TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Capital presents Paul van Dyk @ Club « O » [6 Juli 2002]
The « O » in Den Haag doet iets ongelofelijk voor de teleurgestelde partypeople die de line-up van Sensation white klote
vinden.
Op 6 juli 2002 tijdens Sensation White zal in de « O » the one and only mister PAUL VAN DIJK draaien. Dit lijkt mij zo een verschrikkelijk goed alternatief voor de peoples die niet naar Sensation gaan.
Voor mensen die het niet geloven check: http://www.paulvandyk.de/lowres/info.asp?page=2
Een verdere line-up is nog niet bekend maar ik ga ervan uit dat de gasten van de « O » ons niet geen teleurstellen. De grote jongens van ID&Shit kunnen een hoop leren van de gasten van de « O ».
jaja.. maar bij sensation.. gaat het niet om het feest he.. maar om de hele "sfeer".. de lampjes etc.. maakt nie uit wie er staat of wat er gedraaid word toch.
Re: Sensation VS « O »
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 The « O » in Den Haag doet iets ongelofelijk voor de teleurgestelde partypeople die de line-up van Sensation white klote vinden.Op 6 juli 2002 tijdens Sensation White zal in de « O » the one and only mister PAUL VAN DIJK draaien. Dit lijkt mij zo een verschrikkelijk goed alternatief voor de peoples die niet naar Sensation gaan. De grote jongens van ID&Shit kunnen een hoop leren van de gasten van de « O ». |
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!
BETUUUUUUUUUUUUUR 
Ik ben van de partij 
Mij gaat het nou niet echt om de lichies, toeters en bellen. Bij mij gaat het juist puur om de muziek. Dit moet goed zijn. De lichies, toeters en bellen zijn een bijsmaak, die sfeerverhogend kan werken.
Als de muziek niet top is, dan kunnen ze de mooiste lasershow ter wereld hebben, maar dan heb ik een butt-avond.
Mijn perfecte avond is dan ook eerst zorgen voor een goeie line-up en dan eens gaan kijken naar het decor en licht.
Bij Sensation kijkt men eerst naar de lichies en dan pas naar de muziek. Dit is dan ook de reden waarom Sensation niet voor mij is weggelegd.
dis vet
kheb pvd nog nooit live gezien dus die willik welles een x zien draaien..sensation skip ik toch zowiezo dus als et niet te duur is (:P) gak hier wel heen
| quote: |
| Originally posted by John dis vet kheb pvd nog nooit live gezien dus die willik welles een x zien draaien..sensation skip ik toch zowiezo dus als et niet te duur is (:P) gak hier wel heen |
| quote: |
| Originally posted by Optimus entree normale S |
als ik maar geen dure taxi hoef te nemen hehehe
Best wel flex eigenlijk, eens ff kijken of ik Kolkiewolkie zo gek krijg mee te gaan...
| quote: |
| Originally posted by John whehehe thanks...das een stuk goedkoper dan sensation :P en de trein van dordt naar den haag is ook goedkoper als ik maar geen dure taxi hoef te nemen hehehe |
| quote: |
| Originally posted by Optimus mwah, der rijdt een tram vanaf centraal+nachtbus terugweg naar centraal |
thanks again heheh
Oproep: gheghegehge als je alleen gaat omdat je nix te doen hebt ga dan a.u.b. niet want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas 

MISTERRRRRRRRRR PAUL VAAAAAAAAAAAAN DYYYYYYYYYYYKKKKKK!!!
als het even kan ga ik proberen binnen te komen
(vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)... dat wordt combineren met iets anders, want no way dat ik op de gok na den haag kar..... maar heb al weer een paar flexe ideetjes voor die dag
(overigens zie ik al dat ik mijzelf medio juli failliet kan verklaren, wegens een ENORME hoeveelheden flexe feessies
)
[edit]
die sjonnies en anitaas zitten die dag dus allemaal op sensation, dus maak je maar niet druk prox
[/edit]
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie als het even kan ga ik proberen binnen te komen (vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)... dat wordt combineren met iets anders, want no way dat ik op de gok na den haag kar..... maar heb al weer een paar flexe ideetjes voor die dag |
) de datum van Sensation toch al had vrijgehouden.. En t is idd nie ver weg (3/4 uur rijden).. Én ik wil PvD nou wel is een xtje live zien..
ff kijken of ik nog wat maten kan regelen (en voordat je begint te flamen, geen tmf-publiek
) LTR!!
echt bagger ja, dat sensation gebeuren... kaartjes worden toch wel verkocht aan boertjes als op Trance energy..
bieren ipv dansen, hhhhheeeeeeeehhhhhoooooooooo en iets om over te praten de volgende dag en hun avond is goed. 
had op trance energy ook al moord neigingen.. zal evt. bij een goede line-up ook wel weer krijgen op Sensation.
dus maar beter ook eigenlijk..
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas ![]() |

| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie (vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)... |
| quote: |
| Originally posted by Optimus *teleurgesteld* dus ik mag niet komen van jou? ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Als je een sjonnie bent: nee ![]() als je bamiballen hebt: ja |


| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Oproep: gheghegehge als je alleen gaat omdat je nix te doen hebt ga dan a.u.b. niet want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas ![]() |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Blijf het jammer vinden dat de « O » nog steeds achtervolgd wordt door het sjonnie en anitasyndroom. In de grote zaal is er voornamelijk partyminded people aanwezig, zeker als Paul van Dyk of een andere topper draait. Ik beschouw mezelf niet echt als een sjonnie In de kleine zitten ze voornamelijk en daar heb je toch niks te zoeken als Paul van Dyk draait, dus dan heb je er ook geen last van. |
IK denk dat ik dan maar es een kijkje daar ga nemen
*sigh*
ach ja...ik zal het wel weer ALLEMAAL verkeerd zien en er zullen idd wel hélemaal geen sjonnies en anitas zijn 
wie gaan er nou?
voorlopig dan bedoel ik...


Ik ga op zeker. In november draaide hij het dak eraf. 
Ik was zelfs t liefst naar Munchen gegaan volgende week zaterdag 
Maar ja...dan nog maar een dikke maand wachten op Paultje 
Ik ga zeker weten, misschien VIP
misschien niet...maar ik ga iig voor de foto! Neem wel een digicam mee en maak wel wat plaatjes voor de achterblijvers en sensation-gangers 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.