TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zangeres TLC komt om bij auto-ongeluk
Pages (2): [1] 2 »


Posted by TranceFool on Apr-26-2002 10:09:

Zangeres TLC komt om bij auto-ongeluk

Lisa "Left Eye" Lopes van de R&B groep TLC is donderdag omgekomen bij een auto-ongeluk in Honduras. Ze was op slag dood. Dit is vrijdag bekendgemaakt door haar platenmaarschappij.

De bandleden van TLC reageerden geschokt 'We zijn samen opgegroeid en waren een soort van familie. Vandaag hebben we een zuster verloren'. Lopes was op vakantie in het Midden-Amerikaanse land. Bij het ongeluk waren ook zeven anderen betrokken, niemand hiervan raakte gewond.


Foute boel.....eerst Aaliyah nu dit weer..


Posted by Miss Proximus on Apr-26-2002 10:14:

damn!!


Posted by Jukx on Apr-26-2002 10:15:

is dat die ene met al die tattoos?
jeetje, echt zonde zeg! ik vond TLC altijd best wel goed namelijk..




Posted by Dr. Kuipers on Apr-26-2002 10:20:

Zag het net op MTV ja

Die muziek was best wel te pruimen soms.

Vond Waterfalls altijd wel leuk nummer


Posted by Partyhardy! on Apr-26-2002 10:25:

Wow! niet te geloven zeg!


Posted by SnuggLe on Apr-26-2002 10:27:

Smile Tongue

Is dat die lekkere van het stel?

Wel kut jah... Waarom kan zoiets niet DJ Jean / Jantje Smit overkomen? (Wow, co�ncidence.. Jean..Jantje...allebei bout..zo had ik het nog nooit bekeken)

Greetz,
SnuggLe


Posted by Pjotr G on Apr-26-2002 10:35:

of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht

wie strijkt die centen dan toch op


Posted by mido on Apr-26-2002 11:10:

quote:
Originally posted by Pjotr G
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht

wie strijkt die centen dan toch op


SJah wat denk je van de familie en de platenmaatschappij???


Posted by Miss Proximus on Apr-26-2002 11:11:

quote:
Originally posted by Pjotr G
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht

wie strijkt die centen dan toch op


die net na haar dood was al lang geleden opgenomen en diegene die nu net uit is is (de clip tenminste) opgenomen vlak voor t ongeluk. ze stortte nl. neer op de terugweg naar huis :S

wie die centen opstrijkt? platenmaatschappij denk ik


Posted by DjRV on Apr-26-2002 11:36:




Damn,tlc roeleerde dik.
Had zelfs nog een cd van ze gekocht ooit.

Don't go chashing waterfalls,please stick to the riviers and the lakes that your used to....


Posted by TimeportE on Apr-26-2002 11:37:

quote:
Originally posted by Pjotr G
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht

wie strijkt die centen dan toch op

wel jammer dat dit ook weer gebeurd is.. ze hadden soms best wel vette clips en traxx...
en wat dacht je van 2pac.. die gast is al meer als een jaar dood en er komen nog steeds clips van em op buis (van matriaal van toen ie nog leefde), hij had al heel veel opgenomen toen hij nog leefde en dat staat daar bij die platen maatschappij allemaal nog in de kast dus zij kunnen nog wel eff verder!


Posted by Gurian on Apr-26-2002 11:40:

Djees he
Ma het is opzich wel een reden om nu heel erg te feesten want je ziet het het kan zo met je afgelopen zijn.

Op MSN gaan nu ook al berichtjes rond om 16:15 een minuut stilte te houden.
Ma dat vindt ik opzich een beetje heel erg overdreven


Posted by mido on Apr-26-2002 11:51:

Lisa Lopes: 1971-2002

LOS ANGELES - Lisa Nicole Lopes, alias Left Eye, is om het leven gekomen. Lisa, een van de zangeressen van het succesvolle Amerikaanse r&b-trio TLC, is tijdens haar vakantie in Honduras omgekomen bij een auto-ongeluk. Dat heeft haar platenmaatschappij, Arista Records, vrijdag meegedeeld. Meer informatie is niet gegeven.



Vlnr: Tionne Watkins, Lisa Lopes en Rozonda Thomas (Los Angeles, 28 februari 1996) (Foto: AP)

Lisa Lopes zou eind mei 31 jaar worden. TLC had veel hits, zoals 'No Scrubs' en 'Waterfalls'. Het meeste recente album, 'Fanmail', stond vijf weken op de eerste plek in de Amerikaanse hitparades en won in 2000 een Grammy voor beste r&b-album.

