TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Livesets Qontact waar ?????
Pages (2): [1] 2 »
Livesets Qontact waar ?????
Wil graag de livesets van qontact.
Weet iemand al waar ze te vinden zijn ??
Zou ik ook wel weten.... Ze zijn er al wel, op FTP maar daar kom je niet zomaar aan. Even geduld en ze zijn op meerdere plaatsen beschikbaar.
Geduld is een schone zaak
ik heb ze al
maar nog niet allemaal trouwens 
| quote: |
| Originally posted by Blik ik heb ze al maar nog niet allemaal trouwens |

۰�� �� TWCLiVE Screwed this set up, they forgot to tag it ۰ � ۰�� �� and their set misses 8 minutes of footage, enjoy a ۰ � ۰�� �� complete+tagged set from DOC =) 91min instead of 83 ۰ � ۰�� �� ۰ � ۰� �� 01 judge jules live at qontact 2002 - part 1 81:47 ۰� � ۰� �� 02 judge jules live at qontact 2002 - part 2 09:26 ۰� � |
| Originally posted by Blik jammer alleen hiervan...!! |

DJ Jean - Live @ Qontact 29-04-2002 (81 mb, 59:01)
Judge Jules - Live @ Qontact 29-04-2002 (113 mb, 82:20)
Dave Seaman - Live @ Qontact 29-04-2002 (113 mb, 82:21)
Marco V - Live @ Qontact 29-04-2002 (113 mb, 82:20)
DJ Astrid - Live @ Qontact 29-04-2002 (118 mb, 86:10)
Yves De Ruyter - Live @ Qontact 29-04-2002 (119 mb, 87:20)

aaaaaaaargh waar vind je die allemaal?? 
FTP
hmm 
Gaar dat de sets van de Heineken Music Hall niet zijn uitgezonden.....
vooral die van Armin!
uuh eff vraagje aan de mensen die naar HMH waren en nu de mp3s hebben van uit eindhoven.. draaide bv jules dezelfde set als in de HMH.. of hoe zit dat.. wel geinig om te weten 
btw.. k heb zelf ook de sets nog niet maar uuh, gewoon eff afwachten je krijgt ze vanzelf wel een keer binnen..
| Originally posted by TimeportE uuh eff vraagje aan de mensen die naar HMH waren en nu de mp3s hebben van uit eindhoven.. draaide bv jules dezelfde set als in de HMH.. |
maar ik heb de set uit eindhoven niet gehoord, dus ik kan er ook volledig naast zitten
| Originally posted by TimeportE uuh eff vraagje aan de mensen die naar HMH waren en nu de mp3s hebben van uit eindhoven.. draaide bv jules dezelfde set als in de HMH.. of hoe zit dat.. wel geinig om te weten ![]() btw.. k heb zelf ook de sets nog niet maar uuh, gewoon eff afwachten je krijgt ze vanzelf wel een keer binnen.. |
Ach ja, t zit allemaal in me hoofd
Bunch of horny l33ch3rs!
Ik krijg ze ook allemaal binnen op dit moment
)
Dit zijn de dirnamen:
Jean-Live_at_Qontact-04-29-2002-TWCLIVE
Judge_Jules_-_Live_at_Qontact_04-30-2002-TWCLIVE
Dave_Seaman-Live_at_Qontact-04-30-2002-TWCLIVE
Marco_V-Live_at_Qontact_04-30-2002-TWCLIVE
Dj_Astrid-Live_at_Qontact_04-30-2002-TWCLIVE
Yves_de_Ruyter-Live_at_Qontact_04-30-2002-TWCLIVE
Ik was er zelf trouwens ook bij in eindhoven. De sets zijn top.
De 2 vrouwelijke mcs waren echt minder 
| Originally posted by Divine9 Ik was er zelf trouwens ook bij in eindhoven. De sets zijn top. De 2 vrouwelijke mcs waren echt minder |
Zou je misschien kunnen vertellen waar je ze vandaan hebt, of anders ze sharen op Audioagalaxy.
Bedankt,
weet iemand of de sets uit HMH nog online komen..? ik zie tot nu toe alleen mensen die ze van Eindhoven hebben.
| Originally posted by GoDSpeeD weet iemand of de sets uit HMH nog online komen..? ik zie tot nu toe alleen mensen die ze van Eindhoven hebben. |
| Originally posted by Joost008 Nee die kome nie online want die bint dus nie uitgezonden ff vraagje wie weet hoe het nummer heet in het tweede deel van judge jules ze set vanaf ongeveer 3.40min???? Die is dus echt zo relaxed Grtz Joost |

Das echt een BOM gewoon
Nummer 5 = The Clergy - The Oboe Song (Green Martian Mix)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/jules_chart.shtml
hier kan je hem luisteren met RealPlayer

| Originally posted by TranceFool Bedoel je die track na Marc Dawn - Expander (Flutlicht remix)???? Die zoek ik namelijk ![]() Das echt een BOM gewoon |

THANX!!!!!!!!