TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- schietpartij op duitse school...insane?


Posted by John on Apr-26-2002 20:31:

schietpartij op duitse school...insane?

shit zitik net ff tv te kijke.... ziek dit http://nu.nl/document?n=55831 waar de fuck gaat dat heen, tis vrij rot als je 2 keer zakt maar dan haal je toch lekker ergens anders je diplomatje? en ga je toch niet in et wilde weg mense vermoorden?
there's more to life then school...(trance!! )


Posted by serialkillah on Apr-26-2002 20:34:

d'r ging ineens iets *snap*.........


Posted by New Wave on Apr-26-2002 20:51:

echt fukket up dit hey...


Posted by Joost008 on Apr-26-2002 20:55:

Dit soort dingen vin ik dus echt gwoon lomp he dit vinnik gwoon nie kunne dit is dus echt fucked up

Hier wordt ik gewoon stil van
Grtz


Posted by Jappio on Apr-26-2002 21:29:

T gaat inderdaad helemaal nergens over.. Btr kijk je naar jezelf als je je examens niet haalt, en ga je niet 14 onschuldige leraren neerschieten.. Damn wat wonen er een hoop debielen op deze wereld Ltr


Posted by mr.marcello on Apr-27-2002 08:24:

Echt Amerikaanse tafarelen in Europa....het komt steeds dichterbij! Maar het moet toch echt niet gekker worden hoor...pfff!!!

Met vriendelijke groet.


Posted by Blik on Apr-27-2002 13:38:

die gast heeft 17 mensen neergeschoten, 13 leerlingen, 2 leraren, 1 politieagent en zichzelf

en dat allemaal omdat die 2 keer was gezakt voor zijn eindexamen en daarom dus van school gegooid was....



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.