Lisa Lopes kwam in 1994 in het nieuws omdat ze was gearresteerd wegens het in brand steken van het huis van haar vriend. Ze kreeg een voorwaardelijke celstraf en vertrok naar een alcoholontwenningskliniek.

bron: Telegraaf


Posted by kolkiewolkie on Apr-26-2002 11:52:

quote:
Originally posted by TimeportE
en wat dacht je van 2pac.. die gast is al meer als een jaar dood en er komen nog steeds clips van em op buis (van matriaal van toen ie nog leefde


EEN jaar ??

dacht dattie al 4 jaar terug neergepaft werd ofzo

(en nog twijfel ik er aan, als je ziet wat een ENORME berg meuk onder zijn naam nog uitgebracht is)

EDIT: dit is trouwes ook knap klote... dood is nooit fijn


Posted by TranceFool on Apr-26-2002 12:26:

Hmmm 2Pac .....ik heb daar weles verhalen over gehoord dat die gast helemaal niet dood is. In een clip hattie eerst schoenen aan die nog helemaal niet bestonden voordat hij was doodgeschoten. Misschien is het onzin, weet er verder eigenlijk nix vanaf


Posted by DjRV on Apr-26-2002 12:57:

In tupac's geval zijn er veel verhalen rond gegaan...
Vlak voor tupac's dood,verandere hij zijn artiestennaam in Mekkavelli (of zoiets ).Die naam droeg ook een oud romeinse strijder die zijn tegenstanders verraste door ze te laten denken dat ie dood was...
Veel aanhangers van tupac geloofden dus ook dat hij dit zelfde bedacht had..

Wat betreft alle tracks die later van hem uitkwamen,hij schreef onwijs veel nummers en gedichten en heel veel van die meuk heeft hij ook "ingezongen" op tapes.Vrienden en familie hebben die toen i.s.m de platenmaatschappij daar beatz onder gebouwd en uitgebracht.En er is nog zoveel werk van tupac over dat je de komende 10/20 jaar nog wel "nieuwe" tracks van hem kan gaan horen


Posted by TimeportE on Apr-26-2002 13:00:

quote:
Originally posted by DjRV
In tupac's geval zijn er veel verhalen rond gegaan...
Vlak voor tupac's dood,verandere hij zijn artiestennaam in Mekkavelli (of zoiets ).Die naam droeg ook een oud romeinse strijder die zijn tegenstanders verraste door ze te laten denken dat ie dood was...
Veel aanhangers van tupac geloofden dus ook dat hij dit zelfde bedacht had..

ook was er nog het verhaal dat hij in clip die na zijn dood uitkwam tupac schoenen draagt die hij eigenlijk pas na zijn dood binnenkreeg.. en der zijn volgens mij nog meer van dat soort verhalen!


Posted by Opti on Apr-26-2002 13:06:

6 jaar jongens...


Posted by tijs08 on Apr-26-2002 13:25:

spijtig weer.....


Posted by Yarnie on Apr-26-2002 14:21:

not r0x


Posted by Siesta on Apr-26-2002 15:42:

ik vond dat nummer met mel c, never be the same again, zo lekker

jammer dat ze nu d00d is, niet veel van gehoord btw


Posted by Henkie_henk on Apr-26-2002 16:35:

mmmm is er nog officiele site.. die tzelfde zegt??

ja t mog weer nie normaal eindigen he.. bleh


Posted by John on Apr-26-2002 20:28:

rip dan maar
no scrubs van tlc is nog steeds relax, en zoals siesta zei ook dat liedje met mel c is goed... maar ja, life goes on..


Posted by Eye-Riz on Apr-27-2002 11:11:

quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm 2Pac .....ik heb daar weles verhalen over gehoord dat die gast helemaal niet dood is.

Mmmm, misschien zit ie dan wel met Elvis Presley op de Bahama's aan een cocktail te lurken


Posted by Partyhardy! on Apr-27-2002 12:34:

quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm 2Pac .....ik heb daar weles verhalen over gehoord dat die gast helemaal niet dood is. In een clip hattie eerst schoenen aan die nog helemaal niet bestonden voordat hij was doodgeschoten.


Scully=> "Mulder,Mulder wat denk jij ervan???"


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.