere. Read up about DJs and info below, to get your tickets, simply click HERE!

About Luminosity
Originally started as a hobby project - but operating as a serious organization since September '07.
Luminosity is affiliated with Trance labels and agencies such as Black Hole Recordings, Global Twist Music, Y-Catch, Dancefield, Jay Pidgeon, MostWantedUK, Intuition Recordings, Solarize Agency and is actively seeking to acquire deals with more, along with major online Dance music community Partyflock.nl
The eventual goal for Luminosity is full support to upcoming Trance talents and promoting the Trance scene as a whole.
Seeking resident DJs and content/promotion deals with record labels and Trance web sites
Luminosity seeks to acquire content and promotional deals with Trance music labels, Trance-related web sites, nightclubs and talented DJs. Please contact us at luminosity [at] live.nl for more information.
Edit:
Club Poema heeft een perfecte ligging in hartje Utrecht, nog geen 5 minuten lopen van het centraal station en slechts 1 minuut lopen vanaf de parkeergarage onder Vredenburg.
Luminosity wil benadrukken dat er slechts 500 kaarten verkocht kunnen worden en raadt jullie aan om de kaarten in de voorverkoop aan te schaffen. Mochten er op de avond nog kaarten beschikbaar zijn, dan zijn deze voor �15,- te koop aan de deurkassa.
Algemene info Luminosity presents Phynn & Friends
- Officiele release van Phynn's zijn nieuwe single "This Is The Time"
- Dit event zal live (radio/video) gebroadcast worden via dancefoundation.nl
- Er zal een professionele fotograaf aanwezig zijn.
- Er zullen op dit event video opnamens gemaakt worden waarna er een video clip gemonteerd zal worden.
bolier, re:locate & norman spelen te hard voor mij. spijtig, heb nochtans heel veel zin in een TRANCE party
| quote: |
| Originally posted by Gladius bolier, re:locate & norman spelen te hard voor mij. spijtig, heb nochtans heel veel zin in een TRANCE party |
doe mij maar laat dan 
Puma ![]()
| Originally posted by LeonB dat ligt er maar net aan hoe laat ik moet draaien |
| Originally posted by MindP Wat is je voorkeur dan? |
go with the flow. Als ik vroeger draai dan zal het wat rustiger en opbouwender zijn, als ik later draai wat harder
Summernight Confessions moet wel lekker klinken live 
| Originally posted by The_G0dfather Summernight Confessions moet wel lekker klinken live |

| Originally posted by The_G0dfather Puma |
Kun je me eens uitleggen hoe je dat voelt? 
| Originally posted by LeonB geen idee go with the flow. Als ik vroeger draai dan zal het wat rustiger en opbouwender zijn, als ik later draai wat harder |
| Originally posted by Loraine Poema he, nie Puma Maar goed, hier wil ik dus echt wel bij zijn. Ik voel gewoon dat het een vet goed feest gaat worden |
| Originally posted by Gladius ik baseer me enkel op tracklists & je recente werk. |
Ga je binnenkort wel horen schat ik.
Haha, ik wou dat je vanavond al in Utrecht stond 
Al was eergisteren ook helemaaaaaaaaaal niet slecht 
Ps, het is nu ook mogelijk tickets via de mail te bestellen: luminosity [at] live.nl
| Originally posted by Gladius heb nochtans heel veel zin in een TRANCE party |
| Originally posted by TOR Die tijd is voorbij en ik kan die evolutie alleen maar positief noemen. Avonden zijn een stuk gevarieerder en boeiender nu. |
| Originally posted by LeonB heb net weer een echte trancer af Ga je binnenkort wel horen schat ik. |
| Originally posted by TOR Die tijd is voorbij en ik kan die evolutie alleen maar positief noemen. Avonden zijn een stuk gevarieerder en boeiender nu. |
| Originally posted by Gladius hopen op enkele ECHTE tranceplaten. |
| Originally posted by Push2005 Bijna niemand maakt ze nog; dus kunnen ze ook niet gedraaid worden... Jammer maar helaas |
| Originally posted by FCB_Fanatic vorige week duidelijk niet naar Trancesession geweest, het was idd gevarieerder dan een hele avond trance, maar zeker niet boeiender |
Ik vond het zeker niet slecht. Die set van MIKE was een van de beste die ik van hem gehoord heb de laatste tijd. Lekker neotrancy begin, beetje progressive, en afsluiten met een laatste uurke trance: was dik in orde
| Originally posted by Config Trancefusion Ik vond het zeker niet slecht. Die set van MIKE was een van de beste die ik van hem gehoord heb de laatste tijd. Lekker neotrancy begin, beetje progressive, en afsluiten met een laatste uurke trance: was dik in orde |
Overigens, het is mijn verjaardag de 19de dus mensen zonder cadeau'tje komen er niet in!

Schooier! 
Daar kun je de Vlamingen echt niet mee lokken heur
Zal je ze toch echt een Juupke aan moeten bieden
hihi
Yesterday played by the NR 1 DJ of the world as tune of the week in A State of Trance: Galen Behr vs Hydroid - Shift of the Ages !
See Galen Behr 17 November live @ Luminosity