TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat gaan we doen met bevrijdingsdag ?? 05-05-02


Posted by Smirnoff on May-01-2002 11:52:

Wat gaan we doen met bevrijdingsdag ?? 05-05-02

Ik heb zelf eigenlijk nog geen idee wat ik ga doen t,is op zondag h�
Zijn d,r ook feestjes die overdag beginnen tot een uurtje of 12 ?
iemand nog tips ??

greetzzz.... Smirnoff


Posted by eieregooie on May-01-2002 21:23:

TIP:

In R'dam zijn 's avonds de laatste 3 acts op het bevrijdingsfestival Benny Rodruiges & Eric de Man Back2Back, Michel de Heij en Secret Cinema... Voor degene onder jullie die ook wel van een portie lekkere club houden.

LINK!


Posted by Blik on May-01-2002 21:29:

1. brak thuis op de bank zitten

of

2. thuis leren op de bank


Posted by John on May-01-2002 21:42:

leren voor mn exmans ofzo..en mn moeders verjaardag vieren..wordt dus dikke pret bij mij thuis :/


Posted by Dr. Kuipers on May-01-2002 22:16:

Als iemand nog flex feestje weet en Kolkiewolkie zin heeft om te gaan ben ik wel ergens te vinden


Posted by kolkiewolkie on May-02-2002 08:22:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Als iemand nog flex feestje weet en Kolkiewolkie zin heeft om te gaan ben ik wel ergens te vinden


wel zin, geen tijd

volgende dag er weer om half 7 uit ==>> dawordniewat

plus vrijdag ervoor ook al feest (heeeeeeyyy, das over 1 dag al!!! WOOOOOT)
plus in de week erna ook al 2 of 3 feessies, dus financieel trek ik dat ook niet helemaal (heb wel een buffer, maar dies voor andere dingetjes bedoeld)(autootjes ofzo )


Posted by michiel on May-02-2002 11:23:

Rasta

ik ga even flink rellen bij barca-espa�ol
bevrijdingsdag leeft hier niet zo echt, vandaar.

later

michiel



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.