TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 3 Mei: Een vet maar stevige party in Groningen


Posted by aphex on Apr-27-2002 15:34:

3 Mei: Een vet maar stevige party in Groningen

Op 3 Mei heeft Dua Penotti weer een stevig feest gepland namelijk,
HOUSE OF 7EVEN

Ofwel 7 Area's met heerlijk muziek geweld in de volgende stylen:
Progressive, Hardhouse, Hardcore, Old School, Terror, New Style, Techno, Trance, 2Step en Garrage.
Ook hebben ze een chillout room, video room en vip room met live dance acts, laser en licht shows etc etc.

Als DJs staan genoteerd:

Clive King, Gizmo, Johnny 7, Damien,
Lady Dana, Lords Of Terror, Buzz Fuzz, Rabutu,
Akira, DJ Crossover, Crazy ED, DJ Lenn,
Erick E, DJ Daan, Luca,
Chinoh en Trunks.

De kaarten kosten respectivelijk in de presale of aan de deur 22 en 27 euro.
VIP kaarten kun je reserveren op 06 44 63 03 55, en de deuren zijn open dan 22:00 tot 06:00

Meer info op
Dua Penotti Events of gewoon even mailen.


Posted by Siesta on Apr-27-2002 15:44:

v.i.p kaarten reserveren??? l33t


Posted by Henkie_henk on Apr-27-2002 15:55:

whaha a-relax om maar ff in die nerd sutdententaal te blijven..

Ziet er iig wel goed uit.. is t overwegen waard (vooral voor garage natuurlijk)


Posted by DJ Bazz on Apr-27-2002 20:39:

zal wel ff kijken of ik langs kom, denk et wel, maar waar ist precies?


Posted by Joost008 on Apr-28-2002 11:05:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
zal wel ff kijken of ik langs kom, denk et wel, maar waar ist precies?


Moej de titel nog es goed leze


Posted by Miss Proximus on Apr-28-2002 13:02:

quote:
Originally posted by Joost008


Moej de titel nog es goed leze


mja...en in groningen is maar 1 plek waar feesten gegeven worden


Posted by DJ Bazz on Apr-28-2002 19:03:

quote:
Originally posted by Joost008


Moej de titel nog es goed leze


ja waar precies in groningen, welk gebouw snappie, zo dom ben ik nou nog net weer niet
quote:
mja...en in groningen is maar 1 plek waar feesten gegeven worden

er zijn wel meer plekken dan het martiniplaza of bedoel je die niet?


Posted by Joost008 on Apr-28-2002 19:46:

Ja owk ik snappum hehe foutje


Posted by aphex on Apr-28-2002 20:26:

Het wordt gehouden in pruim in zevenhuizen.. voor groningeners wel bekend anders kijk ff op de site


Posted by Miss Proximus on Apr-29-2002 11:10:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
er zijn wel meer plekken dan het martiniplaza of bedoel je die niet?


welkom in de wondere wereld van sarcasme bas

natuurlijk zijn er meerdere plekken in grunn


Posted by T.H.C. on Apr-29-2002 13:05:

quote:
Originally posted by aphex
Het wordt gehouden in pruim in zevenhuizen.. voor groningeners wel bekend anders kijk ff op de site


Ah pruim, benik wel eens geweest, daar kan je een leuk feesie geven denk ik, is alleen wel een beetje een doolhof. maargoed de weg ben ik wel vaker kwijt zal wel weer aan mij hebben gelegen


Posted by DJ Bazz on Apr-29-2002 19:05:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


welkom in de wondere wereld van sarcasme bas

natuurlijk zijn er meerdere plekken in grunn


damned ik lees veel van die sarcasmeposts van jou maar trap er nu zelf in


Posted by aphex on May-02-2002 08:46:

Al iemand plannen gemaakt? Als iemand komt dan hooe rik het graag, ff mini meetinkje houden



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.