TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MiDo live @ AB Radio !!!!!
MiDo live @ AB Radio !!!!!
Vrijdag over 2 weken (10-05-2002)op AB Radio (www.abradio.nl) wordt er een interview gehouden met Audio Culture!!!
Oftewel ik en de jongen waar ik muziek mee maak!!!
Ook is ons gevraagd om 3 kwartier tot een uur te draaien!!!
Geloof mij! Ik ben nu al zwaar zenuwachtig!!
Er is net een kort ineterview met me gehouden. En dan zullen wij uitgebreid geinterviewd worden!!!
Dussuh luisteren maar!
Als ik de frequenties heb dan geef ik ze door!
Het is in een groot deel van Noord-Holland te ontvangen.
En zo niet kun je luisteren via het web op www.abradio.nl
Helaas maar op 24 kbit/sec.....
Maar het is te luisteren!
whehe
Laters!!!!!!!
Cool man!!
goeie promotie voor AC dan he!! 
datum staat al genoteerd in mijn agenda!!
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Cool man!! goeie promotie voor AC dan he!! ![]() datum staat al genoteerd in mijn agenda!! |
Zwaar relaxt man.
STRESSE!!!! 
Cool, daar hebben we t maandagnacht nog wel ff over 
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Zwaar relaxt man. STRESSE!!!! ![]() Cool, daar hebben we t maandagnacht nog wel ff over |

cooool man, niet zenuwachtig zijn, gewoon ff 10 x diep inademen en ff je verstand op 0 zetten.
hey veel suc6 man!!!
natuurlijk wel effe zeggen dat iemand van WWW.TRANCEADDICT.COM. woei je grootste concurent, jullie naam heeft verzonnen 
| quote: |
| Originally posted by New Wave natuurlijk wel effe zeggen dat iemand van WWW.TRANCEADDICT.COM. woei je grootste concurent, jullie naam heeft verzonnen |
Mensen het is kut voor mij in ieder geval.
Maar het draaien van morgen is verplaatst naar de week daarop! 
Volgende week vrijdag dus. Dus voor degene die willen luisteren dan weten jullie het! 
Nou vanavond was het zover!!!!
Ik denk dat er niemand naar mij geluisterd heeft!
Maar daarom hier even een verslagje.
Vanaf 22 uur was de aandacht gericht op Audio Culture.
We hebben een interviewtje gehad. En dat was wel kewl! 
Nou toen zijn de nummers:
Horizon (Radio Edit)
en
View to the future (Long Sea Edit)
gedraaid!
En daarna bleef er nog een half uurtje voor mij over om te draaien. En geloof me! Ik was ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAR zenuwachtig!!!
Maar de eerste mix ging gewoon vet!
Toen ik met de derde plaat bezig was toen vielen de lage tonen weg van de monitors!!! En dat was goed kut. Ik kon toen bijna niet meer horen of de platen gelijk liepen.
Vervolgens komt er iemand de studio ingelopen die zich voor wilde stellen. En hij vond het het juiste moment om dat in de overgang te doen. whehehe
Al met al ging het wel goed volgens mij. Ik heb alleen maar positieve berichten gekregen. En ze willen me nog een keer in de uitzending hebben om nog een mix te maken. Maar dan van een vol uur! 
Dus ik voel me HAPPY!!!
ja duh, ik was aan t werk
heb je m op mp3 lul


| quote: |
| Originally posted by Optimus ja duh, ik was aan t werk ![]() heb je m op mp3 lul ![]() ![]() |
Ja ik was het dus ook helemaal vergeten!!
gaaf voor je dat ze je nog een keer willen hebben, en je weet het van BEllie... de tweede keer gaat stukken beter 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.