TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto @ Danssalon 30-4-02
Tiesto @ Danssalon 30-4-02
Weet iemand misschien zo'n beetje wat hij heeft gedraaid op koninginnen dag voor de danssalon??
Ik weet er wel een paar:
Lethal Industry,
mass effect - alphascan,
dj albert - say yes (katana mix)
windsider - hiddenflight
flight 643
katana - fancy fair
king of clubs - revelation (airwave mix)
mauro picotto - lizard
en op het laatst ff snel urban train (cosmic gate mix)
het schijnt wel op radio uit gezonden, op radio decibel...
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
4 Strings - Into the night (Gabriel & Dresden Remix)
Plastic Boy - Silver Bath
Fire & Ice - Heart and Mind
Tiesto draaide lekker, beetje teveel hits alleen, maar dat is 'm vergeven op Koniginnedag... 
Maar wat een klotezooi verder daar zeg. Lelijk publiek, nare typetjes liepen er rond en het was veeeeeeeeeeeeeel te druk om zelfs ff een biertje te scoren. 
Deze nummers heeft hij ook gedraait:
S.O. Project - Direct Dizko
The Green Martian - The end of the Earth (2002 remake)
The Green Martian - Industry
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Maar wat een klotezooi verder daar zeg. Lelijk publiek, nare typetjes liepen er rond en het was veeeeeeeeeeeeeel te druk om zelfs ff een biertje te scoren. |
Het is inderdaad uitgezonden op radio Decibel, maar das zo'n matige zender waar om het half uur een blok reclame voorbij komt van 10 minuten ofzo
Verder heeft hij ook Hide you on flight 643 gedraaid, voor de originele flight 643.
Heeft hij ook Direct Dizko gedraaid? Van Erick E wist ik dat wel maar Tiesto...
| quote: |
| Originally posted by Lemming Verder heeft hij ook Hide you on flight 643 gedraaid, voor de originele flight 643. |
Ooh okee ik kende m alleen onder die andere naam.. Verder heeft ie ook nog 4 strings - into the night gedraaid (of een remix ervan)
ai foutje die was al genoemd...
ja, het was idd zeer druk maar heb toen ergens aan de zijkant, toch nog een redelijk rustig plekje kunnen vinden,
dichtbij de boxen, dus dat was wel perfect. Het was wel een gezellige middag en je zag dat Ti�sto het erg naar zijn zin had en we hadden het gelukkig droog gehouden daar in Eindhoven, daarna kwam de dj van de Danssalon volgens mij maar toen ben ik toch mooi naar huis gegaan
Al met al dus wel lache alleen ze hadden hem beter op een groter plein neer kunnen zetten!
Bij het stadhuis ofzo!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.