TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Posted by MaGiK54 on Apr-30-2002 15:52:

Monkey Dancer 2 Capital presents Paul van Dyk @ Club « O » [6 Juli 2002]

The « O » in Den Haag doet iets ongelofelijk voor de teleurgestelde partypeople die de line-up van Sensation white klote vinden.

Op 6 juli 2002 tijdens Sensation White zal in de « O » the one and only mister PAUL VAN DIJK draaien. Dit lijkt mij zo een verschrikkelijk goed alternatief voor de peoples die niet naar Sensation gaan.

Voor mensen die het niet geloven check: http://www.paulvandyk.de/lowres/info.asp?page=2

Een verdere line-up is nog niet bekend maar ik ga ervan uit dat de gasten van de « O » ons niet geen teleurstellen. De grote jongens van ID&Shit kunnen een hoop leren van de gasten van de « O ».


Posted by Henkie_henk on Apr-30-2002 15:58:

jaja.. maar bij sensation.. gaat het niet om het feest he.. maar om de hele "sfeer".. de lampjes etc.. maakt nie uit wie er staat of wat er gedraaid word toch.


Posted by Donna on Apr-30-2002 21:21:

Re: Sensation VS « O »

quote:
Originally posted by MaGiK54
The « O » in Den Haag doet iets ongelofelijk voor de teleurgestelde partypeople die de line-up van Sensation white klote vinden.

Op 6 juli 2002 tijdens Sensation White zal in de « O » the one and only mister PAUL VAN DIJK draaien. Dit lijkt mij zo een verschrikkelijk goed alternatief voor de peoples die niet naar Sensation gaan.

De grote jongens van ID&Shit kunnen een hoop leren van de gasten van de « O ».


Mja psies,en t scheelt een heleboel eurootjes...
Als in de <> TMFertjes gaan komen,dan pas spring ik de barricades op
Maar dat zal wel loslopen want ze hebben nu prima alternatieven zoals sensation,trance energy,innercity etc etc,zelfs qontact lijkt te worden bestormt door meer TMFertjes dan de eerdere qontacts,2 bad majah,we trekken wel weer verder


Posted by Miss Proximus on May-01-2002 09:47:

AAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!


BETUUUUUUUUUUUUUR


Ik ben van de partij


Posted by MaGiK54 on May-01-2002 10:19:

Mij gaat het nou niet echt om de lichies, toeters en bellen. Bij mij gaat het juist puur om de muziek. Dit moet goed zijn. De lichies, toeters en bellen zijn een bijsmaak, die sfeerverhogend kan werken.
Als de muziek niet top is, dan kunnen ze de mooiste lasershow ter wereld hebben, maar dan heb ik een butt-avond.

Mijn perfecte avond is dan ook eerst zorgen voor een goeie line-up en dan eens gaan kijken naar het decor en licht.
Bij Sensation kijkt men eerst naar de lichies en dan pas naar de muziek. Dit is dan ook de reden waarom Sensation niet voor mij is weggelegd.


Posted by John on May-01-2002 21:12:

dis vet kheb pvd nog nooit live gezien dus die willik welles een x zien draaien..sensation skip ik toch zowiezo dus als et niet te duur is (:P) gak hier wel heen


Posted by Opti on May-01-2002 21:50:

quote:
Originally posted by John
dis vet kheb pvd nog nooit live gezien dus die willik welles een x zien draaien..sensation skip ik toch zowiezo dus als et niet te duur is (:P) gak hier wel heen


entree normale SS is 11 euro. Bij SSpecial wasset 13 euro meen ik.. dus t al wel 13 euro zijn


Posted by John on May-01-2002 22:05:

quote:
Originally posted by Optimus


entree normale SS is 11 euro. Bij SSpecial wasset 13 euro meen ik.. dus t al wel 13 euro zijn



whehehe thanks...das een stuk goedkoper dan sensation :P en de trein van dordt naar den haag is ook goedkoper als ik maar geen dure taxi hoef te nemen hehehe


Posted by Dr. Kuipers on May-01-2002 22:11:

Best wel flex eigenlijk, eens ff kijken of ik Kolkiewolkie zo gek krijg mee te gaan...


