TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיפור שקרה היום בתיכון שלי....
Pages (2): [1] 2 »
סיפור שקרה היום בתיכון שלי....
טוב אז ככה:
ביום שישי אני חושב שכבת י"ב הלכו בלילה לתיכון והחביאו מלא בקבוקים מלאים במים
ואז היום הם הוציאו אותם והתחילו להתפרע.
אני עוד הייתי בשיעור ופתאום שמעתי צעקות...
אם התחילו מחוץ לבניין עצמו בחצר של התיכון לשיר שירים על התיכון ,איזה חרא הוא וכ"ו
והם בנתיים זוקרים מים על כולם וזורקים פצצות עשן ושלג...
עד שהם באו פתאום התחילו לספור עד 10 ופתאום רצו בריצה לתוך הבניין שאנחנו מסתכלים מהצד ,הם באו למלא אותנו בשלג וכולנו ברחנו פנימה והם ממשיכים בפנים לעשות בלאגן כל האוטידוריום מלא מים וצבעים של הפצצות
בקיצור ככה כל הזמן בלאגנים ממלאים את כולם במים שלג וזורקים פצצות
בקיצור אחרי איזה חצי שעה שהם חזרו החוצה ונעלו את הכניסה
הם החליטו ללצאת מהבית ספר.
הייתי בטוח שהכל נגמר אבל עדיין היה לי חלון אז הלכתי לראות מה קורה בחוץ
באמת רציתי להבריז 
הם המשיכו בחוץ עם כל הבלאגן ואז הביאו משטרה...
בהתחלה הייתה ניידת אחת עם שוטר אחד ושתי שוטרות...
השוטר תפס אחד שקפץ על מכונית שנסעה ולקח אותו כדי לעצור אותו ממש ב"פראות" כאילו הוא בא להרביץ לו...
היה מול הניידת כל השכבה של י"ב וגם אני הייתי ליד המכונית ,עכשיו הם התחילו לשיר שיעזבו את הילד וככה וככה...עד שזרקו על השוטר קמח וביצים לשוטר כבר נמאס והוא ניסה להכניס את הילד לניידת ואז פתאום התחילו מכות...שיאללה אשכרה באו והלכו מכות עם השוטר...
הייתי בשוק...
בסופו של דבר לקחו את הילד ונסעו.
פתאום מלא ניידות הגיעו וגם ג'יפ משטרה ואמרו לכולם לפנות את המקום ושהם יעצרו אנשים וישללו רשיונות וכ"ו וכ"ו
וזהו בערך עצרו עוד כמה אנשים ולקחו אותם...
שללו לכמה אנשים את הרשיון...
הם ממש היו עצבניים וככה השוטר שהלך מכות לקח ילד והצמיד אותו למכוניות חזק ועצר אותו כמו בסרטיםפ אפילו שהוא לא עשה לא כלום...
זה הסיפור ...
שמע, עם כמה שזה כיףלגמור תיכון יש גבול
יענו סבבה, לעשות בלאגאן, פצצות מים, רונדו וכל זה... אבל פצצות עשן וזה, יש גבול
בטח היה אחוש מבאס, כולם בסבבה שלהם משתרללים- פתאום באים מנאייקים , מתחילים מכות ועוצרים אנשים, לא ממש כיף לגמור את התיכון ככה 
פצצות עשן זה סתם....
חוץ משבמסיבת בוקר ביום שישי זרקו אחד לידי בלי ששמתי לב ואני חוזר הביתה מוריד את הנעל רואה כולה בצבע כחול...
שמע אחי אם הילד ניסע להרביץ לשוטר אז זה באמת מוגזם.......
אני כבר מת לביים תיכון נראה לי ממש כיף כל שנה עושים משהו
אני יודע שלפני איז השנתיים באיזה תיכון לא זוכר איזה
הביאו תרנגולות ושיחררו אותם ופיזרו מלא דם מלאכותי........
טוב אז תשמעו מה היה שנה שעברה אצלנו
בבליך יש מסורת כבר עשרות שנים שכל שנה לקראת הסוף השכבה שמסיימת עושים רונדו - שבו מעבירים בביה"ס מכוניות (יש באמצע הביה"ס כביש) וכולם על המכוניות זורקים ביצים וקמח ומים וכאלה שטויות
קיצר שנה שעברה ממש הגזימו והביאו עכברים !!! ושמן ומלא דברים מגעילים אז השנה החליטו בהתחלה לבטל. אח"כ החליטו פשוט לעשות רונדו בשפיים - לקחת את כל ה2000 תלמידים בביה"ס לשפיים ושם יהיה הרונדו וזה יכל היה להיות שיא !!! כבר היו תכנונים להביא ג'וקים עזים מה שיש
אבל זה בוטל בינתיים בגלל המצב הבטחוני
אבל כבר תכננו בביה"ס לעשות רונדו לבד בלי שהמורים או מישהו ידע....
בלי מכוניות סתם לזרוק דברים ולהרוס את הביה"ס !!!!
ושמעו לא צחוק מדובר בשכבה שהשנה בטיול שנתי באילת עשינו חור בקיר במלון
כמעט כולם השתכרו
היה רשום על זה גם בעיתון אח"כ........
