TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיפור שקרה היום בתיכון שלי....
Pages (2): [1] 2 »


Posted by m0sh on Apr-28-2002 16:32:

Satan (eek!) סיפור שקרה היום בתיכון שלי....

טוב אז ככה:
ביום שישי אני חושב שכבת י"ב הלכו בלילה לתיכון והחביאו מלא בקבוקים מלאים במים
ואז היום הם הוציאו אותם והתחילו להתפרע.
אני עוד הייתי בשיעור ופתאום שמעתי צעקות...
אם התחילו מחוץ לבניין עצמו בחצר של התיכון לשיר שירים על התיכון ,איזה חרא הוא וכ"ו
והם בנתיים זוקרים מים על כולם וזורקים פצצות עשן ושלג...
עד שהם באו פתאום התחילו לספור עד 10 ופתאום רצו בריצה לתוך הבניין שאנחנו מסתכלים מהצד ,הם באו למלא אותנו בשלג וכולנו ברחנו פנימה והם ממשיכים בפנים לעשות בלאגן כל האוטידוריום מלא מים וצבעים של הפצצות
בקיצור ככה כל הזמן בלאגנים ממלאים את כולם במים שלג וזורקים פצצות
בקיצור אחרי איזה חצי שעה שהם חזרו החוצה ונעלו את הכניסה
הם החליטו ללצאת מהבית ספר.
הייתי בטוח שהכל נגמר אבל עדיין היה לי חלון אז הלכתי לראות מה קורה בחוץ
באמת רציתי להבריז
הם המשיכו בחוץ עם כל הבלאגן ואז הביאו משטרה...
בהתחלה הייתה ניידת אחת עם שוטר אחד ושתי שוטרות...
השוטר תפס אחד שקפץ על מכונית שנסעה ולקח אותו כדי לעצור אותו ממש ב"פראות" כאילו הוא בא להרביץ לו...
היה מול הניידת כל השכבה של י"ב וגם אני הייתי ליד המכונית ,עכשיו הם התחילו לשיר שיעזבו את הילד וככה וככה...עד שזרקו על השוטר קמח וביצים לשוטר כבר נמאס והוא ניסה להכניס את הילד לניידת ואז פתאום התחילו מכות...שיאללה אשכרה באו והלכו מכות עם השוטר...
הייתי בשוק...
בסופו של דבר לקחו את הילד ונסעו.
פתאום מלא ניידות הגיעו וגם ג'יפ משטרה ואמרו לכולם לפנות את המקום ושהם יעצרו אנשים וישללו רשיונות וכ"ו וכ"ו
וזהו בערך עצרו עוד כמה אנשים ולקחו אותם...
שללו לכמה אנשים את הרשיון...
הם ממש היו עצבניים וככה השוטר שהלך מכות לקח ילד והצמיד אותו למכוניות חזק ועצר אותו כמו בסרטיםפ אפילו שהוא לא עשה לא כלום...
זה הסיפור ...


Posted by eXeTik on Apr-28-2002 16:55:

שמע, עם כמה שזה כיףלגמור תיכון יש גבול
יענו סבבה, לעשות בלאגאן, פצצות מים, רונדו וכל זה... אבל פצצות עשן וזה, יש גבול

בטח היה אחוש מבאס, כולם בסבבה שלהם משתרללים- פתאום באים מנאייקים , מתחילים מכות ועוצרים אנשים, לא ממש כיף לגמור את התיכון ככה


Posted by m0sh on Apr-28-2002 16:59:

פצצות עשן זה סתם....

חוץ משבמסיבת בוקר ביום שישי זרקו אחד לידי בלי ששמתי לב ואני חוזר הביתה מוריד את הנעל רואה כולה בצבע כחול...


Posted by Dj Moriano on Apr-28-2002 17:07:

שמע אחי אם הילד ניסע להרביץ לשוטר אז זה באמת מוגזם.......

אני כבר מת לביים תיכון נראה לי ממש כיף כל שנה עושים משהו
אני יודע שלפני איז השנתיים באיזה תיכון לא זוכר איזה
הביאו תרנגולות ושיחררו אותם ופיזרו מלא דם מלאכותי........


