TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-Up Impulz Outdoor


Posted by Jukx on Apr-26-2002 17:37:

Line-Up Impulz Outdoor

Joyi Biomehanika
Danny Rampling
Tom Harding
Dave Randal
Technasia
BK Marshall
Jefferson
CJ Mackintosh
Michel de Hey
Dave Angel
Graham Gol
Jean
JP
Geatano Parisio
Lucien Foort
Roog
Don Diablo
Erick E
Mar Y Sol
Mickey Finn
Fred Nasty
Guy Ornadel
Montana
Dwin
Rob Bright
FC Kahuna
Fred Numph
Dazzle
Cor Fijneman
Alex Ellenger
Marcello
Jurgen
Emjay
Johna Cyber
Mark van Dale
Simon Bassline
Smith
Mad Ed
Hepcat
Le Funkubine
Tyson
Unreal
Dick Spacey
Macey
Joost van Bellen
Timst'r
Odd Bod
Jefferson
Quinten de Rozario
Morpheus
Eva Gardner
Dame
Ambient Daan
The Well
Elay
Barthezz
Lab 4
Andian
Jose



ik weet trouwens niet of die klopt want op de Impulz-site is nog niks officieel bevestigd. maarja, het zou best wel eens kunnen...



Posted by Cosmic on Apr-26-2002 17:55:

Ik vind het vrij veel DJ's. Allemaal op 1 avond? Zo van: "niet langer dan 5 minuten draaien jongens, anders komt het draaischema in de war". Ofzoiets.


Posted by Jukx on Apr-26-2002 18:03:

vergeet niet dat dit de Outdoor editie is van Impulz en dat dit feest dus een stuk langer duurt dan een reguliere editie. verder zullen ze wel de mogelijkheid hebben om veel verschillende tenten neer te zetten.. vandaar de waslijst met dj's. (lijkt mij)


Posted by Siesta on Apr-26-2002 18:04:

l33te lijst, wel heel veel jah, en dan mis je zo;n h00p.

maja ik ben dan toch op vakantie


Posted by magrec on Apr-26-2002 19:08:

Re: Line-Up Impulz Outdoor


Danny Rampling
Technasia
Michel de Hey
Geatano Parisio
Lucien Foort
Guy Ornadel
Montana
FC Kahuna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fred Numph
Dazzle
Emjay
Johna Cyber als ie zijn dag heeft



Voor deze dj's zal ik komen als deze lijst waar is...

fc kahuna is echt de moeite waard hun laatste essential mix is top of the bill.


Posted by Jukx on Apr-26-2002 19:17:

Re: Re: Line-Up Impulz Outdoor

quote:
Originally posted by magrec

Voor deze dj's zal ik komen als deze lijst waar is...

fc kahuna is echt de moeite waard hun laatste essential mix is top of the bill.


ja dat heb ik dus ook gehoord.. heb hem laatst nog proberen te zoeken op AG maar kon hem niet vinden.


[edit] oops, laat maar.. heb hem al gevonden! [/edit]


Posted by Remy D on Apr-26-2002 19:31:

Tiesto en de rest van de Magik Muzik crew staan er niet bij. Op een paar na dan. Vreemd


Posted by Jukx on Apr-26-2002 20:29:

alleen tiesto staat er niet bij toch?


Posted by eXos on Apr-26-2002 20:42:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik vind het vrij veel DJ's. Allemaal op 1 avond? Zo van: "niet langer dan 5 minuten draaien jongens, anders komt het draaischema in de war". Ofzoiets.


Heb je wel eens van MEERDERE PODIA/TENTEN gehoord.


Posted by kolkiewolkie on Apr-26-2002 21:15:

hee, kijk nou, het overgrote deel van de sensationline up zit er ook in verwerkt.... (erick E, marcello, jean (WTF?), michel de hey)...

lijkt me een zeer flex feestje.. denk dat je me in kunt counten

[offtopic]
zie net in de 'the Q nieuwsletter' dat misja helsloot daro draait morgen .... WOOOOOT!!

[/offtopic]


Posted by Dr. Kuipers on Apr-26-2002 21:36:

Ziet er relaxed uit
Mis alleen wel, zoals in andere thread werd gesuggereerd Tiesto en Blackhole gang
Toch wel een voorwaarde voor mij om te gaan eigenlijk...
Ik MOET Tiesto gewoon nog eens zien dit jaar, en heb niet de poen om naar het buitenland te gaan, en zovaak draait ie niet in NL


Posted by Joost008 on Apr-26-2002 22:00:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ziet er relaxed uit
Mis alleen wel, zoals in andere thread werd gesuggereerd Tiesto en Blackhole gang
Toch wel een voorwaarde voor mij om te gaan eigenlijk...
Ik MOET Tiesto gewoon nog eens zien dit jaar, en heb niet de poen om naar het buitenland te gaan, en zovaak draait ie niet in NL


Was het nie al bevestigd dan dat Tiesto kwam dach ik toch wel of hebbik dat mis

Grtz


Posted by basvh on Apr-27-2002 15:05:

de line up vond ik op teletekst yorin fm. dus hij zal wel kloppen

http://www.rtl.nl/videotext/data/yorin/gif/338_17.gif?x=101991950

http://www.rtl.nl/videotext/data/yorin/gif/338_18.gif?x=101991950

lekere line up, LAB 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Gurian on Apr-27-2002 16:22:

Dj tiesto werdt niet bevestigd door de crew toen ik een mailtje stuurde naar hen. Ze wilde nix zeggen daarover daarom vindt ik het ook zo raar dat het wel op de Yorin text staat en nie op de site.


Posted by SnuggLe on Apr-27-2002 16:27:

Joh, Tiesto komt wel..

En zo niet: lekker boeiend! Genoeg andere goede (BLACKHOLE!)- Dj's.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Cosmic on Apr-27-2002 18:41:

quote:
Heb je wel eens van MEERDERE PODIA/TENTEN gehoord

Ja, duh, maar dan nog. Normaal zijn er meestal niet meer dan zo'n 20 dj's op 1 feest. Ik was even verbaasd zeg maar.


Posted by mido on Apr-27-2002 19:03:

Nah lekker boeiend allemaal!

whehe

Ik heb in ieder geval mijn kaartje al voor me liggen!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.