Posted by Opti on May-01-2002 22:11:

quote:
Originally posted by John



whehehe thanks...das een stuk goedkoper dan sensation :P en de trein van dordt naar den haag is ook goedkoper als ik maar geen dure taxi hoef te nemen hehehe


mwah, der rijdt een tram vanaf centraal+nachtbus terugweg naar centraal


Posted by John on May-01-2002 22:12:

quote:
Originally posted by Optimus


mwah, der rijdt een tram vanaf centraal+nachtbus terugweg naar centraal


whooaa nog beter thanks again heheh


Posted by Miss Proximus on May-02-2002 06:56:

Oproep: gheghegehge als je alleen gaat omdat je nix te doen hebt ga dan a.u.b. niet want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas


Posted by kolkiewolkie on May-02-2002 08:18:



MISTERRRRRRRRRR PAUL VAAAAAAAAAAAAN DYYYYYYYYYYYKKKKKK!!!

als het even kan ga ik proberen binnen te komen (vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)... dat wordt combineren met iets anders, want no way dat ik op de gok na den haag kar..... maar heb al weer een paar flexe ideetjes voor die dag

(overigens zie ik al dat ik mijzelf medio juli failliet kan verklaren, wegens een ENORME hoeveelheden flexe feessies )

[edit]
die sjonnies en anitaas zitten die dag dus allemaal op sensation, dus maak je maar niet druk prox
[/edit]


Posted by Jappio on May-02-2002 08:24:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
als het even kan ga ik proberen binnen te komen (vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)... dat wordt combineren met iets anders, want no way dat ik op de gok na den haag kar..... maar heb al weer een paar flexe ideetjes voor die dag


Mwoh.. binnenkomen was volgens mij vorige x geen probleem hoor.. Mij lijkt dit ook wel een goed alternatief, aangezien ik (stiekum hor ) de datum van Sensation toch al had vrijgehouden.. En t is idd nie ver weg (3/4 uur rijden).. Én ik wil PvD nou wel is een xtje live zien..

Hmm.. Misschien ga ik dan ook wel ff kijken of ik nog wat maten kan regelen (en voordat je begint te flamen, geen tmf-publiek ) LTR!!


Posted by BlaiR.WitcH on May-02-2002 08:31:

echt bagger ja, dat sensation gebeuren... kaartjes worden toch wel verkocht aan boertjes als op Trance energy..
bieren ipv dansen, hhhhheeeeeeeehhhhhoooooooooo en iets om over te praten de volgende dag en hun avond is goed.
had op trance energy ook al moord neigingen.. zal evt. bij een goede line-up ook wel weer krijgen op Sensation.
dus maar beter ook eigenlijk..


Posted by Opti on May-02-2002 10:44:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas


*teleurgesteld* dus ik mag niet komen van jou?



quote:
Originally posted by kolkiewolkie
(vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)...


20+


Posted by Miss Proximus on May-02-2002 11:14:

quote:
Originally posted by Optimus


*teleurgesteld* dus ik mag niet komen van jou?



Als je een sjonnie bent: nee
als je bamiballen hebt: ja


Posted by Opti on May-02-2002 11:46:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


Als je een sjonnie bent: nee
als je bamiballen hebt: ja


ik ben een sjonnie mét bamiballen


Posted by MaGiK54 on May-02-2002 15:18:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Oproep: gheghegehge als je alleen gaat omdat je nix te doen hebt ga dan a.u.b. niet want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas





Blijf het jammer vinden dat de « O » nog steeds achtervolgd wordt door het sjonnie en anitasyndroom.

In de grote zaal is er voornamelijk partyminded people aanwezig, zeker als Paul van Dyk of een andere topper draait.
Ik beschouw mezelf niet echt als een sjonnie

In de kleine zitten ze voornamelijk en daar heb je toch niks te zoeken als Paul van Dyk draait, dus dan heb je er ook geen last van.


Posted by DjRV on May-02-2002 15:20:

quote:
Originally posted by MaGiK54




Blijf het jammer vinden dat de « O » nog steeds achtervolgd wordt door het sjonnie en anitasyndroom.

In de grote zaal is er voornamelijk partyminded people aanwezig, zeker als Paul van Dyk of een andere topper draait.
Ik beschouw mezelf niet echt als een sjonnie

In de kleine zitten ze voornamelijk en daar heb je toch niks te zoeken als Paul van Dyk draait, dus dan heb je er ook geen last van.


Inderdaad,nooit zo heel veel last van het sjonnie en anita publiek en kom toch redelijk vaak in club eau...tis maar net wat voor mensen je opzoekt


Posted by Akira on May-03-2002 00:14:

KarateKid

IK denk dat ik dan maar es een kijkje daar ga nemen


Posted by Miss Proximus on May-03-2002 08:54:

*sigh*

ach ja...ik zal het wel weer ALLEMAAL verkeerd zien en er zullen idd wel hélemaal geen sjonnies en anitas zijn


Posted by Opti on May-24-2002 00:48:

wie gaan er nou?

voorlopig dan bedoel ik...


Posted by MaGiK54 on May-24-2002 13:46:

Monkey Dancer 2

Ik ga op zeker. In november draaide hij het dak eraf.


Posted by Miss Proximus on May-24-2002 15:23:

Ik was zelfs t liefst naar Munchen gegaan volgende week zaterdag

Maar ja...dan nog maar een dikke maand wachten op Paultje

Ik ga zeker weten, misschien VIP misschien niet...maar ik ga iig voor de foto! Neem wel een digicam mee en maak wel wat plaatjes voor de achterblijvers en sensation-gangers


Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.