TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hörlur?
Hörlur?
Vad för lur skulle ni känna vara värt att lägga surt förvärvade slantar på?
Går som bäst i tankar på att köpa nya och suktar (förstås) efter mdrv700 (eller 900 numer kanske iofs), men känner att dessa trots prisraset ligger aningens för högt? Samt när Sennheiser känns estetiskt klumpiga...? 
Användningsområden blir väl mest för eget bruk till div bärbart och dator/stereo.
dessa hörlurar har jag, och jag är mycket nöjd
http://www2.webon.net/cgi-bin/hifi_...p/sh.cgi?AHD750
Dessa har jag som bärbara..
Klassiker med attans bra bas återgivning!! Diskanten är det inte heller något fel på..
Eftersom jag är mycket coolare och annorlunda än alla andra i den grå massan har jag såna här:
Koss Ear Plugs
Re: Hörlur?
| quote: |
| Originally posted by RagingEskimo Vad för lur skulle ni känna vara värt att lägga surt förvärvade slantar på? Går som bäst i tankar på att köpa nya och suktar (förstås) efter mdrv700 (eller 900 numer kanske iofs), men känner att dessa trots prisraset ligger aningens för högt? Samt när Sennheiser känns estetiskt klumpiga...? ![]() Användningsområden blir väl mest för eget bruk till div bärbart och dator/stereo. |
dessa här jag
dem e riktigt bra.. enligt mig iallafall
| Originally posted by dbl dessa här jag dem e riktigt bra.. enligt mig iallafall |
Själv började jag vid tidig ålder å lyssna på musik, detta var mina första och enda.... nää

Nu har jag några SONY nånting (kan inte hitta dom just nu)

Hehehe nice pic steve.....
/me r0xxxing to banging techno @ a LAN 7 months ago

behøver jeg å si mer?
litt dyre, men veldig bra 
greetz from norge 
Technomannen på besök.....Nic pic vermi.....

lurar
Rekommenderar Grado SR80. Många på nätet verkar vara mycket nöjda, och jag kan bara hålla med.
Jag säger bara mdr-v700 bästa hörluren jag haft under mina 29 år finns att köpa billigt på http://www.sonyinside.com/ 1595 pix thats it
Geez - här fanns det svar på tal att gallra. Bitte sehr som dom säger!
Eftersom devisen Bigger is Better får råda i det här fallet så lutar det ju åt ett par Sony igen, hade v200 förut så... varför ändra på ett vinnande koncept..?
Kollade på både Grado och Denon. De senare funkade, men Grado kändes lite..sådär, kan man säga. De paret jag testade iaf.
hmm.. the quest goes on..
Tack för hjälpen, hur som helst.
*lallar tillbaka till Cannonball Run 2* 
Förresten...
Om cash inte vore ett hinder vilka lurar skulle införskaffas då?
mina hörlurar är bäst, så enkelt är det
har ett par sony skitar... kommer inte ihåg namnet, o orkar inte springa efter dom... hehe 
Ohh jag önksar jag hade ett välbetalt jobb...
| Originally posted by Dj_ExOn Ohh jag önksar jag hade ett välbetalt jobb... |
JAg har ett par asjusta sennheisers funka bra
Modell etc...?