TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto @ Danssalon 30-4-02


Posted by MennoB on Apr-30-2002 18:51:

Tiesto @ Danssalon 30-4-02

Weet iemand misschien zo'n beetje wat hij heeft gedraaid op koninginnen dag voor de danssalon??

Ik weet er wel een paar:

Lethal Industry,
mass effect - alphascan,
dj albert - say yes (katana mix)
windsider - hiddenflight
flight 643
katana - fancy fair
king of clubs - revelation (airwave mix)
mauro picotto - lizard

en op het laatst ff snel urban train (cosmic gate mix)


Posted by MennoB on Apr-30-2002 18:52:

het schijnt wel op radio uit gezonden, op radio decibel...


Posted by Bouma-Bros on Apr-30-2002 19:07:

Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
4 Strings - Into the night (Gabriel & Dresden Remix)
Plastic Boy - Silver Bath
Fire & Ice - Heart and Mind

Tiesto draaide lekker, beetje teveel hits alleen, maar dat is 'm vergeven op Koniginnedag...

Maar wat een klotezooi verder daar zeg. Lelijk publiek, nare typetjes liepen er rond en het was veeeeeeeeeeeeeel te druk om zelfs ff een biertje te scoren.


Posted by drpeer_holland on Apr-30-2002 19:34:

Deze nummers heeft hij ook gedraait:

S.O. Project - Direct Dizko
The Green Martian - The end of the Earth (2002 remake)
The Green Martian - Industry


Posted by Donna on May-01-2002 04:00:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Maar wat een klotezooi verder daar zeg. Lelijk publiek, nare typetjes liepen er rond en het was veeeeeeeeeeeeeel te druk om zelfs ff een biertje te scoren.


Mja...geweldig om nog naar tiesto te gaan he?


Posted by Lemming on May-01-2002 07:53:

Het is inderdaad uitgezonden op radio Decibel, maar das zo'n matige zender waar om het half uur een blok reclame voorbij komt van 10 minuten ofzo Verder heeft hij ook Hide you on flight 643 gedraaid, voor de originele flight 643.

Heeft hij ook Direct Dizko gedraaid? Van Erick E wist ik dat wel maar Tiesto...


Posted by Opti on May-01-2002 08:58:

quote:
Originally posted by Lemming
Verder heeft hij ook Hide you on flight 643 gedraaid, voor de originele flight 643.


das dus deze:

Windsider - Hiddenflight


Posted by Lemming on May-01-2002 09:49:

Ooh okee ik kende m alleen onder die andere naam.. Verder heeft ie ook nog 4 strings - into the night gedraaid (of een remix ervan)

ai foutje die was al genoemd...


Posted by Partyhardy! on May-03-2002 00:20:

Thumbs up

ja, het was idd zeer druk maar heb toen ergens aan de zijkant, toch nog een redelijk rustig plekje kunnen vinden, dichtbij de boxen, dus dat was wel perfect. Het was wel een gezellige middag en je zag dat Ti�sto het erg naar zijn zin had en we hadden het gelukkig droog gehouden daar in Eindhoven, daarna kwam de dj van de Danssalon volgens mij maar toen ben ik toch mooi naar huis gegaan Al met al dus wel lache alleen ze hadden hem beter op een groter plein neer kunnen zetten! Bij het stadhuis ofzo!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.