TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat gaan we doen met bevrijdingsdag ?? 05-05-02
Wat gaan we doen met bevrijdingsdag ?? 05-05-02
Ik heb zelf eigenlijk nog geen idee wat ik ga doen t,is op zondag h�
Zijn d,r ook feestjes die overdag beginnen tot een uurtje of 12 ?
iemand nog tips ??
greetzzz.... Smirnoff
TIP:
In R'dam zijn 's avonds de laatste 3 acts op het bevrijdingsfestival Benny Rodruiges & Eric de Man Back2Back, Michel de Heij en Secret Cinema... Voor degene onder jullie die ook wel van een portie lekkere club houden.
LINK!
1. brak thuis op de bank zitten
of
2. thuis leren op de bank

leren voor mn exmans ofzo..en mn moeders verjaardag vieren..wordt dus dikke pret bij mij thuis :/



Als iemand nog flex feestje weet en Kolkiewolkie zin heeft om te gaan ben ik wel ergens te vinden 
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Als iemand nog flex feestje weet en Kolkiewolkie zin heeft om te gaan ben ik wel ergens te vinden |
)
ik ga even flink rellen bij barca-espa�ol
bevrijdingsdag leeft hier niet zo echt, vandaar.
later
michiel
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.