TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Koninginnedagfeestjes
Pages (2): [1] 2 »
Koninginnedagfeestjes
welke feestjes worden waar gehouden met welke line-ups? en dan gaat het me vooral om het noorden
noorden? helaas 
hier in t diepe zuiden komt gielen ff 5 uur lang solo draaien
Wij gaan overdag naar Eindhoven waar Tiesto van 16.00 tot 18.00 een set weggeeft op het stationsplein...... Nu maar hopen dat het droog blijft...! 
joh, kijk even op sites met uitgebreide agenda's daar kom je alles tegen wat er is (presale, dancegids, start2dance, weet ik veel wat allemaal, zelfs Nexus
)
Hier in twello is ook een feestje want mijn broertje is dan jarig 






op het museumplein is een leuk feest met blof en kane 
nee serieus, lekker naar Amsterdam om te feesten, in het hoge noorden kan je altijd nog zitten. Nieuwzijdse voorburgwal, Club Item, stampen stampen stampen!! weeee
In den Bosch is er een topfeest komende dinsdag, met wereldberoemde artiesten zoals Guus Meeuwis, Gradje damen, en nog een paar van die stumpers die het levenslied proberen te promoten....
| quote: |
| Originally posted by mpost Nieuwzijdse voorburgwal, Club Item, stampen stampen stampen!! weeee |
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Wij gaan overdag naar Eindhoven waar Tiesto van 16.00 tot 18.00 een set weggeeft op het stationsplein...... Nu maar hopen dat het droog blijft...! |
Ik ben ook zeker weten in Eindhoven bij Tiesto te vinden, regen of geen regen!
Ik morgen ook nar Eindhoven
naar Tiesto!
is d`r overdag ook wat te doen in utrecht??
ik ga d`r met m`n ouders heen, en ut zou wel vet zijn als ik daar nog een dj`tje kan beluisteren 
grtz,
DJ Mantis
Me gaat denk ik ook naar Eindhoven. FF kijken of ik morgen me wat beter voel, ben nl. het afgelopen w-end ziek geweest
.
mzzls
Okee zo te zien ben ik de eerste die terug is uit Eindhoven.. Goed knallen was het ja. Eerst Eric E, draaide een lekkere set weg, niet helemaal mijn stijl maarja moet kunnen (zat wel een beetje te kloten op het einde toen Tiesto het over moest nemen). En daarna DJ Tiesto.. ik heb maar 5 minuten staan luisteren en toen nam een claustrofobisch gevoel me over en moest ik weg, het was echt zoooooo druk, ik kon mn armen niet eens bewegen. Ik heb de rest van de tijd een beetje achter het podium staan luisteren al was de kwaliteit daar stukken minder.
Ik vond het nogal slecht georganiseerd, ze hadden dit op de Markt moeten doen, of het podium aan de andere kant moeten zetten zodat er veel meer ruimte was geweest...
ben net terug van I LOVE HARDHOUSE Vs PROTOCOL voor de Item.
Was goed! Werd lekker hardstyle gedraaid, veel beukwerk a la Qlimax zeg maar
Alleen jammer dat mijn maat last van zn knieen had, zodat ie om 17 uur weg wilde
Maar heb me goed vermaakt daar! Alleen overal die wietlucht, daar werd ik zelf halfstoned van


ow ja, er werd ook nog ff gevochten daarzo, ik kon t niet zien, ben te klein
Ik zag nog wel een flesje Smirnoff tegen een muur kapot vliegen
de mc zei toen iets van, "als je wil rellen, moet je naar de Arena of naar Rotterdam, wij zijn hier om te stampen!!"
vond ik wel grappig
en dr waren 2 gasten die op een bushokje klommen en gingen staan. Nou dar waren ze lekker emee, iedreen ging ze bekogelen met water/bier/flesjes/tassen(!!). Iedreen lachen en die 2 gaen gelijk eraf klimmen!!! ghehehe


