TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- illusion 31 oktober Re:Locate - Johan Gielen
illusion 31 oktober Re:Locate - Johan Gielen
Wie gaat er hier allemaal naartoe?dan kunne we misschien een beetje afspreken met de tranceliefhebbers hiere 
Normaal gezien aanwezig 
ook aanwezig! 
Gieluuuuuh: http://www.nu.nl/news/1293502/61/DJ...Maleisi%EB.html
| quote: |
| Originally posted by Freezel Gieluuuuuh: http://www.nu.nl/news/1293502/61/DJ...Maleisi%EB.html |
Line up The Illusion Experience:
Ground Level
22.00 - 23.30u : Jan (www.dj-jan.be)
23.30 - 01.00u : Kane
01.00 - 02.30u : Johan Gielen (www.JohanGielen.com)
02.30 - 03.30u : Francky Kloeck (www.myspace.com/Frankykloeck)
03.30 - 05.00u : RE:LOCATE (www.octagen-music.com)
05.00 - 06.30u : Wout
06.30 - Sluit : Nico (www.djnico.be)
Hmm die re:locate speelt wel laat. En hoe kan ik ulle eventueel herkennen?
Re:Locate, nice.
Maar fucking Gielen?? Waar halen ze dat uit bij Illusion?
ik zal er ook zijn!
| Originally posted by Xilver Re:Locate, nice. Maar fucking Gielen?? Waar halen ze dat uit bij Illusion? |

. Voor de juiste crowd een goede set; op algemene events platte/commerciele kak.
Ik hoop op een goei feestje vanavond
Ik denk dat in Illusion met het normale Illusion volk er toch meer sfeer gaat zijn bij Gielen maar we zullen zien
@ TranceGenetic: ik hang altijd ergens rond voor de cocktailbar 
Ja ik krijg daar een fles champagne vo menne verjaardag, ma ik gaan daar ma me 2 man zijn, dus diegene da zich geroepen voelt mag altijd is komen meedrinken 
EDIT: shit das ni voor vandaag, vrkeerd gezien 
| Originally posted by Push2005 Ik zou eerder het omgekeerde zeggen, lol. ![]() Gielen is clich�gewijs natuurlijk leuk om op te kakken maar heeft dikwijls wel een sterke platenkeuze. Van Re:Locate zou ik net n�ets verwachten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd om de reacties erop achteraf te zien. Voor hetzelfde geld draait hij natuurlijk een bekakte set met Fedde Le Grand's erin. Je kunt Gielen eigenlijk een beetje vergelijken met YDR vind ik . Voor de juiste crowd een goede set; op algemene events platte/commerciele kak. |
. Van Re:locate zou ik ook vrij weinig verwachten, een vrij standaard setje volgens mij. Eventueel tech-trance achtig
.
net bij de deur, maar ik pak het risico niet, tzou evengoed een serieuze kutnacht kunnen worden.
ik heb niemand van ulle tegegekome, ma kweet wel dat er bangelijk was geweest!Johan Gielen heeft een energetisch trance setje neergezet!Onder andere: First State featuring Anita Kelsey - Falling. Heb Re:locate wel ni kunne zien, want om halfvier vertrokke, omda diegene waar dak mee daar was, vroeg moest opstaan vandaag.
Heb Re:Locate ook niet meer kunnen zien.. Nog klein ongelukje gehad in Illusion waarbij ik m'n vingers gesneden heb aan glas, en aangezien die snee bleef bloeden zijn we naar de spoed kunnen gaan om het te laten hechten...
Johan Gielen z'n set vond ik wel in orde 
Ik vond Johan Gielen, Kane en Franky Kloeck echt goed. Veel sfeer, goeie platen, ... maar Re:Locate was echt saai
dansvloer stond nog goed vol na Franky zijn set maar toen Re:Locate een half uurtje bezig was, schoot er niet meer veel volk over
Ma bon, ik heb mij wel geamuseerd 
Johan Gielen was zeker ni slecht inderdaad. Franky Kloeck was wel de verrassing van de avond, had hem nog ni bezig gehoord maar draaide bom na bom. Daardoor viel het bij Re:Locate wa stil denk, draaide (voor mij allesinds) minder bekend werk. Na 45min. doorgegaan.
Was zeker ne fijnen avond en ook wa beta's tegegekome.
hoe noemt die plaat die Kane stukje voor Gielen draaide met die stukjes handgeklap?