TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Antique - Follow me (Nordlight remix)
Antique - Follow me (Nordlight remix)
H�rde den ikv�ll p� kharma (ja vet v�rsta skit klubben) men jag blev s� himla glad n�r jag typ k�nner han som gjort den

Re: Antique - Follow me (Nordlight remix)
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad H�rde den ikv�ll p� kharma (ja vet v�rsta skit klubben) men jag blev s� himla glad n�r jag typ k�nner han som gjort den |
: Clubbers Guide Exclusive Remix
VA!? jag vill ha den! offline p� AG. n�n ftp? steve? x-dream? n�gon? nordlight? sn�lla!
edit: skitsamma. hittade den! snyggt! 
va? den remixen var ju bra som bara den 
Det �r m�nga h�r som det g�r bra f�r...fett cool 
| Originally posted by Glorie va? den remixen var ju bra som bara den |
| Originally posted by NordLight Tackar! Sj�lv tycker inte den blev s� bra...det blev mest bara n�got vi slafsade ihop till skivan f�r att f� fler sp�r. Men nya, lite h�rdare grejer p� G snart. |
ja gillade den som f�n...men nu tycker ja inte Antique e bra l�ngre... tacka vet ja Opa Opa! riktig gammal slagd�nga.. i klass me Paradisio - Bailando och Mephisto - Mystery! 
ja e lite p� sk�mthum�r ida k�nner ja
| Originally posted by Glorie hahahaha... slafsa ihop?? ja gillade den som f�n...men nu tycker ja inte Antique e bra l�ngre... tacka vet ja Opa Opa! riktig gammal slagd�nga.. i klass me Paradisio - Bailando och Mephisto - Mystery! ![]() ok... hur h�rt? Antique - Moro Mou (Warmduscher rmx)? ja e lite p� sk�mthum�r ida k�nner ja |
heh en remix p� en antique l�t...kan de bli bra? 
neee nu ska jag inte vara retfull, f�r la helt enkelt f� tag p� den p� n�tt s�tt 
btw. nu n�r paradisio �nd� f�rts p� tal...vilka vare egentligen som l�g bakom paradisio..vet att de va n�gra stora producenter men jag minns fan inte vilka
dom som var bakom paradisio var tv� belgare som ocks� gick under namnet "the unity mixers"
Kenny tar stolt fram den inf�rskaffade singeln fr�n 1997.
*dubbelkollar*
Produced, realised and mixed by the Unity Mixers
P.Samoy - L. Rigaux - M.I. GArcia Asension
yeah... 
hehehe.. ja har den me!
H�r e en bild p� de �k�nda producenterna:

En annan l�t som ja diggade som tusan var den.. Babylon Zoo - Space man!
var d 95?
han var r�tt s� snygg i videon
men sen b�rja han kl� sig i feminina kl�der � sminka sig � grejor 
P� tal om s�nt h�r...
Det �r r�tt kul att det �r Eric Morillo som ligger bakom superhiten "I like to movit" med Reel 2 Real, det var s� han fick pengar till att b�rja g�r det han g�r i dag p� riktigt... =)
Visste ni det? Finns det fler s�na h�r exempel?
Vart hittar man f�rresten "Nordlight remixen"? Har letat p� EMC och p� Kazaa, g�r inge bra... 
| Originally posted by OscarP Vart hittar man f�rresten "Nordlight remixen"? Har letat p� EMC och p� Kazaa, g�r inge bra... |
Yes har s�kt p� det mesta men den "finns" inte... 
| Originally posted by OscarP Yes har s�kt p� det mesta men den "finns" inte... |