TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Koninginnedagfeestjes
Pages (2): [1] 2 »


Posted by DJ Bazz on Apr-27-2002 20:18:

Koninginnedagfeestjes

welke feestjes worden waar gehouden met welke line-ups? en dan gaat het me vooral om het noorden


Posted by Pjotr G on Apr-28-2002 11:55:

noorden? helaas

hier in t diepe zuiden komt gielen ff 5 uur lang solo draaien


Posted by Bouma-Bros on Apr-28-2002 12:35:

Wij gaan overdag naar Eindhoven waar Tiesto van 16.00 tot 18.00 een set weggeeft op het stationsplein...... Nu maar hopen dat het droog blijft...!


Posted by Eye-Riz on Apr-28-2002 13:36:

joh, kijk even op sites met uitgebreide agenda's daar kom je alles tegen wat er is (presale, dancegids, start2dance, weet ik veel wat allemaal, zelfs Nexus )


Posted by Gurian on Apr-28-2002 16:47:

Hier in twello is ook een feestje want mijn broertje is dan jarig


Posted by mpost on Apr-28-2002 16:54:

op het museumplein is een leuk feest met blof en kane

nee serieus, lekker naar Amsterdam om te feesten, in het hoge noorden kan je altijd nog zitten. Nieuwzijdse voorburgwal, Club Item, stampen stampen stampen!! weeee


Posted by Blik on Apr-28-2002 18:16:

In den Bosch is er een topfeest komende dinsdag, met wereldberoemde artiesten zoals Guus Meeuwis, Gradje damen, en nog een paar van die stumpers die het levenslied proberen te promoten....


Posted by Opti on Apr-28-2002 20:22:

quote:
Originally posted by mpost
Nieuwzijdse voorburgwal, Club Item, stampen stampen stampen!! weeee


daar gak ook waarschijnlijk heen


Posted by drpeer_holland on Apr-28-2002 21:00:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wij gaan overdag naar Eindhoven waar Tiesto van 16.00 tot 18.00 een set weggeeft op het stationsplein...... Nu maar hopen dat het droog blijft...!



Yep vet daar ga ik ook heen !!!


Posted by Lemming on Apr-29-2002 17:00:

Ik ben ook zeker weten in Eindhoven bij Tiesto te vinden, regen of geen regen!


Posted by Flippe on Apr-29-2002 18:34:

Ik morgen ook nar Eindhoven
naar Tiesto!


Posted by mantisnl on Apr-29-2002 18:43:

is d`r overdag ook wat te doen in utrecht??
ik ga d`r met m`n ouders heen, en ut zou wel vet zijn als ik daar nog een dj`tje kan beluisteren

grtz,

DJ Mantis


Posted by ChooChoo on Apr-29-2002 19:03:

Me gaat denk ik ook naar Eindhoven. FF kijken of ik morgen me wat beter voel, ben nl. het afgelopen w-end ziek geweest .

mzzls


Posted by Lemming on Apr-30-2002 16:42:

Okee zo te zien ben ik de eerste die terug is uit Eindhoven.. Goed knallen was het ja. Eerst Eric E, draaide een lekkere set weg, niet helemaal mijn stijl maarja moet kunnen (zat wel een beetje te kloten op het einde toen Tiesto het over moest nemen). En daarna DJ Tiesto.. ik heb maar 5 minuten staan luisteren en toen nam een claustrofobisch gevoel me over en moest ik weg, het was echt zoooooo druk, ik kon mn armen niet eens bewegen. Ik heb de rest van de tijd een beetje achter het podium staan luisteren al was de kwaliteit daar stukken minder.
Ik vond het nogal slecht georganiseerd, ze hadden dit op de Markt moeten doen, of het podium aan de andere kant moeten zetten zodat er veel meer ruimte was geweest...


Posted by Opti on Apr-30-2002 17:02:

ben net terug van I LOVE HARDHOUSE Vs PROTOCOL voor de Item.

Was goed! Werd lekker hardstyle gedraaid, veel beukwerk a la Qlimax zeg maarAlleen jammer dat mijn maat last van zn knieen had, zodat ie om 17 uur weg wilde

Maar heb me goed vermaakt daar! Alleen overal die wietlucht, daar werd ik zelf halfstoned van


Posted by Opti on Apr-30-2002 17:07:

ow ja, er werd ook nog ff gevochten daarzo, ik kon t niet zien, ben te klein Ik zag nog wel een flesje Smirnoff tegen een muur kapot vliegen

de mc zei toen iets van, "als je wil rellen, moet je naar de Arena of naar Rotterdam, wij zijn hier om te stampen!!"

vond ik wel grappig


en dr waren 2 gasten die op een bushokje klommen en gingen staan. Nou dar waren ze lekker emee, iedreen ging ze bekogelen met water/bier/flesjes/tassen(!!). Iedreen lachen en die 2 gaen gelijk eraf klimmen!!! ghehehe


Posted by mpost on Apr-30-2002 21:08:

quote:
Originally posted by Optimus
ow ja, er werd ook nog ff gevochten daarzo, ik kon t niet zien, ben te klein Ik zag nog wel een flesje Smirnoff tegen een muur kapot vliegen

de mc zei toen iets van, "als je wil rellen, moet je naar de Arena of naar Rotterdam, wij zijn hier om te stampen!!"

vond ik wel grappig


en dr waren 2 gasten die op een bushokje klommen en gingen staan. Nou dar waren ze lekker emee, iedreen ging ze bekogelen met water/bier/flesjes/tassen(!!). Iedreen lachen en die 2 gaen gelijk eraf klimmen!!! ghehehe


HAHAHAHA dat had ik ook gezien echt humor!!