Posted by yahel222 on Apr-28-2002 18:20:

טוב אז תשמעו מה היה שנה שעברה אצלנו
בבליך יש מסורת כבר עשרות שנים שכל שנה לקראת הסוף השכבה שמסיימת עושים רונדו - שבו מעבירים בביה"ס מכוניות (יש באמצע הביה"ס כביש) וכולם על המכוניות זורקים ביצים וקמח ומים וכאלה שטויות
קיצר שנה שעברה ממש הגזימו והביאו עכברים !!! ושמן ומלא דברים מגעילים אז השנה החליטו בהתחלה לבטל. אח"כ החליטו פשוט לעשות רונדו בשפיים - לקחת את כל ה2000 תלמידים בביה"ס לשפיים ושם יהיה הרונדו וזה יכל היה להיות שיא !!! כבר היו תכנונים להביא ג'וקים עזים מה שיש
אבל זה בוטל בינתיים בגלל המצב הבטחוני
אבל כבר תכננו בביה"ס לעשות רונדו לבד בלי שהמורים או מישהו ידע....
בלי מכוניות סתם לזרוק דברים ולהרוס את הביה"ס !!!!
ושמעו לא צחוק מדובר בשכבה שהשנה בטיול שנתי באילת עשינו חור בקיר במלון
כמעט כולם השתכרו
היה רשום על זה גם בעיתון אח"כ........
ים ילדים קרועים


Posted by arik on Apr-28-2002 18:42:

אצלינו גם היתה מסורת כזאת אבל השכבה החננית שלי שברה את זה
המורים והערייה כל כך לא רצו שיעשו בלאגן
שהם כל שנה ביום שיש את הבלאגן
עושים בבית ספר מסיבה אם דיי גיים מפורסמים
מחלקים פיצות ושנה שעברה הם פשוט בנו לונפארק בבית ספר


Posted by NyKoN on Apr-28-2002 19:32:

חבר שלי סיפר לי על מה שקרה היום
נקרעתי מצחוק
קיצר
אני כולה בכיתה ט' אבל אחשלי סיפר לי מה הוא וחברים שלו עשו שנה שעברה אצלהם

הם באו לכל התיכונים בכפ"ס וכיסו הכל בגרפיטי ונייר טואלט
אח"כ הם הלכו לחטיבות וליסודיים וטיפה ריססו
כמה מהם נתפסו וניקו הכל או הרוב וכל השאר הסתלבטו


Posted by Segev on Apr-28-2002 19:39:

דברים נחמדים עושים אצלכם בבתי ספר
אצלנו ב י"ב יש ילדה שאבא שלה הוא זה שעשה את התיפעורה של "הכספת"
אז הוא עשה כאילו את בית הספר איביזה הביאו תותח כצף וכל בית הספר שלנו היה מלא כצף
אח כך עיוני כללי רצו לעשות נקמה לעיוני כי הם כל הזמן מנודים(הכלליסטים)
אז הם באו עם קרטונים כאלה על במה והיה אמור להיות רשום עיוני כללי על כל קרטון יש אות אז בקיצור הם יתבלבלו ולא הצליחו לסדר את זה כמו שצריך אז איזה אחד עושה אהה רואים שאתם עיוני כללי
(במקרופון)
בסוף הם פיצצו את כל האלה מעיוני במים עם תותחי מים וצבע זינו אותם איך שנקרא

ואיזה אחת כוסית לאלה עשתה כאילו סטרפטיז ונפלה לה החזיה

טוב ביא אישה איך אפשר


Posted by Hell_Copter on Apr-28-2002 22:22:

שנה שעברה ה יב אצלנו פשוט עשו את זה טוב!!!
הם פוצצו את כל מי שבא עם קמח וביצים ומים והיה אדיר
נעלו את כל השערים ככה שאם מישהו רצה להכנס פנימה אז הוא נדפק בחוץ ופוצצו אותו...
בי לא נגעו כי חברים שלי מ יב אמרו להם לא לעשות לי כלום...
קיצר הם אחר כך פרצו לתוך הבית ספר והתחילו עם רובי מים לירות על מלא אנשים
היה גם אחד עם כזה מיכל של מדבירים על הגב והוא פשוט ריסס אנשים כמו ג'וקים... זה היה ענק!!!!!!
קיצר גם להם הביאו משטרה וגם להם עצרו והיה סיפור ובלה בלה בלה
גם היה כתוב על זה במלא עיתונים


אריק... השכבה שלכם באמת מאפנה... הולכים ורוקדים לי במקום לעשות פוגרום... אבל חפיף יהיה טוב
ידידה שלי סיפרה לי שהיא שנה הבאה רוצה לקנות מלא עכברים ולשחרר אותם בבית ספר ככה שכולם יפחדו מהם

אה ואריק... אני חייב לציין משהו אחד טוב שהשכבה שלך עשתה
היו כמה ילדים מהשכבה שלו שהביאו למורים עוגה שהם יאכלו ממנה...
הם שמו בתוך העוגה מלא חומר משלשל... כמה מורים חלו ואחת אפילו התאשפזה
היה כתוב על זה בעיתונים ואפילו ברדיו אמרו על זה
מצחיק


Posted by m0sh on Apr-29-2002 11:36:

חחחחחחחחחחחחחחחח

רגע אז מה קרה לילדים בסופו של דבר?