| quote: |
| Originally posted by Optimus ow ja, er werd ook nog ff gevochten daarzo, ik kon t niet zien, ben te klein Ik zag nog wel een flesje Smirnoff tegen een muur kapot vliegende mc zei toen iets van, "als je wil rellen, moet je naar de Arena of naar Rotterdam, wij zijn hier om te stampen!!" vond ik wel grappig en dr waren 2 gasten die op een bushokje klommen en gingen staan. Nou dar waren ze lekker emee, iedreen ging ze bekogelen met water/bier/flesjes/tassen(!!). Iedreen lachen en die 2 gaen gelijk eraf klimmen!!! ghehehe ![]() ![]() |
Heb ik allemaal gemist.
DE dag is dus nu net geweest en be KNETTER v/d kaart. vannochtend om 09:00 begonnen en nu net gstopt. bier + bier + bier = ZAT. tjaa wel relaxt dus... ^^ hehe
bayer leverkursen ZUIGT !!!
100%
| quote: |
| Originally posted by mpost HAHAHAHA dat had ik ook gezien echt humor!! Om 17.00 ging ik ook weg, wij gingen toen ff wat te eten zoek. Damn het was bij de Item echt vet ik heb daar lopen stampen niet normaal gekkehuis!! Alleen toen we terug kwamen van het eten was het feest weg...... niemand meer, dus ik zo van HUH?? Dus ik loop naar zo'n gast die bij de speakers staat en vraag waar het feest is. Die vertelde dat de vergunning was ingetrokken omdat het te druk was en er dingen werden gesloopt en dat de ME was gekomen. Heb ik allemaal gemist.En daar baal ik echt van!! Het was zo'n beetje het enige vette feest. Nu werd ik gedwongen om bij yorin te staan, ik had liever tot 9 uur bij de Item gestaan het was daar gewoon fantastisch. |
| quote: |
| Originally posted by drpeer_holland Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt |
jahhh.. ik ben eerst in utrecht geweest met m`n ouders.. wat denk je, alle winkels gesloten, en d`r is alleen maar zo`n schooiersmarkt
naja.. wij daar tot 2 uur rondgelopen, en ik m`n ouders overgehaald om naar eindhoven te gaan 
ik stap uit de trein, direct hoor je de dikke bass
duz ik naar het tentje toe waar eric-e stond te draaien, m`n ouders en m`n broertje ergens gedumpt, en feesten 
en ohhhh toen kwam tiesto en ut was echt knalluhhhh iedereen springen enzo.
haha.. d`r was ook nog zo`n zwerver int pupbliek, staatie daar beetje te springen met `n joint op z`n lip ghehe..
maja.. toch nog een geslaagde koninginnen dag 
grtz,
DJ Mantis
boulevard of dance was ook een succes,
al duurde het even voordat de mensen op gang kwamen, maar dat verhielp Marco-V al snel.
en 9 uur is te vroeg om te stoppen.
Ton TB en Rank 1 draaide lkkre sets
| quote: |
| Originally posted by mantisnl haha.. d`r was ook nog zo`n zwerver int pupbliek, staatie daar beetje te springen met `n joint op z`n lip ghehe.. |
Ik had daar nog een praatje staan maken met iemand, misschien was jij het wel
| quote: |
| Originally posted by drpeer_holland Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt |


Utrecht saai met koninginnenacht? Dacht het niet! Wij hebben bijzonder goed lopen feesten! Nexus was uitverkocht (bijna 700 man!!), en de sfeer was helemaal top! Licht en geluid was NOG vetter dan de vorige keer, net zoals de decoraties... echt sprookjesachtig!
En volgens mij hebben alle dj's echt alles uit de kast gehaald met draaien! Het leuke is dat het Nexus publiek alles trekt: of het nou trance, progressive, acid of techno is. Ze zitten tenminste niet te zeiken, zijn niet zo kortzichtig dat ze maar van 1 stroming houden, maar luisteren tenminste naar MUZIEK, wat voor stroming dat nou ook is!)
Om iedereen nog meer een feestgevoel te geven, hebben we glowsticks uit Amerika over laten vliegen om gratis uit te delen. En vanuit de DJ booth was dat echt te gek om te zien: allemaal oranje (wat voor kleur anders!) glowstickjes in de lucht!!!!
Utrecht leefde met koninginnenacht, en niet zo'n beetje ook!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.