ים ילדים קרועים
אצלינו גם היתה מסורת כזאת אבל השכבה החננית שלי שברה את זה
המורים והערייה כל כך לא רצו שיעשו בלאגן
שהם כל שנה ביום שיש את הבלאגן
עושים בבית ספר מסיבה אם דיי גיים מפורסמים
מחלקים פיצות ושנה שעברה הם פשוט בנו לונפארק בבית ספר
חבר שלי סיפר לי על מה שקרה היום
נקרעתי מצחוק
קיצר
אני כולה בכיתה ט' אבל אחשלי סיפר לי מה הוא וחברים שלו עשו שנה שעברה אצלהם
הם באו לכל התיכונים בכפ"ס וכיסו הכל בגרפיטי ונייר טואלט
אח"כ הם הלכו לחטיבות וליסודיים וטיפה ריססו
כמה מהם נתפסו וניקו הכל או הרוב וכל השאר הסתלבטו
דברים נחמדים עושים אצלכם בבתי ספר
אצלנו ב י"ב יש ילדה שאבא שלה הוא זה שעשה את התיפעורה של "הכספת"
אז הוא עשה כאילו את בית הספר איביזה הביאו תותח כצף וכל בית הספר שלנו היה מלא כצף
אח כך עיוני כללי רצו לעשות נקמה לעיוני כי הם כל הזמן מנודים(הכלליסטים)
אז הם באו עם קרטונים כאלה על במה והיה אמור להיות רשום עיוני כללי על כל קרטון יש אות אז בקיצור הם יתבלבלו ולא הצליחו לסדר את זה כמו שצריך אז איזה אחד עושה אהה רואים שאתם עיוני כללי
(במקרופון)
בסוף הם פיצצו את כל האלה מעיוני במים עם תותחי מים וצבע זינו אותם איך שנקרא
ואיזה אחת כוסית לאלה עשתה כאילו סטרפטיז ונפלה לה החזיה

טוב ביא אישה איך אפשר

שנה שעברה ה יב אצלנו פשוט עשו את זה טוב!!!
הם פוצצו את כל מי שבא עם קמח וביצים ומים והיה אדיר
נעלו את כל השערים ככה שאם מישהו רצה להכנס פנימה אז הוא נדפק בחוץ ופוצצו אותו...
בי לא נגעו כי חברים שלי מ יב אמרו להם לא לעשות לי כלום...
קיצר הם אחר כך פרצו לתוך הבית ספר והתחילו עם רובי מים לירות על מלא אנשים
היה גם אחד עם כזה מיכל של מדבירים על הגב והוא פשוט ריסס אנשים כמו ג'וקים... זה היה ענק!!!!!!
קיצר גם להם הביאו משטרה וגם להם עצרו והיה סיפור ובלה בלה בלה
גם היה כתוב על זה במלא עיתונים
אריק... השכבה שלכם באמת מאפנה... הולכים ורוקדים לי במקום לעשות פוגרום... אבל חפיף יהיה טוב
ידידה שלי סיפרה לי שהיא שנה הבאה רוצה לקנות מלא עכברים ולשחרר אותם בבית ספר ככה שכולם יפחדו מהם 
אה ואריק... אני חייב לציין משהו אחד טוב שהשכבה שלך עשתה
היו כמה ילדים מהשכבה שלו שהביאו למורים עוגה שהם יאכלו ממנה...
הם שמו בתוך העוגה מלא חומר משלשל... כמה מורים חלו ואחת אפילו התאשפזה
היה כתוב על זה בעיתונים ואפילו ברדיו אמרו על זה
מצחיק
חחחחחחחחחחחחחחחח
רגע אז מה קרה לילדים בסופו של דבר?
ת'אמת לא עשו להם כלום עדיין
המרכזת שכבה שלהם מגינה עליהם למרות שהיא גם אכלה מהעוגה
אני מדבר על הסיפור הראשון
שנה שעברה עם י"ב
אצלנו הביאו מליון שקיות אוכל ופשוט עשינו הפגזה של שקיות מים... בנזונה אם מישהו יצא יבש באותו יום
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אני מדבר על הסיפור הראשון שנה שעברה עם י"ב |
טוב הילדים האלה קיבלו עונש שהם לא יכולים לבוא בשבועיים הקרובים לבית ספר חוץ מימים של תגבור וכ"ו
אותי זה דווקא היה משמח 
מה ההגיון בזה אני לא מבין...
ה יבניקים סיימו במילא ללמוד ואין להם מה לחפש בבית ספר חוץ מהשלמות ובגרויות... אז זה ממש מאפן
חחחח המדינה הזאת מטומטת
אתה לא יודע?
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חחחח המדינה הזאת מטומטת אתה לא יודע? |
ואללה !?!?!
סעמק...אני חושב שזה בכלל לא צריך להיות גורם אבל שיזדיינו המדינה הזאת
ברוך שבוך בון
שנים לא ראיתי אותך כאן 
דותן, מתי אתם חוגגים ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook דותן, מתי אתם חוגגים ? |
חחחחח אני מרים צלצול לזינגר עכשיו
נו.... בסוף היה רונדו?
הסיפור עם החומר משלשל חובה לעשות אותו
החומר המשלשל זה מסוכן... אמרתי שאשפזו איזה מורה או משהו שהייתה בהריון לא??
ומלא הקיאו והכל
ידידה שלי מתכננת לקנות ככה איזה 100 עכברים ולשחרר בבית ספר... זה יהיה ענק
עכברים שחרורו אצלנו
זה לא עשה את האפקט המבוקש
כי הם נראו חמודים מדי
אשכרא אנשים החזיקו אותם וליטפו אותם
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.