Posted by Hell_Copter on Apr-29-2002 11:42:

ת'אמת לא עשו להם כלום עדיין
המרכזת שכבה שלהם מגינה עליהם למרות שהיא גם אכלה מהעוגה


Posted by m0sh on Apr-29-2002 11:49:

אני מדבר על הסיפור הראשון

שנה שעברה עם י"ב


Posted by Ariels on Apr-30-2002 01:24:

אצלנו הביאו מליון שקיות אוכל ופשוט עשינו הפגזה של שקיות מים... בנזונה אם מישהו יצא יבש באותו יום


Posted by Hell_Copter on Apr-30-2002 04:33:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני מדבר על הסיפור הראשון

שנה שעברה עם י"ב


לא קרה שום דבר מיוחד...
אבל הזה עם העוגה קרע אותי


Posted by m0sh on Apr-30-2002 10:48:

טוב הילדים האלה קיבלו עונש שהם לא יכולים לבוא בשבועיים הקרובים לבית ספר חוץ מימים של תגבור וכ"ו

אותי זה דווקא היה משמח


Posted by Hell_Copter on Apr-30-2002 14:17:

מה ההגיון בזה אני לא מבין...
ה יבניקים סיימו במילא ללמוד ואין להם מה לחפש בבית ספר חוץ מהשלמות ובגרויות... אז זה ממש מאפן


Posted by m0sh on Apr-30-2002 14:52:

חחחח המדינה הזאת מטומטת

אתה לא יודע?


Posted by DJ_BoN on May-01-2002 00:49:

King

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחח המדינה הזאת מטומטת

אתה לא יודע?


אז בוא אני אספר לך מה קרה לילדים האלה
אחד מהם עבר גיבוש טייס
ועכשיו בגלל התיק במשטרה לא יתנו לו להתגייס לקורס


אני יודע כי חבר שלי שגם עבר שפגשתי בגיבוש (גם אני עברתי) סיפר לי, הוא ב-יב אצלכם.


Posted by m0sh on May-01-2002 10:40:

ואללה !?!?!

סעמק...אני חושב שזה בכלל לא צריך להיות גורם אבל שיזדיינו המדינה הזאת

ברוך שבוך בון

שנים לא ראיתי אותך כאן


Posted by DjChook on May-04-2002 11:31:

דותן, מתי אתם חוגגים ?


Posted by yahel222 on May-04-2002 12:01:

quote:
Originally posted by DjChook
דותן, מתי אתם חוגגים ?

טוב אז אצלנו בגלל מה שהיה שנה שעברה (תחפשו בט'רד הזה בעמוד הראשון) אז ביטלו לנו את הרונדו - אח"כ אמרו שיקחו את כל הביה"ס לשפיים ושם יעשו רונדו
אבל גם זה בוטל בגלל המצב הבטחוני....ככה שבעצם אין רונדו
אבל - אני מצטט פה הודעה שקיבלתי לפני יומיים באייסיקיו:
"שימו לב אנשים יקרים
ביום שלישי ה-7.5.2002 יתקיים רונדו בלתי רשמי של תלמידי י"ב
כולם מוזמנים להגיע לבית ספרנו עם ביצים, קמח, בלוני מים, בוץ, צבעים, קטשופ וג'יפות נוספות.
מי שיש לו קשרים בספארי מוזמן גם להביא חיות כגון נחשים, חתולים, תרנגולים, פילים, ג'ירפות, סוסים, היפופוטמים, עכברים, ג'וקים ועוד.....

מלחמת הג'יפות ושחרור החיות יפתחו ב-10:50
מקווים לראותכם
*בבקשה להעביר את ההודעה לכל תלמידי יב' בבליך שנמצאים ברשימתכם

קיצר - גם אתם מוזמנים !!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by DjChook on May-05-2002 12:17:

חחחחח אני מרים צלצול לזינגר עכשיו


Posted by moshikiko on May-09-2002 13:13:

Rasta

נו.... בסוף היה רונדו?

הסיפור עם החומר משלשל חובה לעשות אותו


Posted by Hell_Copter on May-09-2002 19:54:

החומר המשלשל זה מסוכן... אמרתי שאשפזו איזה מורה או משהו שהייתה בהריון לא??
ומלא הקיאו והכל


ידידה שלי מתכננת לקנות ככה איזה 100 עכברים ולשחרר בבית ספר... זה יהיה ענק


Posted by DjChook on May-10-2002 09:26:

עכברים שחרורו אצלנו

זה לא עשה את האפקט המבוקש
כי הם נראו חמודים מדי
אשכרא אנשים החזיקו אותם וליטפו אותם


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.