TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stem ff
Ik denk techno
Anders, namelijk Herrie 
(Sorry, das nou eenmaal mijn mening)
Ik weet wel zeker techno...
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Anders, namelijk Herrie ![]() (Sorry, das nou eenmaal mijn mening) |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Anders, namelijk Herrie ![]() (Sorry, das nou eenmaal mijn mening) |
kvind het ook nie echt super, maar ik zou het ook techno noemen
ik noem t gewoon house :-)
In het begin dacht ik ook: poeh he...moet dat nou
Maar nu begin ik het toch wel een reetevet nummer te vinden. Mauro opende er ook mee op TE...
Ik lust wel een hele mand baguette-jes
HIJ GEBRUIKT MEERDERE SOORTEN HOUSE DOOR ELKAAR. DE ENE KEER LEKKER HARDHOUSE/TECHNO/TRANCE OF GEWOON ZIJN KOMODO TROEP!!!!
mzzl
volgens mij zit je caps lock een beetje vast 
| quote: |
| Originally posted by Mysteric In het begin dacht ik ook: poeh he...moet dat nou Maar nu begin ik het toch wel een reetevet nummer te vinden. Mauro opende er ook mee op TE... Ik lust wel een hele mand baguette-jes |
Moest opeens aan Taub denken toen ik deze thread las.
Wat vinden jullie daarvan? Vet h�? Maar die mand met Baguette-jes, jaa...die is ook wel aan mij te verkopen! Met een beetje Philadelphia en je bent gelijk in de...hemel...nee: in de wolken! haha 
Snap niet waarom mensen het hard trance noemen.......
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TAUB RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by djiwan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TAUB RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAH, my point EXACTLY!!! wat een floorfiller of niet! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.