Om 17.00 ging ik ook weg, wij gingen toen ff wat te eten zoek. Damn het was bij de Item echt vet ik heb daar lopen stampen niet normaal gekkehuis!!

Alleen toen we terug kwamen van het eten was het feest weg...... niemand meer, dus ik zo van HUH?? Dus ik loop naar zo'n gast die bij de speakers staat en vraag waar het feest is. Die vertelde dat de vergunning was ingetrokken omdat het te druk was en er dingen werden gesloopt en dat de ME was gekomen. Heb ik allemaal gemist.

En daar baal ik echt van!! Het was zo'n beetje het enige vette feest. Nu werd ik gedwongen om bij yorin te staan, ik had liever tot 9 uur bij de Item gestaan het was daar gewoon fantastisch.


Posted by Trunks on Apr-30-2002 21:47:

Hello!

DE dag is dus nu net geweest en be KNETTER v/d kaart. vannochtend om 09:00 begonnen en nu net gstopt. bier + bier + bier = ZAT. tjaa wel relaxt dus... ^^ hehe

bayer leverkursen ZUIGT !!!

100%


Posted by drpeer_holland on Apr-30-2002 22:18:

quote:
Originally posted by mpost


HAHAHAHA dat had ik ook gezien echt humor!!

Om 17.00 ging ik ook weg, wij gingen toen ff wat te eten zoek. Damn het was bij de Item echt vet ik heb daar lopen stampen niet normaal gekkehuis!!

Alleen toen we terug kwamen van het eten was het feest weg...... niemand meer, dus ik zo van HUH?? Dus ik loop naar zo'n gast die bij de speakers staat en vraag waar het feest is. Die vertelde dat de vergunning was ingetrokken omdat het te druk was en er dingen werden gesloopt en dat de ME was gekomen. Heb ik allemaal gemist.

En daar baal ik echt van!! Het was zo'n beetje het enige vette feest. Nu werd ik gedwongen om bij yorin te staan, ik had liever tot 9 uur bij de Item gestaan het was daar gewoon fantastisch.



Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt


Posted by mpost on May-01-2002 05:24:

quote:
Originally posted by drpeer_holland



Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt


uuh tiesto??
Mijn verhaaltje ging over de item in Amsterdam, daar kwam tiesto nie?


Posted by mantisnl on May-01-2002 05:52:

jahhh.. ik ben eerst in utrecht geweest met m`n ouders.. wat denk je, alle winkels gesloten, en d`r is alleen maar zo`n schooiersmarkt

naja.. wij daar tot 2 uur rondgelopen, en ik m`n ouders overgehaald om naar eindhoven te gaan

ik stap uit de trein, direct hoor je de dikke bass

duz ik naar het tentje toe waar eric-e stond te draaien, m`n ouders en m`n broertje ergens gedumpt, en feesten

en ohhhh toen kwam tiesto en ut was echt knalluhhhh iedereen springen enzo.

haha.. d`r was ook nog zo`n zwerver int pupbliek, staatie daar beetje te springen met `n joint op z`n lip ghehe..

maja.. toch nog een geslaagde koninginnen dag

grtz,

DJ Mantis


Posted by theoden on May-01-2002 07:40:

Hello!

boulevard of dance was ook een succes,
al duurde het even voordat de mensen op gang kwamen, maar dat verhielp Marco-V al snel.

en 9 uur is te vroeg om te stoppen.

Ton TB en Rank 1 draaide lkkre sets


Posted by Lemming on May-01-2002 07:50:

quote:
Originally posted by mantisnl
haha.. d`r was ook nog zo`n zwerver int pupbliek, staatie daar beetje te springen met `n joint op z`n lip ghehe..


Haha ja die had ik ook gezien, bij mij lag ie nog op de grond met een blik bier in z'n handen en een joint in z'n mond Ik had daar nog een praatje staan maken met iemand, misschien was jij het wel


Posted by Opti on May-01-2002 08:15:

quote:
Originally posted by drpeer_holland



Heb dat ook allemaal gemist..was tot 18.00 uur gebleven tot tiesto weg was..net daarvoor waren er al wat gasten die begonnen te vechten..meer heb ik niet gezien. Ben hem daarna genokt


whahahaha Tiesto en hardstyle?


Posted by Eye-Riz on May-01-2002 13:53:

Utrecht saai met koninginnenacht? Dacht het niet! Wij hebben bijzonder goed lopen feesten! Nexus was uitverkocht (bijna 700 man!!), en de sfeer was helemaal top! Licht en geluid was NOG vetter dan de vorige keer, net zoals de decoraties... echt sprookjesachtig!
En volgens mij hebben alle dj's echt alles uit de kast gehaald met draaien! Het leuke is dat het Nexus publiek alles trekt: of het nou trance, progressive, acid of techno is. Ze zitten tenminste niet te zeiken, zijn niet zo kortzichtig dat ze maar van 1 stroming houden, maar luisteren tenminste naar MUZIEK, wat voor stroming dat nou ook is!)
Om iedereen nog meer een feestgevoel te geven, hebben we glowsticks uit Amerika over laten vliegen om gratis uit te delen. En vanuit de DJ booth was dat echt te gek om te zien: allemaal oranje (wat voor kleur anders!) glowstickjes in de lucht!!!!
Utrecht leefde met koninginnenacht, en niet zo'n beetje ook!!!!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.