TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-Up Impulz Outdoor
Line-Up Impulz Outdoor
Joyi Biomehanika
Danny Rampling
Tom Harding
Dave Randal
Technasia
BK Marshall
Jefferson
CJ Mackintosh
Michel de Hey
Dave Angel
Graham Gol
Jean
JP
Geatano Parisio
Lucien Foort
Roog
Don Diablo
Erick E
Mar Y Sol
Mickey Finn
Fred Nasty
Guy Ornadel
Montana
Dwin
Rob Bright
FC Kahuna
Fred Numph
Dazzle
Cor Fijneman
Alex Ellenger
Marcello
Jurgen
Emjay
Johna Cyber
Mark van Dale
Simon Bassline
Smith
Mad Ed
Hepcat
Le Funkubine
Tyson
Unreal
Dick Spacey
Macey
Joost van Bellen
Timst'r
Odd Bod
Jefferson
Quinten de Rozario
Morpheus
Eva Gardner
Dame
Ambient Daan
The Well
Elay
Barthezz
Lab 4
Andian
Jose
ik weet trouwens niet of die klopt want op de Impulz-site is nog niks officieel bevestigd. maarja, het zou best wel eens kunnen...

Ik vind het vrij veel DJ's. Allemaal op 1 avond? Zo van: "niet langer dan 5 minuten draaien jongens, anders komt het draaischema in de war". Ofzoiets.
vergeet niet dat dit de Outdoor editie is van Impulz en dat dit feest dus een stuk langer duurt dan een reguliere editie. verder zullen ze wel de mogelijkheid hebben om veel verschillende tenten neer te zetten.. vandaar de waslijst met dj's. (lijkt mij)

l33te lijst, wel heel veel jah, en dan mis je zo;n h00p.
maja ik ben dan toch op vakantie
Re: Line-Up Impulz Outdoor
Danny Rampling
Technasia
Michel de Hey
Geatano Parisio
Lucien Foort
Guy Ornadel
Montana
FC Kahuna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Fred Numph
Dazzle
Emjay
Johna Cyber als ie zijn dag heeft
Voor deze dj's zal ik komen als deze lijst waar is...
fc kahuna is echt de moeite waard hun laatste essential mix is top of the bill.
Re: Re: Line-Up Impulz Outdoor
| quote: |
| Originally posted by magrec Voor deze dj's zal ik komen als deze lijst waar is... fc kahuna is echt de moeite waard hun laatste essential mix is top of the bill. |

[/edit]
Tiesto en de rest van de Magik Muzik crew staan er niet bij. Op een paar na dan. Vreemd
alleen tiesto staat er niet bij toch?
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Ik vind het vrij veel DJ's. Allemaal op 1 avond? Zo van: "niet langer dan 5 minuten draaien jongens, anders komt het draaischema in de war". Ofzoiets. |
hee, kijk nou, het overgrote deel van de sensationline up zit er ook in verwerkt.... (erick E, marcello, jean (WTF?), michel de hey)...
lijkt me een zeer flex feestje.. denk dat je me in kunt counten
[offtopic]
zie net in de 'the Q nieuwsletter' dat misja helsloot daro draait morgen .... WOOOOOT!!
[/offtopic]
Ziet er relaxed uit
Mis alleen wel, zoals in andere thread werd gesuggereerd Tiesto en Blackhole gang 
Toch wel een voorwaarde voor mij om te gaan eigenlijk...
Ik MOET Tiesto gewoon nog eens zien dit jaar, en heb niet de poen om naar het buitenland te gaan, en zovaak draait ie niet in NL
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Ziet er relaxed uit Mis alleen wel, zoals in andere thread werd gesuggereerd Tiesto en Blackhole gang ![]() Toch wel een voorwaarde voor mij om te gaan eigenlijk... Ik MOET Tiesto gewoon nog eens zien dit jaar, en heb niet de poen om naar het buitenland te gaan, en zovaak draait ie niet in NL |
de line up vond ik op teletekst yorin fm. dus hij zal wel kloppen
http://www.rtl.nl/videotext/data/yorin/gif/338_17.gif?x=101991950
http://www.rtl.nl/videotext/data/yorin/gif/338_18.gif?x=101991950
lekere line up, LAB 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dj tiesto werdt niet bevestigd door de crew toen ik een mailtje stuurde naar hen. Ze wilde nix zeggen daarover daarom vindt ik het ook zo raar dat het wel op de Yorin text staat en nie op de site.
Joh, Tiesto komt wel..
En zo niet: lekker boeiend! Genoeg andere goede (BLACKHOLE!)- Dj's.
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Heb je wel eens van MEERDERE PODIA/TENTEN gehoord |
Nah lekker boeiend allemaal!
whehe
Ik heb in ieder geval mijn kaartje al voor me liggen!

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.