TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Cream inatt
Cream inatt
N�n stockholmare som ska till Cream ikv�ll???
Tror ja ska dit iaf men e inte helt fastst�llt �nnu...
T�nkte g�, men det verkar inte bli s�... dyra biljetter... Men n�nting m�ste man ju hitta p�, f�r det �r ju �nd� valborg.. Och d� ska man enligt svensk tradition vara packad.
Drar nog till Karolinska, f�rs�ker f� det att bli tradition s� d� kan man inte baila redan andra �ret!
| quote: |
| Originally posted by Aendy Drar nog till Karolinska, f�rs�ker f� det att bli tradition s� d� kan man inte baila redan andra �ret! |
hehe... ganska mycket aktivitet d�r inatt skulle jag tro...
| Originally posted by King of Clubs hehe... ganska mycket aktivitet d�r inatt skulle jag tro... |
Karolinska sjukhuset borde f� in en massa patienter p� Valborgsm�ssoafton du vet.. 
| Originally posted by King of Clubs Karolinska sjukhuset borde f� in en massa patienter p� Valborgsm�ssoafton du vet.. |
| Originally posted by Ravesquad tror inte aendy hade t�nkt dra dit som patient.. |
Kanske skulle varit tydligare. Visst har de fest d�r och inte lite grym heller. I princip alla som utbildar sig d�r g�r dit, dvs undersk�terskor, sjukgymnaster, sk�terskor l�kare och doktorer. Beh�ver jag n�mna ratiot p� tjejer?
Fest p� Karolinska p� Valborg..
Trodde jag aldrig... D� var det jag som missf�rstod trots allt... L�ter kul!
| Originally posted by Aendy Beh�ver jag n�mna ratiot p� tjejer? |

Kanske drar till Tiger... Vertigo �r ju d�r idag... |
Va jag den enda som var d�r?
Det var helt ok...sista djn (minns inte namnet) var suver�n!!!
Va spelades f�r musik d�?
� var den i klass m andra M�nchenfester lr?
| Originally posted by doter Va spelades f�r musik d�? � var den i klass m andra M�nchenfester lr? |