TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Största publik ni lirat för?
Största publik ni lirat för?
alla ni som snurrar skivor här, hur stor publik har ni spelat för?
Jag körde på en festival en gång, 1500 pers. helt otrolig känsla...
Re: Största publik ni lirat för?
| quote: |
| Originally posted by Beamish alla ni som snurrar skivor här, hur stor publik har ni spelat för? Jag körde på en festival en gång, 1500 pers. helt otrolig känsla... |
1500 pers... vart var det?
| Originally posted by Trancefella har spelat för ca: 20 pers... men ska faktist spela den 14 i skolan för högstadiet [så håll tummarna!] |
.
. kommer typ vara 100 pers... mitt första framträdande dessutom... grymmt nervös
...
typ 120+ pers.
har sjungit inför runt 500 pers..
Jag har lirat basket inför några tusen människor, räknas d
Å även vart m i Ungdoms OS...
Kan dock inte spinna alls... 
| Originally posted by doter Å även vart m i Ungdoms OS... |
... några hundra typ. Men det hade inget med musik att göra.
| Originally posted by Aendy ... några hundra typ. Men det hade inget med musik att göra. |
| Originally posted by Trancefella oj! gick de bra? |
| Originally posted by reveal lirade inte ni inför en stor tv-publik? tänker på rullbandyturneringen i holland.. (det var väl holland?) |
| Originally posted by Aendy Nja, det var Portugal. Det absolut tuffaste var att turneringens första mål (gjort av mig) fanns med i TV-vinjetten för turneringen hela veckan. |
Tror det var ca 20 pers på golvet en gång, men vanligtvis brukar det var 0-5 pers på en och samma gång. Iofs så har jag inte precis haft världens största tur med spelningstillfällen. Sista gången var i söndags 10-01! Men med lite tur så får jag spela i 'ravetältet' på Fyrisfestivalen i år. DET skall bli riktigt kul.